9-3 Aero Cabrio 2.8T V6 mooi maar kostbaar
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Re: 9-3 Aero Cabrio 2.8T V6 mooi maar kostbaar
Het is volgens de RDW een Saab 9-3 Cabrio zonder Europese typegoedkeuring.
Vraag me af waar deze dan vandaan komt en of hij van origine een km-teller had of een miles-teller.
Vraag me af waar deze dan vandaan komt en of hij van origine een km-teller had of een miles-teller.
-
Silver Grey
- Geregistreerd lid
Heb zelf een oorspronkelijk in Belgie geleverde 9-3 uit 2008, ook hiervan zegt de RDW bij typegoedkeuring 'niet geregistreerd'. Dat lijkt me wat anders dan 'zonder Europese typegoedkeuring'. Ik vermoed dat ze het gewoonweg niet meer registreren. Ik heb een EC COC bij de Saab.
-
caspar
- Donateur (5x)

Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit een oorspronkelijk zweedse cabrio is. Km stand is idd erg laag.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Das best bijzonder want Saab cabrios werden in Zweden weinig verkocht.caspar schreef: ↑ma 15 dec, 2025 7:58oorspronkelijk zweedse cabrio
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ik vermoed dat de hele achterklep vervangen is omdat in de originele klep een halve maan uitsparing zit voor het ronde Saab logo wat vast zit op de horizontale grijze unit met handgreep voor ontgrendeling. Bij Griffin Aero verviel het ronde logo ten faveure het woord Saab (en dan blijf je die uitsparing in de klep zien). Wellicht is de nieuwe klep niet helemaal goed afgesteld?jansen schreef: ↑zo 14 dec, 2025 10:47Kofferbak instaplijst sluit niet goed aan , misschien achterschade gehad?
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

Linker achter parkeer sensor ontbreekt en de 9-3 en motor aanduiding zit op de achterklep i.p.v. op het bovenste deel bumper links en rechts.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

die badge posities op de klep kloppen wel met de Aero Griffin uitvoering. Die werd wat dat betreft gelijk getrokken met de badgeposities en stijl van de NG9-5 en 9-4xfrits 9-3 schreef: ↑ma 15 dec, 2025 15:52de 9-3 en motor aanduiding zit op de achterklep i.p.v. op het bovenste deel bumper links en rechts.
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
De aanbieder heeft wel gevoel voor humor... een vraagprijs van € 37.450 en dan ter toelichting:
"Bij ons bepaalt u zelf de garantie- en afleveringscondities van de auto die u wilt aanschaffen.
Elke auto wordt aangeboden voor een zogenoemde meeneemprijs."
Je zult dus bovenop de vraagprijs nog een bedrag moeten bijbetaken voor "garantie".
"Bij ons bepaalt u zelf de garantie- en afleveringscondities van de auto die u wilt aanschaffen.
Je zult dus bovenop de vraagprijs nog een bedrag moeten bijbetaken voor "garantie".
-
Henk-Jan
- Donateur

Mag dat überhaupt bij een auto boven de X duizend Euro?
Wettelijke garantie is sowieso een ding, maar BOVAG garantie lijkt optioneel ongeacht de prijs van de auto? https://cdn.sanity.io/files/j02l2p79/pr ... 5ce118.pdf
Ik dacht altijd dat dit boven de 8 mille verplicht was?
Wettelijke garantie is sowieso een ding, maar BOVAG garantie lijkt optioneel ongeacht de prijs van de auto? https://cdn.sanity.io/files/j02l2p79/pr ... 5ce118.pdf
Ik dacht altijd dat dit boven de 8 mille verplicht was?
-
busy
- Donateur (4x)

Alleen als je als garagebedrijf aangesloten bent bij de Bovag Maar zelfs dan kun je wat anders afspreken
-
Saapie
- Donateur (2x)

Er is altijd sprake van garantie onder de EU wet.RoelandV schreef: ↑di 16 dec, 2025 22:32De aanbieder heeft wel gevoel voor humor... een vraagprijs van € 37.450 en dan ter toelichting: