Interessepeiling Racecursus Saabforumleden

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Dennis Cavallino
Geregistreerd lid
Regio: NL - Provincie Zuid-holland
Contacteer:

Interessepeiling Racecursus Saabforumleden

Bericht door Dennis Cavallino » di 05 sep, 2017 20:46

In het verleden hebben diverse Saabforumleden de circuitraining en racecursus van Driving-Fun.com gevolgd, maar DF organiseert tegenwoordig 4 keer per jaar tweedaagse licentiecursussen. Is er hier animo voor een racecursus? Indien er een groepje gevormd kan worden dan is dat A, erg leuk en gezellig, en B ook interessant om met korting de cursus aan te bieden. Normaal kost de racecursus 1299,00 euro, maar als er een groepje van 6 forumleden gevormd kan worden dan kost de cursus slechts 1150,00 euro p.p.

De racecursus duurt twee volle dagen en eindigt met het (niet verplichte) KNAF-examen. Mijn ervaring is dat iedereen natuurlijk wel wil afrijden. De eerstvolgende cursus is 25 en 26 september op Zandvoort. Alle informatie staat hier: http://dftrackdays.com/circuit/trackday ... _25092017/

Mocht je mee willen doen, stuur mij dan een PB-tje met je mailadres. Dan zend ik alle informatie plus formulieren en zet ik je op de lijst:

Saabforum licentiecursus 25 en 26 september:
1)
2)
3)
4)
5)
6)

P.s. Als dit gezien wordt als Spam, dan mag 't verwijderd worden en hoor ik graag van de Moderators of er een andere oplossing is.
Saab 900 2.0i 16v LPG 5 deurs. Odoardo 1992

Plaats reactie