Arrestatie Mellow Yellow

Voor alle Saab cabrio rijders
Plumbum
Geregistreerd lid

Mark bedankt.

Bericht door Plumbum » ma 22 jan, 2007 22:02

En ja de man welke in pakje staat heeft e.e.a. veroorzaakt.

seabird
Geregistreerd lid

Bericht door seabird » ma 22 jan, 2007 22:04

Jemig man, wat zul je geschrokken zijn!!! En wat ontzettend zonde van je mean machine.... :( Succes met de mannen van Defensie om de boel vergoed te krijgen; zal wel de kwestie van de lange adem worden. Jammer dat je Saab niet meer schade heeft berokkend bij hun! De mannen waren zeker wel wat beteuterd? Gaat ze behoorlijk wat papierwerk opleveren (jou waarschijnlijk ook :cry: ) Nou succes er verder mee, ben benieuwd hoe dit verder afloopt; laat je nog wat weten?

Laatste misschien lullige vraag, maar werd je by surprise gesandwiched of heb je het ze in elk geval nog moeilijk gemaakt? Die logge groene bakken zou je normaal zoek moeten kunnen rijden..... De manier van werken kennende zul je wel verrast zijn, zeker ook omdat je dit wel als laatste verwacht op een gewone maandag...

verde900
Donateur
Donateur

Re: Mark bedankt.

Bericht door verde900 » ma 22 jan, 2007 22:04

Plumbum schreef:En ja de man welke in pakje staat heeft e.e.a. veroorzaakt.
Ga ineens een stuk minder gerust slapen.. deze mannen waken dus over ons?

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 22 jan, 2007 22:07

kennelijk waren de jeepjes te goed gecamoufleerd ;-) ... maare... ff serieus.. wel klote dit.. was een apart saabje

Plumbum
Geregistreerd lid

Geluk bij ongeluk

Bericht door Plumbum » ma 22 jan, 2007 22:11

Ik stond stil in de file op de A28 bij Staphorst en dat was de heren achter mij ontgaan.

Iemand nog belangstelling voor een Stage III kit van Speedparts, inclusief viggen intercooler en alles op en om de Turbo.

Voor een zacht prijsje.

gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Bericht door gj900 » ma 22 jan, 2007 22:13

Plumbum schreef:En ja de man welke in pakje staat heeft e.e.a. veroorzaakt.
Die ziet er inderdaad niet echt wakker uit... :shock: Zal wel oververmoeid geweest zijn. Toen ik in zo'n pakkie rondreed in mijn DAF viertonner heb ik meerdere ongelukken meegemaakt waarbij de toenmalige LARO's (Land Rovers) het niet hebben overleefd.... oorzaak: 's-nachts wachtlopen en dan vroeg in de morgen weer op pad met een gangetje van 70 km/u...

MXL
Geregistreerd lid

Re: Geluk bij ongeluk

Bericht door MXL » ma 22 jan, 2007 22:17

Plumbum schreef:Ik stond stil in de file op de A28 bij Staphorst en dat was de heren achter mij ontgaan.

Iemand nog belangstelling voor een Stage III kit van Speedparts, inclusief viggen intercooler en alles op en om de Turbo.

Voor een zacht prijsje.
Je gaat het toch overzetten op een nieuwe auto neem ik aan?

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » ma 22 jan, 2007 23:03

Erg zonde van jouw gele dakloze, maaruh...waren het klonten of Luchtmachters? Ik bespeur namelijk een blauw barretje op die gozer en een verfrommelde M in het kenteken...

Frank Damen
Geregistreerd lid

Bericht door Frank Damen » ma 22 jan, 2007 23:08

Altijd zonde om een Saab zo te zien. Stelletje zandhaas snurkers.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 22 jan, 2007 23:16

Ongelofelijk, ze richten nog meer schade aan in eigen land dan ze kunnen doen waar het gevraagd wordt :D Nu is geel natuurlijk ook niet echt een makkelijk te missen kleur 8)

Nu hopen op een snelle schade-afhandeling, kun je weer gerust een andere Saab rijden.

Succes!

jeroen701125
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door jeroen701125 » ma 22 jan, 2007 23:24

Tenfour schreef:Erg zonde van jouw gele dakloze, maaruh...waren het klonten of Luchtmachters? Ik bespeur namelijk een blauw barretje op die gozer en een verfrommelde M in het kenteken...
Volgens mij Klu..de KuKo 1 (als ik het goed zie) heeft naar het lijkt een blauw rangonderscheidingsteken.

davidjoost
Geregistreerd lid

Bericht door davidjoost » ma 22 jan, 2007 23:28

dat is wel flink balen zeg! :shock: maar na je posts te hebben gelezen snap ik het nogsteeds niet.... jullie stonden in de file? kettingbotsing? of ben je ook echt klemgereden?

hoe ben je nou tussen die 2 landmachtwagens in gekomen? :?

davidjoost

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 23 jan, 2007 3:17

auw dat doet zeer om maar niet te spreken van de pijn
vond het een stoere bak 8)
en er komt vast weer een mellow yellow :?:
en ik was aan het werk

vanschipstal
Geregistreerd lid

Bericht door vanschipstal » wo 24 jan, 2007 14:57

Kunnen we nu hier voor onderdelen gaan scharrelen.... :wink:

vanschipstal
Geregistreerd lid

Bericht door vanschipstal » wo 24 jan, 2007 15:00

of kunnen we op domeinen terecht....

Wat een k-ervaring, van achteren aangereden worden is altijd lullig, gelukkig heb je zelf niks begrijp ik...

Plaats reactie