Overigens, niet echt subtiel die yanks, wel gaaf. Gaat vast hard...rechtdoor. Ben heel benieuwd hoeveel dat weegt
99 V8
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
Re: 99 V8
Gert-Jan 44 schreef:Kan je zo in zijn geheel kopen zo'n motoren, crate engines.
Small block V8, kost een kleine €9000, zonder carburatorwel getunede door Mopar performance, een slordige 450pk...
http://www.six-packspeedshop.be/superde ... rdeals.pdf
Hier kosten ze €9000, met carburator, 500pk, in België, wie is de eerste?!
bedoel je nu de eerste met 500pk in de 99 of zo een v8
geen idee, maar ik ben best tevreden met 450pk uit mijn 2.0 4in lijn blok
in mijn 99
jaja nog steeds in opbouw, maar het blok heb ik al
-
Gert-Jan 44
- Geregistreerd lid
bedoelde zo'n V8
geluid heeft zo ook zijn charmes + dan nog eens achterwiel aandrijving.
Die toekomstige 450pk, gaat die alleen naar de voorwielen gaan of maak je er ook een achterwiel aandrijver van OF 4 x 4, dat zou echt leuk zijn ook denk ik?
Als hij af is, moet je maar voldoende foto's nemen!
Gert-Jan
Die toekomstige 450pk, gaat die alleen naar de voorwielen gaan of maak je er ook een achterwiel aandrijver van OF 4 x 4, dat zou echt leuk zijn ook denk ik?
Als hij af is, moet je maar voldoende foto's nemen!
Gert-Jan
-
kalsoi
- Geregistreerd lid
voorlopig enkel voorwiel, achterwiel aandrijving daarvoor is de wielafstand nogal kort en krijg je dus een zeer pittige reageerende achterwielaandrijver
en dan is de vraag of ik dat leuker vindt om steeds achterstevoren de bocht uit te komen
ja en die 4 wielaandrijving, dat zie ik nog niet volledig zitten om dit in te bouwen
grtz
en dan is de vraag of ik dat leuker vindt om steeds achterstevoren de bocht uit te komen
ja en die 4 wielaandrijving, dat zie ik nog niet volledig zitten om dit in te bouwen
grtz