OPROEP: RIJ MEE MET DE HEARTDRIVE 2016

Voor alle Saab cabrio rijders
StichtingHeartbeat
Geregistreerd lid

OPROEP: RIJ MEE MET DE HEARTDRIVE 2016

Bericht door StichtingHeartbeat » wo 01 jun, 2016 22:27

Beste Saab Cabrio Rijder,

Jaarlijks organiseren Stichting Heartbeat op de 2e zondag van juni de HeartDrive, een toertocht met Saab Cabriolets, waarbij gezinnen met een jonge hartpatiënt als passagier met u meerijden. In 2016 wordt de HeartDrive verreden op zondag 12 juni. Een impressie van een eerdere editie: https://www.youtube.com/watch?v=QEN2tP81s7s" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij de HeartDrive hebben we uw hulp nodig als eigenaar van een Saab Cabriolet. Beleef net als de gezinnen ook een dag vol plezier door een gezin mee te laten beleven wat u dagelijks beleeft. Het genieten in een cabriolet. De toertocht begint dit jaar rond 10:30 uur en de dag duurt tot ongeveer 17:00 uur. Het is de bedoeling dat er bij u in de auto 2-3 gezinsleden mee rijden, afhankelijk of u alleen komt of met zijn tweeën. Helpt u ons mee zoveel mogelijk gezinnen plezier en ontspanning te laten beleven?

We rijden dit jaar in de regio rondom Uden / Volkel. Het vertrek is vanaf de Pannekoekenbakker in Zeeland (N-BR). Na het nuttigen van een pannenkoek gaan we een tocht maken met een tweetal leuke stops. We verwachten rond 16 uur terug te zijn in Zeeland, waar we met een borrel afsluiten.

Om alle aangemelde gezinnen mee te kunnen nemen hebben we op dit moment nog een flink aantal Saab's nodig.
Mogen we op uw hulp rekenen?

Aanmelden kan via http://stichtingheartbe.m10.mailplus.nl ... st&encId=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Meer informatie over Stichting Heartbeat is te vinden op http://www.stichtingheartbeat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Met hartelijke groet,

Bjorn Tannemaat
Voorzitter Stichting Heartbeat

Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: OPROEP: RIJ MEE MET DE HEARTDRIVE 2016

Bericht door Sabriolet » do 02 jun, 2016 22:42

Bij deze onze steun voor dit geweldige initiatief !
Wij hebben diverse jaren mee mogen rijden tot grote vreugde van de gezinnen en wijzelf. Helaas is dat deze keer onmogelijk. Wij gaan ons uiterste best doen er de volgende keer weer wel bij te zijn.

Geweldig dat deze mensen zo'n mooie dag bezorgd wordt. Daarnaast is het voor de Saab-rijders ook fantastisch geregeld.
Ik wil dan ook iedere (nieuwe) cabriorijder aanbevelen om zich aan te melden.
Zeker weten dat je nadien zult denken, wat fijn dat we dit hebben mogen en kunnen doen!

Ik wens eenieder vast veel plezier en Björn, super dat je dit al jaren doet!

Sabriolet 8)

Frans47
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Frans47 » vr 03 jun, 2016 11:45

Ben ook dit jaar weer van de partij.
Geweldige dag! :lol:
Saab Cabrio rijders: Meld je aan!

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door bestway » vr 03 jun, 2016 13:12

Ik heb mij reeds opgegeven en dit wordt de vijfde keer dat wij meerijden, het is fantastisch om te doen!! .... je doet er de patiëntjes en hun familie een heel groot plezier mee en de verzorging voor de Saab-rijders is ook top!! ..... gewoon inschrijven met je cabrio!!

avarkevj
Geregistreerd lid

Bericht door avarkevj » vr 03 jun, 2016 14:22

Dit wordt mijn 6e keer!
En dat helemaal uit Vlissingen....ik heb het er graag voor over, die blije gezichten van de kinderen :D :D :D :D :D :D :D .
Leuke en dankbare dag, ik kan het iedereen aanraden!
note: Waar zijn de classics gebleven? Aan het uitsterven of zijn de auto's te fragiel geworden?

avarkevj
Geregistreerd lid

Bericht door avarkevj » vr 03 jun, 2016 19:24

Jammer dat er twee ritten op dezelfde dag zijn georganiseerd (Cello), maar wat telt zwaarder? het goede doel of pleasant rijden voor eigen genot?

Maarten88
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten88 » vr 03 jun, 2016 22:45

Dit jaar zijn wij ook weer van de partij :O:

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door bestway » za 04 jun, 2016 2:11

avarkevj schreef:Jammer dat er twee ritten op dezelfde dag zijn georganiseerd (Cello), maar wat telt zwaarder? het goede doel of pleasant rijden voor eigen genot?
Kiezen voor de HEARTDRIVE dan heb je beide.... :) :)

Harrum
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Harrum » za 04 jun, 2016 10:36

Zoals al eerder gemeld zijn wij ook dit jaar weer van de partij.
Dit wordt voor ons de derde keer, voor ons is het inmiddels een vast terugkerend evenement geworden waar we met alle plezier tijd voor inruimen.
Als je enigszins in de gelegenheid bent....... doen!

Rombo319
Geregistreerd lid

Bericht door Rombo319 » za 04 jun, 2016 21:17

Toppie, ik doe ook mee! :O:

Frans47
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Frans47 » ma 06 jun, 2016 13:38

Ik begreep vanmorgen van Björn dat er echt nog wat Caab's nodig zijn!
Los van het feit dat je zelf een geweldige dag hebt, bezorg je kinderen met een chronisch hartprobleem
en hun familie een belevenis die hen even hun zorgen doet vergeten. Win-win....

Saab cabrio rijders; meld je aan.

GijsB
Donateur
Donateur

Bericht door GijsB » di 07 jun, 2016 12:19

Ik heb me aangemeld, nog nooit eerder meegedaan maar een leuk initiatief. Ben benieuwd!

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » do 09 jun, 2016 15:44

Super leuk! Maar moet em dit jaar toch missen... veel plezier! Lijkt cabrio weer te gaan worden.

erik99
Geregistreerd lid

Bericht door erik99 » vr 10 jun, 2016 9:22

Ik heb het linkje net doorgemaild aan mijn vrouw. De Saab is tenslotte haar auto, waar ik ook af en toe in rijdt. Ik had helaas nog niet eerder van dit evenement gehoord dus het is wat kort dag. Maar ik heb zelf hele leuke ervaringen met toertochten met kinderen uit het speciaal onderwijs achter op de motor dus ik weet hoe leuk deze dagen zijn. Voor kinderen maar ook de deelnemers. Kortom, als het even lukt doen we mee.

De Saab is nu wel weg voor onderhoud maar die is waarschijnlijk wel op tijd klaar.

bestway
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door bestway » vr 10 jun, 2016 10:16

Helaas heb ik mij bij Bjorn moeten afmelden.. ;-(+ .... ik ga er vanuit dat er voldoende cabriorijders meedoen aan dit fantastische evenement en hoop er volgend jaar zeker weer bij te zijn..!!

Plaats reactie