Daar is tie weer. ..Wie hij---> ...Ja ik
Dat beloofd wel weer wat dan!
Dat was dus die dyslectische gozer die een verkeerde semi-costum tune in zijn ecu heeft laten schieten??? Ja ssst.. maar zeg maar niks er over, kan die niet hebben
AHHHA nou die weet ik nog wel ja lastig verhaal was dat dus...
Ok Genoeg gedold. Zoals beloofd aan de oude garde hier. Het begin van een avontuur wat: Of heel hard huilen wordt of lachen. Sommige van jullie weten nu precies waar dit over gaat andere niet.
Voor de laatste groep geldt sit back and watch the show: zinloos omgaan met geld. Voor de eerste groep zoals beloofd: een verslag van de viggen met het b235rr blok 4.0. Jawel dit is al het 4 de motor blok tbv de viggen sinds zij uit de fabriek is komen rollen in Finland.
(sssst niet door vertellen maar viggens komen niet uit zweden net als Sylvana niet uit spanje komt)
Ik veel geleerd van de andere blokken ik probeer het nu beter aan te pakken ook ECU technisch maar dat weet DION nog niet. Verrassing Dion!! maar duurt nog wel ff hoor. Dion heb geduld heb geduld.
Eerste onderdelen zijn besteld, veel op de planning. Aan het onderstel gaat veel gebeuren maar eerst de motor opbouwen/ inbouwen en sper-bak er in.
(Nog steeds dank dank voor de bak reparatie/upgrade. Maar hij is liever anoniem die het nieuwe sper heeft ingebouwd en lagers, schakel vorken, synchro ringen,alle lagers ed. ed.ed.)
Turbo keuze ben ik nog niet helemaal zeker van welke het gaat worden. Maar de steek woorden g550en g660 zijn wel heel prominente steek woorden geworden. Dus google is your friend zeg ik maar.
Drijfstangen blok ook nog niet zeker misschien toch verdie`s ook al heb ik al pecs besteld. Wie weet wordt 1 setje te koop aan geboden of deze worden in mijn reserve blok ingebouwd we zullen zien.
Hier een Foto, van wat vandaag in GB is besteld bij het oude vertrouwde abbott racing.

Ik wilde eigenlijk voor een 2.5l gaan maar onze duitse vrienden van wossner vragen 2800pond voor 94 mm zuigers omdat zij willen dat je gelijk 6setjes besteld nein nien nien Jammer hoor..Dus helaas kan abbott racing deze niet leveren omdat de vraag simpelweg er niet na is.
Tja en ik weet dat wossners het heel goed doen in onze gietijzeren blokjes dus ik durf niet vreemd te gaan met ander merk zuiger.
We zullen zien maar eerst de feest dagen door komen.
Ik hou jullie up to date tenminste als daar animo voor is.
Tot de volgende post en groeten,
900 t8