IntSaab 2012 België, Spa
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: IntSaab 2012 België, Spa
Ik weet nog niet met welke Saab ik ga maar ik ga zeker mee doen aan de trackday dit keer. Vorige keer enorm spijt dat ik me niet had ingeschreven. Gelukkig wel samen met een vriend op de kombaan geweest (lees: geraced) en dat was een geweldige ervaring, met 170 schuin door de bocht 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Ik heb een mail gestuurd, hopelijk komt het alsnog goed. Lijkt me maar wat mooi, zo'n tracksessie.
Bedankt voor de reactie GRIFFIN!
-
N2024
- Geregistreerd lid
Ik kan geen 170 met de trol
, maken we foto's van elkaar?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

We reden bijna vooraan toen. De snelheid moest meteen weer omlaag ook want de 96's achteraan hielden het niet bij 
-
N2024
- Geregistreerd lid
IntSaab 2012 België, Spa
Jammer dat het nog zo lang duurt. Vandaag al begonnen met de voorbereidingen....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Thom
- Donateur

ik ben er ook zeker bij. Zou het een probleem zijn als ik met mijn gekietelde 99T16 het circuit op zou gaan? (met Toppola). Koppel ik in elk geval de aanhanger af.
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Als je er steunwieltjes aanhangt nietThom schreef:ik ben er ook zeker bij. Zou het een probleem zijn als ik met mijn gekietelde 99T16 het circuit op zou gaan? (met Toppola).
Moet wel lukken denk ik, desnoods in de staart van het peloton en met een brandweerwagen, ambulance en takelwagen erachter
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Vandaag een reactie gehad en het is geregeld. Nice!!!Brandslang schreef:Ik heb een mail gestuurd, hopelijk komt het alsnog goed. Lijkt me maar wat mooi, zo'n tracksessie.![]()
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ik finish met karten altijd in de achterhoede. Rijd ik dan erg in de weg op Francorchamps als ik me daarvoor inschrijf of is er ook plek voor langzamere deelnemers? 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Plek voor de langzame deelnemers? Ik zou zeggen; bel ze eens met de vraag of er ook een ballenbak is...

-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Kijk, duidelijk verhaal. Grindbak it is! 
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Daar heb je een aerokit voor toch.. beschadigt de lak niet door steenslag 
Het is trouwens grindbak.
Het is trouwens grindbak.