Weer allemaal een Facebook link, dus na een paar maanden stuk. Banden zijn evt te leen als iemand naar 't hoge Noorden gaat.

Jouw topic snel doorgebladerd, dat is een mooie! Die van mij heeft wat meer 'patina' (ahum).

Denk dat het tijd wordt om een 'slate blue section' te creëren op het forum.

Nu voor iedereen te zien, voor lange tijd.Li schreef: ↑za 18 dec, 2021 2:54Snel wat foto's, twee uit februari 2016 (Barcelona, ergens in Frankrijk) en een paar van februari 2019, ergens op een meer in Finland en bij een windmolen in noord Duitsland, op de route die langs St. Petersburg ging. De lak op de horizontale delen is jammerlijk onthecht, maar van de zijkant staat hij altijd mooi op de foto. In 1985 was de lak iets milieuvriendelijker dan de jaren ervoor, gelukkig, want zowat de helft van de lak is in het milieu verdwenen. Na de St. Petersburg rit geen nieuwe rit gedaan, niet alleen wegens corona, maar vooral wegens mantelzorg kon ik weinig aan de Saab toe.
...

Ik vind het wel van lef getuigen!Li schreef: ↑zo 13 feb, 2022 22:52Een kleine update. APK tot januari 2024 en volgens mij hadden we wind mee.
164 op de GPS.
Waar wil je een foto van?Li schreef: ↑di 07 feb, 2023 22:43Zit in Noorwegen nu. Onderweg een geknapte koelslang en nu net de ontgrendeling van de motorkap losgeschoten. Dus als iemand een fotootje heeft..
Heb het ook bij de 99 gevraagd.

Dat geeft de mijne ook aan, maar dan 'dankzij' een ruime afwijking van de kilometerteller. Leuk topic en keep us posted over je reizen!Li schreef: ↑zo 13 feb, 2022 22:52Een kleine update. APK tot januari 2024 en volgens mij hadden we wind mee.
164 op de GPS.