Nieuwe SAAB 90 registercijfers december 2020, KLEINE UPDATE

1985-1987
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Nieuwe SAAB 90 registercijfers december 2020, KLEINE UPDATE

Bericht door esalet » di 28 dec, 2021 17:34

Nog niet, ben het wel van plan maar het is een tijdrovend klusje.

Tissa
Geregistreerd lid

Re: Nieuwe SAAB 90 registercijfers december 2020, nieuwe aanwinst!

Bericht door Tissa » wo 22 mei, 2024 16:43

esalet schreef:
vr 21 mei, 2021 12:12
Even drie 90's geupdate in het register, omdat ze er nogal anders bij stonden.
De PB-14 ligt helaas op de sloop, daar staat tegenover dat de PN-98 en de SK-55 recent gepoetst zijn en die twee zien er daarmee behoorlijk anders uit.
Afbeelding
Iemand die weet wat er van deze 90 (de SK-55-**) is geworden? Hij was zo mooi gepoetst en vervolgens eind vorig jaar te koop gezet in dezelfde, als niet beroerdere, staat als Esalet (.. mag weten waar hij is) eerder in dit topic had gerapporteerd:
esalet schreef:
zo 04 apr, 2021 14:33
Ten tweede de SK-55-**, toekomst wel rooskleurig (er wordt momenteel al aan gepoetst)
Afbeelding
Afbeelding
Ik weet alleen dat ik wilde gaan kijken, maar dat ie net verkocht was toen ik na wat problemen een nieuwe afspraak wilde maken. Ik heb me altijd afgevraagd waar die nu is. Dit topic teruglezen wekt mijn nieuwsgierigheid.

ADFOTOGRAAF!
Geregistreerd lid

Bericht door ADFOTOGRAAF! » zo 04 aug, 2024 16:52

Sinds kort eigenaar (januari 2024) van een schitterende Saab 90 1985. Ter vervanging van mijn rally 96.Uit Zweden gehaald waar de auto gedurende 10 jaar alleen bij droog weer is gereden. Geen spoortje roest, geen deukje en een feilloos interieur. Nu voorzien van de nodige rally equipment, terratrip GPS triomaster, Big Digit, Wayfinder kompas, MotoLita leren sportstuur. Brants rally calculator,Twee Hella's 70 voor en een Hella 50 achter. Uiteraard, brandblusser, luchthoorns ed. Net 100.000 km gelopen. Verder voorzien van witte GB velen met Michelin 4 seizoenen banden. Laatste update: een geweldige elektrische stuurbekrachtiging.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 04 aug, 2024 17:38

Mooie 90 Ad, lijkt mij een kneiterharde uitvoering, ik dacht dat ze nu we op waren in Zweden

Er staan hier projecten genoeg, maar zo’n harde ombouwen na een combi coupe T16 leek mij ook wel grappig

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » di 27 aug, 2024 22:05

Volgens mij staat de LL-46-LK te koop op Marktplaats. Hier was nog niet veel over bekent in het Saab 90 register. Check de https://www.marktplaats.nl/v/auto-onder ... ab-90-1984

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » di 27 aug, 2024 23:06

Ook hier op het forum: viewtopic.php?f=124&t=188163

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » wo 28 aug, 2024 11:24

peterhelm schreef:
di 27 aug, 2024 22:05
Hier was nog niet veel over bekent in het Saab 90 register.
Dat klopt, maar er zijn wel pogingen gedaan om hem in het register te krijgen, maar toen was de eigenaar al niet meer actief. Hetzelfde geldt voor mijn 90, die kan ik ook niet laten updaten.

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » wo 28 aug, 2024 13:15

Daarom ben ik er voorstander van dat we dit soort registers op subdomeinen van saabforum.nl zetten. Er is altijd wel weer iemand die ermee aan de slag wil, waardoor informatie behouden blijft. Ik heb om die reden wel eens contact opgenomen met de beheerder van Saab-90, maar daar kwam niets uit.

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » wo 28 aug, 2024 19:42

Hier ben ik het volledig mee eens. Zeker nu saab-90.nl niet meer geüpdate wordt. Heb je bedacht hoe je het wil doen en in welke vorm je het dan zou doen? Ik wil eventueel wel helpen. De 90's moeten ook een beetje onder de aandacht gehouden worden!

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » do 29 aug, 2024 21:28

Mocht esalet hier nog meelezen ... de enige Saab 90 in Zwitserland?

Afbeelding

Afbeelding

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » za 07 sep, 2024 11:45

https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/old ... 0-oldtimer

Weer al een 90 te koop. Iemand die deze kent?

Even in het register gespiekt en hij heeft er altijd heel mooi uit gezien. 5 speed met een schuifdakje en goede muziekinstallatie, wat wil je nog meer!

Rik H.
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Rik H. » wo 18 sep, 2024 15:17

De saab-90.nl site is compleet vernieuwd en geactualiseerd!
Ziet er goed uit en hulde aan de beheerders voor de tijd en liefde die er in gestopt is. :O:

Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Luud » wo 18 sep, 2024 20:05

Dank je Rik, ook even gekeken, nou ja, even.....Goed werk gedaan, mooie update van de site.

Tissa
Geregistreerd lid

Bericht door Tissa » wo 18 sep, 2024 22:22

Ja, zag het net ook voorbij komen! Wat geweldig! En je hoeft geen uur te wachten of 3 kilometer te scrollen als je een bepaalde auto zoekt :D

davidd
Donateur
Donateur

Bericht door davidd » vr 27 sep, 2024 23:14

Tissa schreef:
wo 28 aug, 2024 19:42
Hier ben ik het volledig mee eens. Zeker nu saab-90.nl niet meer geüpdate wordt. Heb je bedacht hoe je het wil doen en in welke vorm je het dan zou doen? Ik wil eventueel wel helpen. De 90's moeten ook een beetje onder de aandacht gehouden worden!
Ik had hier dus wel ideeën over met 1 generiek Wordpress-thema met de mogelijkheid makkelijk auto's toe te voegen. Maar voor de 90 hoeft dat voorlopig niet meer met de nieuwe site!

Plaats reactie