Heb de sterkste variant van de chillcast (kokill) versnellingsbak op de kop kunnen tikken, het 870423 huis. Hij heeft een primair met tandwieloverbrenging, heel kort, gelijk aan een primair 3,5. Ik wil hem ooit eens gebruiken voor mijn '85er Aero met ball-bearing turbo en injectie inlaatnokkenas (veel koppel onderin). Een langere eerste en tweede versnelling zou fijn zijn zodat ik minder wielspin heb. Daarom dacht ik aan een vierbak, met een primair 7 er in is de overbrenging in de hoogste versnelling gelijk of bijna gelijk als de originele 45708. En de vierbak zou ook wat sterker zijn dan de vijfbak.
De as waar het onderste primair tandwiel op zit is heel anders dan die van een bak met ketting primair. Op onderstaande foto de rechter:
Exploded view van een vierbak met ketting:
Geen exploded view van en bak met primair tandwielen kunnen vinden, wel deze:
Zijn er onderdelen van deze tandwielen vierbak te combineren met de latere bak met ketting primair? De overbrengingsverhoudingen in de bak zelf zijn hetzelfde gebleven zo lijkt het, total gear ratio is hetzelfde als je het verschil van de primair verrekent.