Hallo Bennie,bennie schreef:Snap niet waarom je een Speedparts APC koop of/en dan wel in de wagen monteert! Iedereen weet toch al hoe je een APC modificeerd en hoe je deze moet afstellen!!? Is ook een stuk beter in te stellen dan een Speedparts box! Als je vermogenswinst wilt tot 200/210 pk kan dat zonder al teveel kosten en hardware aanpassingen (kat eronderuit, 3inch dp, ect), hierboven zul je kosten moeten maken!ralph_m schreef:joachiem schreef:De speedparts boxen moet je zelf afstellen op je eigen auto en zit volgens mij ook een beschrijving van bij?
Basis afsteling moet goed zijn en dan heel wat uurtjes de F&Ppotjes afstellen tot je alles stabiel zonder pieken/dalen en pingels hebt.
Dat gedoe met afstellen wilde ik nu net van af, een APC box met instelbare potjes heb ik al liggen...
Van deze box zijn de schroefjes nog verzegeld, dus hij staat nog op fabrieksinstellingen.
Je ARF,s meet je met een breedband lamdasonde. Bvb van TechEdge (erg goed!, heb ik ook ) of een Innovative.
Lucas fuelchip heb ik er ook in gehad maar kwam niet onder de 13 arf uit met de T3/04 van Speedparts op 0.8 bar ingesteld! Met de orginale Mitsu kan je maximaal 1.2 bar draaien met fuelchip, standaard fuelchip 1 bar tezij je ander dingen ook nog gaat aanpassen zoals benzinedruk verhogen (niet aan te raden) en/of de groene injectoren van Lucas monteren, ect.
Heb je misschien een part number van deze groene injectoren voor de 900 classic?
Ik zit nu met de oranje en mijn turbo druk zit op 1 bar. Ik zou die graag stabiel op 1,2 hebben met originele fuelchip... daarom dacht ik aan groene injectorenvan lucas (of bedoelje van bosch?) en 3"downp. en no cat. + 2,5" simons.
Denk je dat dit mogelijk is met standaard fuelchip?
Spec:
Prim 8 versnellingsbak
Nieuwe Mit TE05-12B6 turbo
FPR: 3.0 bar
Turbo druk : 1 Bar
Oranje lucas injectoren
MSD hoogspanning bobein
Magnecor bougie kabels.
Grts
BartW