CDconnect/Handrem/Koplampwisser

Voor alle Saab cabrio rijders
Plaats reactie
Timmie66
Geregistreerd lid
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

CDconnect/Handrem/Koplampwisser

Bericht door Timmie66 » za 23 mei, 2020 7:59

Goedemorgen allemaal,
Alweer 3 dagen eigenaar van een mooie CAAB 2001. Zoals altijd merk je dat er "dingetjes" zijn die je graag anders zou willen. Om te beginnen met het geluid. Speakers in de deuren met een AS3 lijkt mij waardevol. Maar ook de aansluitmogelijkheid om mijn iPhone op de radio aan te sluiten. Ik dacht zelf aan de CDconnect die op de kabel van de wisselaar aangesloten kan worden, maar geen idee of ik een dergelijke kabel heb liggen. Wie kan mij hierover iets vertellen?
Heeft iemand wellicht nog een CDconnect liggen die ik tegen een redelijke prijs kan overnemen?
Mijn handrem werkt eigenlijk niet, dwz ik moet hem tot heel hoog aantrekken voordat ie wat doet. Kan ik eenvoudig de handrem zelf bijstellen zonder dat ik een brug oid nodig heb?
Koplampwisser: staat iets voor het eindpunt stil. Dacht erover om m te demonteren, maar krijg het al benauwd zodra het mij niet lukt om het wisselarmpje van de as te scheiden. Met hoeveel kracht moet je dat doen? Of is hier een ander handigheidje voor?
Hoop van jullie te horen en alvast dank.

Appiej
Geregistreerd lid
Regio: Kies een regio:

Re: CDconnect/Handrem/Koplampwisser

Bericht door Appiej » za 23 mei, 2020 17:33

Als je de standaard Saab radio hebt dan kan je de cdconnect aansluiten. Online wel wat filmpjes/handleidingen voor te vinden. Een eventuele cd wisselaar kan je dan helaas niet meer gebruiken
Saab 9-3 SE 2.0T cabrio (2001)

Plaats reactie