Arrestatie Mellow Yellow
-
Plumbum
- Geregistreerd lid
Mark bedankt.
En ja de man welke in pakje staat heeft e.e.a. veroorzaakt.
-
seabird
- Geregistreerd lid
Jemig man, wat zul je geschrokken zijn!!! En wat ontzettend zonde van je mean machine....
Succes met de mannen van Defensie om de boel vergoed te krijgen; zal wel de kwestie van de lange adem worden. Jammer dat je Saab niet meer schade heeft berokkend bij hun! De mannen waren zeker wel wat beteuterd? Gaat ze behoorlijk wat papierwerk opleveren (jou waarschijnlijk ook
) Nou succes er verder mee, ben benieuwd hoe dit verder afloopt; laat je nog wat weten?
Laatste misschien lullige vraag, maar werd je by surprise gesandwiched of heb je het ze in elk geval nog moeilijk gemaakt? Die logge groene bakken zou je normaal zoek moeten kunnen rijden..... De manier van werken kennende zul je wel verrast zijn, zeker ook omdat je dit wel als laatste verwacht op een gewone maandag...
Laatste misschien lullige vraag, maar werd je by surprise gesandwiched of heb je het ze in elk geval nog moeilijk gemaakt? Die logge groene bakken zou je normaal zoek moeten kunnen rijden..... De manier van werken kennende zul je wel verrast zijn, zeker ook omdat je dit wel als laatste verwacht op een gewone maandag...
-
verde900
- Donateur

Re: Mark bedankt.
Ga ineens een stuk minder gerust slapen.. deze mannen waken dus over ons?Plumbum schreef:En ja de man welke in pakje staat heeft e.e.a. veroorzaakt.
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Plumbum
- Geregistreerd lid
Geluk bij ongeluk
Ik stond stil in de file op de A28 bij Staphorst en dat was de heren achter mij ontgaan.
Iemand nog belangstelling voor een Stage III kit van Speedparts, inclusief viggen intercooler en alles op en om de Turbo.
Voor een zacht prijsje.
Iemand nog belangstelling voor een Stage III kit van Speedparts, inclusief viggen intercooler en alles op en om de Turbo.
Voor een zacht prijsje.
-
gj900
- Donateur (9x)

Die ziet er inderdaad niet echt wakker uit...Plumbum schreef:En ja de man welke in pakje staat heeft e.e.a. veroorzaakt.
-
MXL
- Geregistreerd lid
Re: Geluk bij ongeluk
Je gaat het toch overzetten op een nieuwe auto neem ik aan?Plumbum schreef:Ik stond stil in de file op de A28 bij Staphorst en dat was de heren achter mij ontgaan.
Voor een zacht prijsje.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
Frank Damen
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
jeroen701125