Dat is de juisteTCSE schreef:Zoiets:?Vyv schreef:T7Suite werkt alleen met Lawicel. Enne zoveel andere CAN to USB zijn er niet hoor...
Prijs is een beetje afhankelijk van vraag en aanbod, ik denk dat je wel een ECU kan scoren rond de 120 euro.
klik
T7 ECU Tuning
-
a85
- Geregistreerd lid
-
Keesje
- Geregistreerd lid
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Maar pas op. Er is vroeger een terugroep actie geweest voor de T7 ECUs. Als je de ECU open maakt dan zie je 2 van die blauwe noppen zitten. Dat zijn de goede. Als je er een te pakken hebt met grijze noppen is het foute boel. Nadeel is dat je pas ziet als tie open is...
Links- en rechtsonder in de hoek zie je nog net de blauwe noppen zitten

Links- en rechtsonder in de hoek zie je nog net de blauwe noppen zitten
-
Keesje
- Geregistreerd lid
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
Wat was er fout aan de Oude T7 ECU dan? En wat is het verschill in die noppen?Vyv schreef:Maar pas op. Er is vroeger een terugroep actie geweest voor de T7 ECUs. Als je de ECU open maakt dan zie je 2 van die blauwe noppen zitten. Dat zijn de goede. Als je er een te pakken hebt met grijze noppen is het foute boel. Nadeel is dat je pas ziet als tie open is...
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
Dilemma
- Geregistreerd lid
-
Den Silver Kulen
- Geregistreerd lid
grijze noppen
àls dat klopt van die kopersporen dan kun je toch ook wel overwegen een epoxyspray eroverheen te schilderen? Of is dit weer te simpel gedacht?
-
Dilemma
- Geregistreerd lid
Re: grijze noppen
Ik zie het probleem ook niet echt, maar ik heb dan ook nog geen 'slechte' unit gezien. Misschien is het erger dan ik denkThierry schreef:àls dat klopt van die kopersporen dan kun je toch ook wel overwegen een epoxyspray eroverheen te schilderen? Of is dit weer te simpel gedacht?
Ik kan me voorstellen dat een unit die al jaren in een auto zit met dit soort rubbertjes erin, er nou niet echt super uitziet en als de sporen echt stuk zijn is het wel problematisch, maar het blijft voor mij voorlopig gok werk.
-
edwinpol
- Geregistreerd lid
-
Ted raket
- Geregistreerd lid
-
edwinpol
- Geregistreerd lid
-
Ted raket
- Geregistreerd lid
Ted raket schreef:Inmiddels antwoorden op mijn eigen vragen gevonden. T7suite en T7tool is specifiek geschreven voor de canusb. Een andere interface zoals elm327 wordt gewoonweg niet ondersteund. In T7tool zit wel een elm327 optie, maar die werkt niet. De elm327 ondersteund wel de k-line protocollen. .
Kortom de ons beschikbare software (T7suite, T7tool Saabopenprog en Saabopentech) ondersteund alleen de canusb en geen enkele andere can of obd interface.