De rechter wielkast zonder binnenscherm met de onvolprezen FSD-veerpoot. Al ziet het er niet zo uit, het plaatje onderaan doet vreselijk van 'ploek'. De druppel op de aandrijfas is water, ik heb de boel even van zand ontdaan.
Aan de voorkant van de wielkast resoneert het stukje met de drie geultjes erin behoorlijk.
Na beplakken van de achterkant van de wielkast:
De voorkant:
En omhoog vanaf de naaf naar het zijknipperlichtje. Ook maar een paar stukjes op het buitenscherm:
Effect van deze etappe is beperkt, alle beetjes helpen.
Meteen van de gelegenheid gebruik gemaakt om de kogels en rubbers op speling te controleren. De stabilisatorlinkjes zijn spelingvrij en de kogels ook. De draagarmbussen hebben wat speling in de lengterichting, geen idee of dat goed is (zie ander topic).
@sapphire: vrijdag heb ik even in een Skoda Superb gereden omdat ik nieuwsgierig was naar de hatch/sedanklep en naar de DSG-automaat waar VAG-adepten altijd zo over opsnijden. Prima auto, dat zeker en zeeën van ruimte (ca. 40 cm beenruimte achter mijn 1.82m), maar qua stuurgevoel en bochten rijden geen vergelijk. Ook de stoelen kunnen niet aan mijn 6 jaar oude brikje tippen.
En die automaat: schakelt prima, maar het schakelt echt terwijl een conventionele automaat met koppelomvormer zo lekker smooth werkt... Ik ben inderdaad nogal verwend