Prutsen aan 9-3X

2002-2012
J.vandermeulen
Geregistreerd lid
Regio: NL - Provincie Gelderland

Prutsen aan 9-3X

Bericht door J.vandermeulen » zo 25 aug, 2019 12:21

Ik ben bezig om mijn nieuwe aanwinst (9-3X) in optima forma te (laten) brengen. Een van de te vervangen onderdelen is de rechterkoplamp. Dit is een xenonversie met bochtbijdraaiing (vrije vertaling).
De beide oren van de lamp zijn geknapt en niet meer aanwezig. Ik ben benieuwd of er een handige Harry is die nog twee losse oren heeft en via kunststoflassen er weer een bruikbare lamp van kan maken. Het glas moet overigens ook gepolijst worden.
Ik heb op youtube ook gezien dat sommigen de lamp uit elkaar trekken en een andere behuizing plaatsen.

Ik heb overigens al een andere lamp aangeschaft maar ben gewoon benieuwd wat er nog van te maken is. De lamp is nieuw vrij prijzig en dus loont het ook de moeite om wat tijd te besteden.

Verder zijn er verkeerde remschijven en blokken voor de auto besteld (302 mm ipv 314 mm). Als iemand in de schijven en blokken van 302 mm is geinteresseerd verneem ik dat graag.

Het zal wel niet maar als iemand een nagenoeg nieuwe zilveren 9-3X strip voor de voorbumper liggen ben ik daarin ook geinteresseerd.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T biopower

Plaats reactie