en niet bij een of ander rent-a-classic bedrijf, maar op een site waar ze je goedkope huurauto's aanbieden.
Zo'n dappere rooie uit 1987 (die er trouwens nog verdomd goed uitziet, in acht nemende dat ie al jaaaaren gebruikt wordt in een pittig klimaat).
Tsja, kwaliteit he.
Dus als iemand die kant op gaat, nou dan wist ik wel wat ik zou huren!!
http://acr.is/vp076.html(oja ze hebben ook nog een paar 9000's en en 900 NG, naast een hoop ander spul).
Overigens hebben we in het 90 world-register nog maar twee IJslandse 90, waaronder deze dus. Er moeten er nog wel een paar zijn, toch??
Plaatjes!





