Das een goeie, moet nog even snoep halen!theun schreef:...alsmede een doos dropjes...
Saab Car Museum Festival Pinksteren 2019
-
redmervand
- Donateur (6x)

Re: Saab Car Museum Festival Pinksteren 2019
-
Orphy
- Donateur (5x)

Ik ben al in Zweden en zit een uurtje van trollhattän dus ik kom ook even langs. Welke dag is het beste/leukste om te gaan?
-
olav
- Donateur

Wij vertrekken ook op woensdag ochtend, uurtje of 2 in de ochtend. We zien elkaar!
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Je belt me heOrphy schreef: ↑ma 03 jun, 2019 0:15Ik ben al in Zweden en zit een uurtje van trollhattän dus ik kom ook even langs. Welke dag is het beste/leukste om te gaan?
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
David Joost en ik rijden donderdagochtend vroeg richting Trollhattan met de 9-5NG v6
Ik ga als rasechte directeur rechts achterin zitten "Business Class" kijken op de schermpjes

Ik ga als rasechte directeur rechts achterin zitten "Business Class" kijken op de schermpjes
-
Orphy
- Donateur (5x)

-
sturgis
- Geregistreerd lid
veel plezier daar allemaal! 
Vraagje, wie is daar aanwezig, die de onderdeel kraampjes/markt gaat bekijken, heeft paypal en wil eventueel een paar embleempjes voor mij kopen en terug brengen naar de lage landen?
Vraagje, wie is daar aanwezig, die de onderdeel kraampjes/markt gaat bekijken, heeft paypal en wil eventueel een paar embleempjes voor mij kopen en terug brengen naar de lage landen?
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Welke embleempjes zoek je? Liefst even de afmeting en vlak/hol op je SAAB checken en doorgeven en je telnr. (per PB). Vorig jaar voordeligste embleem gezien voor 80kr/st, de meesten vroegen 100-150kr. Maar buiten de onderdelenmarkt om kom ik ook wel eens wat tegen voor minder.
-
sturgis
- Geregistreerd lid
Steve-O schreef: ↑zo 09 jun, 2019 0:16Welke embleempjes zoek je? Liefst even de afmeting en vlak/hol op je SAAB checken en doorgeven en je telnr. (per PB). Vorig jaar voordeligste embleem gezien voor 80kr/st, de meesten vroegen 100-150kr. Maar buiten de onderdelenmarkt om kom ik ook wel eens wat tegen voor minder.
-
op
- Donateur (4x)

Dank voor de foto's!
Voel je vooral niet gered om nog véél meer te posten
-
redmervand
- Donateur (6x)

Was dat niet de van RHD naar LHD en van FWD naar AWD omgebouwde 9-5NG?
Met eigen ontwerp ‘skirt-wrap’?
Met eigen ontwerp ‘skirt-wrap’?
-
ico9-3
- Donateur (4x)

Nee, zelfde mannen, maar dit is hun 9-5ngX
Ik post wel nog foto’s op @saab_hirsch_club op instagram
Ik post wel nog foto’s op @saab_hirsch_club op instagram
-
turbopilot
- Donateur (7x)