IntSaab 2012 België, Spa
-
BartW
- Geregistreerd lid
Re: IntSaab 2012 België, Spa
Het is misschien leuk om even een overzichtje te maken voor wie op het circuit gaat rijden!
viewtopic.php?f=22&t=118573&p=1294315#p1294315
viewtopic.php?f=22&t=118573&p=1294315#p1294315
-
clercqer
- Donateur

Weet er iemand of ik zondag's gewoon kan komen opdagen of moet ik me inschrijven (en kan dat nog)?
-
Ronnes
- Donateur (2x)

Zondag kan je gewoon langs komen, is gratis.
-
clercqer
- Donateur

Ah super. Een heel weekend ging niet lukken maar ik kijk er naar uit om kennis te maken met de Saab community... Thuis verklaren ze me altijd voor gek dus het zal fijn zijn eens met gelijkgestemden om te gaan. Is er iemand die kan zeggen vanaf hoe laat de activiteiten starten op zondag?
-
GRIFFIN
- Geregistreerd lid
Om 9u komt de onderdelenmarkt op gang.
-
odin1899
- Donateur

Wie tuffen er zondag nog naar Spa vanuit Nederland? Mini-konvooitje optuigen?
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Damn, heb ik een Saab, wil ik dus naar de int Saab meeting, ben ik op vakantie. Echter rijden we op Zondag de 5e terug van St Tropez naar NL. Help me even met het vinden van de juiste reden (lees smoes) om Zondag heeeeel vroeg te vertrekken en nog een paar uurtjes mee te maken op Spa 
-
JanJunior
- Geregistreerd lid
Moet je daar nog een excuus voor zoeken dan?
Gewoon roepen dat het de beste kans is om ontbrekende dan wel aan vervanging toe zijnde delen te vinden... is niet zo moeilijk toch?
Je kunt ook een verlanglijstje doorgeven aan iemand die al wel gaat, maar dan is een deel van de charme van de jacht verloren
en geniet van je vakantie,
Jan
Gewoon roepen dat het de beste kans is om ontbrekende dan wel aan vervanging toe zijnde delen te vinden... is niet zo moeilijk toch?
Je kunt ook een verlanglijstje doorgeven aan iemand die al wel gaat, maar dan is een deel van de charme van de jacht verloren
Jan
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
Wow, ik wist het wel, ik heb een geweldige vrouw. Ze wil wel een dag eerder terug
Helemaal Saabmaf, dacht dat het na de aanschaf wel iets minder zou worden. Niets is minder waar , wordt alleen maar erger. Nu heb ik een probleem met dochterlief.... Die wil niet eerder terug. Naja, komt tijd komt raad en met een beetje geluk gaan we elkaar daar nog zien Jan. Lets hope so.
is het daar zondag's vroeg afgelopen of blijft iedereen netjes tot het einde? Zal wel niet

is het daar zondag's vroeg afgelopen of blijft iedereen netjes tot het einde? Zal wel niet
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Onlangs ontving ik de bevestiging voor twee overnachtingen op minicamping l'Escargot in Theux, op zo'n 20 minuten rijden van Francorchamps. Met dank aan Saabforummer esalet voor het wijzen op het bestaan van deze camping, eerder in dit draadje.
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Afgelopen week onze hotelboeking omgezet naar een goedkopere variant, nadat mij opviel dat veel hotels in de bewuste week goedkoper waren geworden. Gelukkig kosteloos kunnen annuleren. 1 augustus verblijven wij met de 2takt in Lier (dag 1 Belgium Tour Noord), overige dagen in Spa.
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Zelf al in Januari o.i.d. geboekt om de menigte voor te zijn. Had geen zin meer na het vrij regenachtige IntSaab 2009 om in een tentje te gaan. Wij zitten in Hotel La Tonnellerie, vlakbij het festivalterrein. Met gratis Wifi dus de foto's kunnen meteen op het net.
-
Paul Viking
- Donateur (2x)

Laatste up-date (aangemelde deelnemers)

-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Voor de twitteraars onder ons: de hashtag is #IntSaab2012 , zo bevestigt de organisatie mij via mail. Wie weet slagen we erin om #IntSaab2012 trending topic te maken tijdens dit evenement