Wie rijdt er hier met >250 pk ?
-
Rik Tuin
- Donateur (2x)

Re: Wie rijdt er hier met >250 pk ?
Daar ben ik wel voor te porren, voor zo'n test op een vermogensbank.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Trap die kook installatie er ook uit Injectie... dan kan ik eindelijk maken wat ik wil in je estate
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
Injectie
- Moderator
Als jij de benzine voor mij betaald zolang als ik deze auto heb. hebben wij een deal Dion.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Wordt het dan een 500pk familiesloep? 
-
Injectie
- Moderator
Dan moet Dion nog meer betalen reier.

En moet ik mijn tarieven gaan aanpassen.

En moet ik mijn tarieven gaan aanpassen.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik heb niks gezegd dan!Injectie schreef:En moet ik mijn tarieven gaan aanpassen.![]()
![]()
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Eerst maak ik je verbruik lager en nu moet je ook nog gesponsord worden. Boefje
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Volgens Hirsch zit er 260pk en 400Nm in mijn Hirsch getunede 9-5NG Turbo4 Aero XWD Exklusiv uit 2011 (met 6 traps automaat).
Het ding trekt werkelijk als een beer, vooral dankzij de vierwielaandrijving en Drive Sense!
Het ding trekt werkelijk als een beer, vooral dankzij de vierwielaandrijving en Drive Sense!
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Dankzij DionHPT nu stage 1 op mijn Caab V6 met naar schatting 290 pk en 450 Nm.
Prima beheersbaar, maar wel merkbaar meer punch en spektakel en extra trekkracht onderin.
Prima beheersbaar, maar wel merkbaar meer punch en spektakel en extra trekkracht onderin.
-
Sabatical
- Geregistreerd lid
@DavidJoost..
Zelfde setup hier, morgen ga ik beoordelen hoe het bevalt met een gasfles in de achterbak.
Grappig had vandaag Gritter uit Emmen die een proefrit maakte (lpg inbouwer) aan de telefoon die lichtelijk flabbergasted was hoe de auto (saab 9.3 2.8t) van zijn plek ging.
Zal een keer mijn auto op een rollenbank zetten en kijken wat ie doet maar is in ieder geval meer als 250 pk.
Volgens een IOS appje Dynolicious meet hij aan de hand van totaal gewicht van de auto uit hoeveel pk en NM er beschikbaar is en dat zou dicht bij de 300 zijn.
Zelfde setup hier, morgen ga ik beoordelen hoe het bevalt met een gasfles in de achterbak.
Grappig had vandaag Gritter uit Emmen die een proefrit maakte (lpg inbouwer) aan de telefoon die lichtelijk flabbergasted was hoe de auto (saab 9.3 2.8t) van zijn plek ging.
Zal een keer mijn auto op een rollenbank zetten en kijken wat ie doet maar is in ieder geval meer als 250 pk.
Volgens een IOS appje Dynolicious meet hij aan de hand van totaal gewicht van de auto uit hoeveel pk en NM er beschikbaar is en dat zou dicht bij de 300 zijn.
-
GerritA
- Donateur

Officieel na rollenbank test 326 PK 537 NM met mijn Saab 9-3 Estate Aero XWD. Met dank aan grotere Turbo 19T, intercooler, 3 inch down en miidpipe, sport radiator, verstevigde kpppel omvormer, 550cc injectoren en Dion. Heerlijke auto en kan lekker mee komen met de Duitse sport modelletjes en ze soms verrassen. 
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Ik zou ergens rond de 270pk moeten zitten met mijn combi
-
Simon9-3
- Geregistreerd lid
250 paarden en 355 NM in n OG cabrio 
-
Carroda
- Geregistreerd lid
volgens Pascal (grote beverborg) zou die van mij nu zo'n 260-270pk moeten halen. soms..
(de apc klep zit soms vast volgens mij.)
wat mij alleen enorm mee valt is hoe beheersbaar het geheel is als je gewoon rustig rijdt. geen enkel probleem om bijv op minimale boost te rijden oid. echt top.
wat mij alleen enorm mee valt is hoe beheersbaar het geheel is als je gewoon rustig rijdt. geen enkel probleem om bijv op minimale boost te rijden oid. echt top.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Ff vervangen, kost een paar tientjes. Kan je niet voor verliezen op de sprintCarroda schreef: ↑do 07 nov, 2019 10:47volgens Pascal (grote beverborg) zou die van mij nu zo'n 260-270pk moeten halen. soms..![]()
(de apc klep zit soms vast volgens mij.)