Registratie 99 Limited Edition

1967-1984
Plaats reactie
marcelgerry
Geregistreerd lid

Registratie 99 Limited Edition

Bericht door marcelgerry » ma 24 dec, 2007 21:52

Sinds de aanschaf van onze 99 Limited Edition nu zo'n anderhalf jaar geleden ben ik een archief gaan bijhouden mbt de L E. In 1983 is de Limited Edition alleen op de Nederlandse markt verschenen in een 2 deurs uitvoering. In totaal zijn er 150 stuks geleverd waarvan 75 witte en 75 rode exemplaren. Hoe de nummering destijds is geweest is niet te achterhalen. De nummering van de rode en witte lopen doorelkaar heen. Ik wil nu wel eens weten hoeveel van deze wagens er nog rondrijden op de Nederlandse wegen. Op verzoek van mede forummers zet ik deze lijst op het forum om iedereen inzage te geven in deze lijst met de bedoeling deze verder te completeren.

De rode uitvoering

Nummer---Forumnaam/naam

11.............harmar
29.............brinky
44.............timo
45.............marcelgerry
52.............Stond enige tijd geleden op MP
76.............specialedition1983
81.............snorre
114...........Opa van forumlid AlwinRedArrow
116...........Jord_Nje
127...........Ed Hackenitz
128...........Sebastian Kolstee. Inmiddels verkocht.
??.............Ferry Haarman
144...........cjk

RIP:
JL-85-LV

De witte uitvoering

20.............van der Laan in Overschild
38.............van der Laan in Overschild
47.............niet meer op de weg, was van Jelger
??.............markos
??.............Ferry Haarman
72.............babbel, gedemonteerd
80.............super15fiets
93.............edsmit1951, gesloopt
95.............edsmit1951
97.............Zegmaarjan, auto is geschorst
105...........
150...........Rob Polak

Hälsning,

Marcel

theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door theun » ma 24 dec, 2007 21:58

ik kan niet op de linkjes klikken... ligt het aan mij?

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » ma 24 dec, 2007 22:00

2x FHR, die moet ze zelf maar aanmelden.(wit en rood)

1x rode te Heino, mijn oude, deze mensen zitten niet op het forum.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 24 dec, 2007 22:02

En Brinky... zie onderschrift. ;)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 24 dec, 2007 22:04

En Elferink heeft een witte op het terrein staan... alleen is het plaatje met nummer erop niet meer aanwezig. Misschien weet Jelger wel welk nummer de auto heeft? Gezien hij het interieur heeft gesloopt. ;)

snorre
Geregistreerd lid

Re: Registratie 99 Limited Edition

Bericht door snorre » di 25 dec, 2007 20:04

ook een bij mijn buurman net restauratie ondergaan. nr 114 kleur rood

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 26 dec, 2007 1:46

brinky schreef:En Elferink heeft een witte op het terrein staan... alleen is het plaatje met nummer erop niet meer aanwezig. Misschien weet Jelger wel welk nummer de auto heeft? Gezien hij het interieur heeft gesloopt. ;)
heb geen idee.. het plaatje hangt mogelijk bij een of andere tiener op de slaapkamer.

de wijnrode achterbank is inderdaad dienstbaar geweest.. de stoelen zijn inmiddels ook weg?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 26 dec, 2007 1:48

jelger schreef:
brinky schreef:En Elferink heeft een witte op het terrein staan... alleen is het plaatje met nummer erop niet meer aanwezig. Misschien weet Jelger wel welk nummer de auto heeft? Gezien hij het interieur heeft gesloopt. ;)
heb geen idee.. het plaatje hangt mogelijk bij een of andere tiener op de slaapkamer.

de wijnrode achterbank is inderdaad dienstbaar geweest.. de stoelen zijn inmiddels ook weg?
Nope, die liggen er nog wel in, volgens mij.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 26 dec, 2007 11:20

jelger schreef:

geen idee... het tapijt ligt ieg in Amsterdam

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » wo 26 dec, 2007 17:26

Ik heb er in 1983 eentje gekocht, een rode. Het kenteken was JL-85-LV, maar helaas weet ik het serienummer niet meer. We hebben het in 2005 al eens over de auto gehad in het 99 forum. Toen reed hij nog in de buurt van Arnhem, maar hij is nu uit de boeken van de RDW verdwenen.
viewtopic.php?t=2897&postdays=0&postord ... d&start=60

Afbeelding
Een fotootje uit 1987

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 26 dec, 2007 17:33

Grappig, ik heb de JL86LV.

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » do 06 mar, 2008 20:20

Marcel,

Ik heb zelf in een witte nummer in de zeventig gereden, maar weet niet waar die nu rijdt of niet.
Mijn vader, Rob Polak heeft een witte special met nummer 150!!!

edsmit1951
Geregistreerd lid

Bericht door edsmit1951 » di 27 sep, 2011 22:33

Hallo Marcel,
Mijn LE is nr. 150/95 Kenteken JN-56-BH. Ook heb ik de 150/93 gehad met kenteken JN-52-VG. Deze is in 2007 gesloopt.
Van de laatste auto heb ik een aantal onderdelen gebruikt voor mijn huidige auto. De hemel was perfekt en heb ik dus overgezet en de bestuurdersstoel was ook mooier dan van de huidige auto. (zat klein brandgaatje in en deze is perfekt)
De auto is dus nog helemaal origineel en ziet er echt goed uit. Hier en daar zijn wat plekjes bijgewerkt,maar dat lijkt me vrij normaal voor een auto van 28 jaar oud. Van de 150/93 heb ik het hele dashboard nog inclusief het nummerplaatje. De rechter voorstoel heb ik ook nog.

Met vr.groet, Ed Smit.

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 26 nov, 2011 12:53

Marcel, ik kan inmiddels melden dat ik nummer 150/150 van mijn pa heb overgenomen. :lol:

JP-59-HB in de kleur wit.

(Hij is optisch helemaal klaar en af, ik moet alleen de koppakking laten maken.)

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » zo 14 jun, 2020 20:46

Nummer #101 heb ik gekocht. Een paar andere heb ik de laatste tijd online voorbij zien komen; viewtopic.php?f=3&t=91703&p=1860428#p1860233

Plaats reactie