Vreemde Eend in de bijt
-
Drevar
- Geregistreerd lid
Re: Vreemde Eend in de bijt
Ik ken 2cv aardig goed van het FOK-forum, en ik heb hem ontmoet als mede-deelnemer aan de Carbage Run 2013.
Vanochtend hebben we te horen gekregen dat 2cv gisteren onverwachts is overleden, van wat ik begrepen heb als gevolg van een jong maar vermoeid lichaam. Hij overleed, geheel in zijn stijl, tijdens het uitvoeren van zijn grote liefde: sleutelend aan zijn wagenpark.
Graag wil ik jullie van harte bedanken voor alle hulp die jullie hem in dit topic hebben gegeven.
Vanochtend hebben we te horen gekregen dat 2cv gisteren onverwachts is overleden, van wat ik begrepen heb als gevolg van een jong maar vermoeid lichaam. Hij overleed, geheel in zijn stijl, tijdens het uitvoeren van zijn grote liefde: sleutelend aan zijn wagenpark.
Graag wil ik jullie van harte bedanken voor alle hulp die jullie hem in dit topic hebben gegeven.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Echt waar? Wat een naar nieuws is dit, zo jong nog! RIP
-
bwmchris
- Donateur (2x)

pffft naar bericht, veel sterkte aan familie en vrienden
-
Drevar
- Geregistreerd lid
Helaas welRaggare schreef:Echt waar? Wat een naar nieuws is dit, zo jong nog! RIP
2cv was ook op diverse fora actief in verschillende mate actief. Er is mij gevraagd om door te geven dat, mocht hier iemand zijn die goed contact met hem heeft gekregen en afscheid van hem wil nemen, er even contact met mij opgenomen kan worden voor verdere informatie.
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Ik had het betreffende topic gevonden onder PTA bij het FOKforum.
Ik kende hem niet persoonlijk, volgde wel dit topic hier op het forum.
We hadden allebij wel dezelfde Saab in precies dezelfde uitvoering..
Ik begrijp dat hij hartpatient was en nog maar 32 jaar jong. Heel triest dit.
Ik kende hem niet persoonlijk, volgde wel dit topic hier op het forum.
We hadden allebij wel dezelfde Saab in precies dezelfde uitvoering..
Ik begrijp dat hij hartpatient was en nog maar 32 jaar jong. Heel triest dit.
-
Niels83
- Donateur (3x)

Wat een zeer tragisch nieuws dit. En voor mij een leeftijdsgenoot; veel te jong. Er moet nog zo veel gebeuren in een mensenleven op die leeftijd... 
-
martinphili
- Geregistreerd lid
Bizar. Een paar weken geleden nog wat heen en weer geschreven via Facebook.
Zop zie je maar weer: Pluk de dag!
Zop zie je maar weer: Pluk de dag!
-
Christiaan94
- Donateur

Voor de geïnteresseerden, hier een fotoreportage van de dag van de uitvaart: http://alexmiedema.nl/2014/11/08/elmer- ... atste-rit/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mooi om te zien dat ook zoveel autovrienden zijn komen opdagen.
Mooi om te zien dat ook zoveel autovrienden zijn komen opdagen.
-
Drevar
- Geregistreerd lid
Citroëns waren zijn grote liefde, en de BX-club was er met een auto of dertig had ik van Alex begrepen. Zijn auto's waren zijn leven 
Het was een behoorlijk grote opkomst en een mooie dienst. Ik en Saab-rijders/forummers JJH (de gare 96 en de blauwe 9000 Aero) en Li waren er ook, maar wij kennen 2cv dan ook al jaren vooral via FOK. Zijn hulp, kennis en enthousiasme zal ik enorm missen
Het was een behoorlijk grote opkomst en een mooie dienst. Ik en Saab-rijders/forummers JJH (de gare 96 en de blauwe 9000 Aero) en Li waren er ook, maar wij kennen 2cv dan ook al jaren vooral via FOK. Zijn hulp, kennis en enthousiasme zal ik enorm missen
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Mooie reportage van een trieste gebeurtenis.
-
Christiaan94
- Donateur

Het zag er inderdaad uit als een waardig afscheid. Jammer toch zo vaak te moeten horen (ook uit eigen omgeving) dat goed gedreven mensen al op zo'n jonge leeftijd overlijden, maar helaas doe je er niets aan. Carpe diem!