Ik laat binnenkort een elektrische stuurbekrachtiging inbouwen door http://www.ezpowersteering.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;.
Mijn 99 is het waard om deze toch wel forse investering te doen. Het wordt de eerste 99 voor het bedrijf.
EZPowersteering heeft wel sets voor de 96. Zijn er anderen die in een 99 rijden met stuurbekrachtiging?
Elektrische stuurbekrachtiging
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Re: Elektrische stuurbekrachtiging
Ben heel benieuwd hoe je het vind. Ik vind een 99 op snelheid heerlijk sturen en zou daaraan niets willen veranderen. Ik hoop dat dat karakter bewaard blijft. Dat vind ik namelijk het nadeel van de originele hydraulisch bekrachtiging van de 99.
PS: kost dat nou?
PS: kost dat nou?
-
janh
- Geregistreerd lid
Tikkie meer vanwege de BTW. Voordeel van deze stuurbekrachtiging is dat de auto in originele staat blijft. Bovendien heb ik weinig keuze vanwege de progressie van mijn ziekte (MS), waardoor het sturen in de 99 voor mij anders te zwaar wordt.nove mille schreef:Gokje: 1.500 €
-
windekind
- Donateur

Ik wil er zelf een inbouwen en ben benieuwd hoe zij dit gaan maken. Zou je er een paar foto's van willen maken en hier op het forum plaatsen? Boven de 40-50 km/hr wil ik dan de bekrachtiging uitschakelen, om het stuurkarakter te houden.
-
janh
- Geregistreerd lid
De inbouw moet nog worden ingepland. Ik denk volgende maand of zo. Uiteraard doe ik tzt verslag.windekind schreef:Ik wil er zelf een inbouwen en ben benieuwd hoe zij dit gaan maken. Zou je er een paar foto's van willen maken en hier op het forum plaatsen? Boven de 40-50 km/hr wil ik dan de bekrachtiging uitschakelen, om het stuurkarakter te houden.
-
Freek Jansen
- Donateur

Dit bedrijf heeft bij een kennis van mij een bekrachtiger ingebouwd in een Mercedes 220a.
Deze kennis is er uiterst tevreden over, het werkt perfect.
Je kunt inderdaad de bekrachtiging uitschakelen en dan stuurt de auto weer origineel.
(bij hem met een schakelaar, maar daar is misschien ook iets anders voor te verzinnen)
Je ziet er niets van, de bekrachtiging zit onder het dashboard,
Zo kun je toch van jouw Saab wil blijven genieten.
Volgens mij een perfecte oplossing!
Deze kennis is er uiterst tevreden over, het werkt perfect.
Je kunt inderdaad de bekrachtiging uitschakelen en dan stuurt de auto weer origineel.
(bij hem met een schakelaar, maar daar is misschien ook iets anders voor te verzinnen)
Je ziet er niets van, de bekrachtiging zit onder het dashboard,
Zo kun je toch van jouw Saab wil blijven genieten.
Volgens mij een perfecte oplossing!