Wie rijdt cabrio met oordopppen?
-
brammelo
- Geregistreerd lid
Re: Wie rijdt cabrio met oordopppen?
Dit weekend m'n doppen op maat gaan halen. We-reld-van-ver-schil! Vanaf nu gaan die dingen altijd in, ook als ik gewoon rondrij met de kap dicht 
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Met de kap dicht rij ik graag zonder doppen, je gehoor heb je hard nodig bij het rijden. Ik gaan ook niet mijn ogen blinderen 
-
brammelo
- Geregistreerd lid
't Zijn doppen die de ruis wegfilteren, ik hoor dus nog genoeg 
-
Executive chef
- Geregistreerd lid
Helaas te laat, maar op de Motorbeurs in Utrecht (afgelopen weekend) kon je oordoppen op maat halen voor 80 euro.
Doe zoals ik heb gedaan vorig jaar (dat was echt zo) en bel gewoon naar de aanbieder (bijv Alpine) en vertel dat je op de beurs bent geweest op zondag (laatste dag), de verkoper hebt gesproken en geen tijd meer had om de oordoppen te laten aanmeten. Ik kreeg toen alsnog de oordoppen voor de beursprijs....Je hoort trouwens alle geluiden, alleeen gedempt en dat geld ook voor een baby in de nacht

Doe zoals ik heb gedaan vorig jaar (dat was echt zo) en bel gewoon naar de aanbieder (bijv Alpine) en vertel dat je op de beurs bent geweest op zondag (laatste dag), de verkoper hebt gesproken en geen tijd meer had om de oordoppen te laten aanmeten. Ik kreeg toen alsnog de oordoppen voor de beursprijs....Je hoort trouwens alle geluiden, alleeen gedempt en dat geld ook voor een baby in de nacht
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Gewoon oranje oordoppen van 3M de 1100 serie, SNR 37 db volgens EN 352-2:2002
Gebruiken ze in de bouw en industrie, maar werkt ook tegen blerende babies.
Gebruiken ze in de bouw en industrie, maar werkt ook tegen blerende babies.