Heb je veel profijt van een windscherm ?
-
Steef
- Geregistreerd lid
-
WimZ
- Geregistreerd lid
Overigens heb ik, voordat ik een scherm had, gemerkt dat met de afdekkappen over de neergeklapte kap heen, de wind mooier wordt afgeleid en al behoorlijk minder aan je nek loopt te wervelen op de snelweg. Ik heb wel eens ivm een naderende bui alvast de kappen eraf gehaald, maar de kap zelf nog niet dichtgedaan en bij het verderrijden merk je dan echt verschil.
-
eirikur
- Geregistreerd lid
-
virjinz
- Geregistreerd lid
-
Sabrio
- Geregistreerd lid
-
rludeke
- Geregistreerd lid
Je kan jezelf natuurlijk ook het volgende aanschaffen, blijft je kapsel zeker in model
http://www.tchibo.nl/is-bin/INTERSHOP.e ... KU=0009227
En zeg nou eerlijk, mij staat het toch ook goed
http://www.tchibo.nl/is-bin/INTERSHOP.e ... KU=0009227
-
Sabrio
- Geregistreerd lid
-
bartjanssen79
- Geregistreerd lid
FANCY CARS
Ik heb op de eerste dag dat ik mijn saaab 900 cabriolet uit 1995 kocht direct een windscherm bij fancycars (www.fancycars.nl) gekocht. Het scherm kost 220 euro. Dat bevalt zeer goed. Je kan hierdoor al heel vroeg in het jaar je dakje opengooien zonder dat het onaangenaam is. Wanneer je auto niet voorbereid is, zoals de mijne, moet er wel geboord worden. Ik kan je aanraden dit te laten doen. voor 2 tientjes kan je dit veel ellende besparen.
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
ja, gezien - van sisa-design:Frank Damen schreef:Kijk ook eens op: http://www.cabrioclub.nl/saab/
Veel plezier er mee.
1. hoe wordt deze bevestigd, achter/voor?
2. komt deze met een leren lap die vanaf de strook doorzichtige kunststof naar beneden hangt? Tot op de vloer?
-
avarkevj
- Geregistreerd lid
heb je veel profijt van een windscherm
Jongens, jongens (en ook meisjes) waarom kopen je gewoon niet een dichte auto en zet er een schuifdak in! Je haren waaien dan ook niet door elkaar!
En dan ook nog op oud Engels zo'n ding
Dez auto's zijn gemaakt om de wind te voelen
[quote][/quote]
En dan ook nog op oud Engels zo'n ding
Dez auto's zijn gemaakt om de wind te voelen
-
r.wery
- Geregistreerd lid
Onlangs is hier op het forum ook al over geschreven. Zie voor mijn goede ervaringen met de winddeflector van Sisa-design het onderwerp Cabrio wind deflector of zoek eerst op windscherm.
Je hoeft voor de bevestiging niet te boren. Wel moet je twee (nette)pennetjes schuin in het paneel naast de achterspeakers steken. De hangflap is NIET van leer, maar van skai. Deze is bevestigd aan het regelprofiel, dat aan de "ruit" is bevestigd en dat op de rand van de afdekplaat wordt geschoven/geklemd.
De flap hangt royaal op de vloer.
groet
Rutger
Je hoeft voor de bevestiging niet te boren. Wel moet je twee (nette)pennetjes schuin in het paneel naast de achterspeakers steken. De hangflap is NIET van leer, maar van skai. Deze is bevestigd aan het regelprofiel, dat aan de "ruit" is bevestigd en dat op de rand van de afdekplaat wordt geschoven/geklemd.
De flap hangt royaal op de vloer.
groet
Rutger
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Is bij mij vorige week geplaatst door Gerard (sisa-disign), maar heb toch het probleem dat ik met mijn stoel niet in de achterste stand kan zitten waardoor je dan tegen het plexiglas zit.sisa-design windscherm is binnen - en geinstalleerd; proefritten dit weekend goed bevallen
Ik moet dit nog opnemen met Gerard, wordt dus nog vervolgt!
Heb het over de classic .
-
RoccoH
- Donateur (5x)

900NG windscherm in Classic
wat houdt deze kleine aanpassing dan in?tonke40 schreef:Voor de twee voorstoelen een wereld van verschil.Voor mij de beste investering ooit in een 900 classic terwijl die er nooit origineel voor zijn gemaakt. Met een kleine aanpassing is echter een origineel 900 NG scherm hier geschikt voor te maken....