Wie rijdt er hier met >250 pk ?
-
collega
- Donateur (3x)

Re: Wie rijdt er hier met >250 pk ?
Tsja, en dan allemaal terug naar 100km met je 250 pk plus
-
Carroda
- Geregistreerd lid
Nou.. Het is nu nog de T5 APC klep.
Heb een ecu al om gestoldeerd. maar nu de software aanpassing daar nog in doen. (moet ik eerst een ecu stekker/kabelboom aanpassen tot adapterkabelt zodat ik dit kan doen. ) daarna kan de T7 klep er in, dan zou het (hopelijk) wat stabieler moeten draaien.

-
320pkHirsch
- Geregistreerd lid
Sinds een maandje of twee in het bezit van een sedan 9-5 Aero, 2,3 turbo, waarvan ik vermoed dat de wastegate niet echt meewerkt om alle vermogen te produceren die opgegeven wordt. Volgens de beschrijving moet mijn S(ch)aab 320 pk met Hirsch tuning leveren. De acceleratie is verbazingwekkend, echter boven de 200 km/u gaat het moeizaam. Ik ben een complete niet-sleutelaar, dus laat ik me graag voorlichten wat het probleem kan zijn. Uitlezen levert alleen een foutcode P1110 op.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Bij P1110 is de dumpklep de eerste verdachte. Geen goedkope imitatie monteren, gewoon een originele (Kayser).
-
Dikketrip
- Donateur (3x)

-
Alex 9-5
- Donateur (4x)

Sinds vandaag ook over de 250pk, grijns paste niet op de spiegel 
-
Blacky Turbo S
- Geregistreerd lid
Op het kentekenbewijs staat 225 kW. En volgens de Hirsch papieren is het 305 PK.
Heel fijn[emoji16]
Maar ja, 100 is toegestaan overdag. Denk dat NL meer leent voor een 2.0t of een 3.0t[emoji848]
Heel fijn[emoji16]
Maar ja, 100 is toegestaan overdag. Denk dat NL meer leent voor een 2.0t of een 3.0t[emoji848]
-
theun
- Donateur (3x)

Mijn 900i, 96 en Volvo 240 hebben samen ook ruim 250pk...
Maar ik begrijp al die ophef daarover niet helemaal..
Maar ik begrijp al die ophef daarover niet helemaal..
-
J.vandermeulen
- Donateur

Mijn 9-3X doet 260 PK. En hij rijdt daar lekker mee.
-
ReinO
- Donateur (2x)

al eerder gemeld maar rond de 350 pk en denk er over om hem te verkopen.
In de 2 komt ie tot 100 en 5.5. seconde, mits frisse banden en droog wegdek en geen wielspin en en...
Je hebt er dus niets aan, ja ff leuk om een porsche naar huis te rijden of een rotonde met 54 km/u te driften
en dan meteen weer aangehouden wordt:
' we dachten iemand met een petje te hebben getroffen en niet als iemand als u '
Og: ' ik snap die petjes wel, maar ik reed toch niet te hard, eigenlijk ben ik een petje van 60 jaar oud '
vond ie niet leuk, en na 20 minuten (!) mocht ik weer verder.
In de 2 komt ie tot 100 en 5.5. seconde, mits frisse banden en droog wegdek en geen wielspin en en...
Je hebt er dus niets aan, ja ff leuk om een porsche naar huis te rijden of een rotonde met 54 km/u te driften
en dan meteen weer aangehouden wordt:
' we dachten iemand met een petje te hebben getroffen en niet als iemand als u '
Og: ' ik snap die petjes wel, maar ik reed toch niet te hard, eigenlijk ben ik een petje van 60 jaar oud '
vond ie niet leuk, en na 20 minuten (!) mocht ik weer verder.
-
MVE
- Geregistreerd lid
Nou nou. Je weet waar je aan begon he. 
-
ReinO
- Donateur (2x)

idd en dan denk ik af en toe aan weg doen dan monster.
-
Henk-Jan
- Donateur

Niet eens gekeken naar goedkope stalling nabij de Nürburgring? 
-
Koen K
- Donateur

>250 pk... Het is maar hoe je het gebruikt. Persoonlijk vind ik een 9-5 totaal ongeschikt om sportief mee te rijden, tenzij je altijd en overal met piepende banden ondersturend rondglijden sportief vindt. In dat geval kun je er ook altijd nog voor kiezen om een paar dienbladjes van McDonald's onder je achterwielen te doen
Maar als snelwegkanon c.q. sleeper doet 'ie het natuurlijk uitstekend. En dan is het juist wel lekker om wat vermogen te hebben
Maar als snelwegkanon c.q. sleeper doet 'ie het natuurlijk uitstekend. En dan is het juist wel lekker om wat vermogen te hebben
-
MichaV
- Geregistreerd lid