Stomme Saab...
-
Peter van den Heuvel
- Geregistreerd lid
Stomme Saab...
Valt wel op ! Al gespot ?
http://www.kapaza.be/nl/saab/stomme-saab-91927760.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.kapaza.be/nl/saab/stomme-saab-91927760.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
sb129h
- Donateur (2x)

Re: Stomme Saab...
Zekers al wel gespot: viewtopic.php?f=97&t=143853" onclick="window.open(this.href);return false; (in de gespot-sectie...)

-
sweetspeed
- Geregistreerd lid
Dat geld is ie kwijt vrees ik......combi van maandagochtendproduct en over-tuning. Vooral dat laatste.
Sneu
Sneu
-
Sporthatch
- Donateur (3x)

Zelfs de krant gehaald:
http://www.gva.be/cnt/dmf20150119_01481 ... -verzekerd" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.gva.be/cnt/dmf20150119_01481 ... -verzekerd" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Rogier1201
- Donateur

Geweldig dit! Misschien dat er een benefiet actie komt aangezien er zoveel respons is 
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Wanneer je zo'n advertentie plaatst dan ben je zeker zo stom als je saab.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Als je typt wat hier boven staat ben je ook net zo stomedwardk schreef:Wanneer je zo'n advertentie plaatst dan ben je zeker zo stom als je saab.
-
dEUS
- Geregistreerd lid
Wat jou natuurlijk nog niet intelligent maakt John...
Toen ik deze advertentie een halfjaar geleden tegenkwam (nog in het Engels en vraagprijs nog enkele duizenden euros hallucintanter) heb ik er wel hartelijk om moeten lachen.
Ondertussen is de aandacht enorm en de wagen in de verste verte nog niet verkocht. Ik vermoed dat daarmee de doelstellingen van 'verkoper' geheel werden ingelost. Wat mij betreft mag het nu wel rusten.
Als wagen kies je je eigenaar niet en op dat gebied heeft dit exemplaar inderdaad wel bijzonder veel pech gehad...
Toen ik deze advertentie een halfjaar geleden tegenkwam (nog in het Engels en vraagprijs nog enkele duizenden euros hallucintanter) heb ik er wel hartelijk om moeten lachen.
Ondertussen is de aandacht enorm en de wagen in de verste verte nog niet verkocht. Ik vermoed dat daarmee de doelstellingen van 'verkoper' geheel werden ingelost. Wat mij betreft mag het nu wel rusten.
Als wagen kies je je eigenaar niet en op dat gebied heeft dit exemplaar inderdaad wel bijzonder veel pech gehad...
-
edwardk
- Geregistreerd lid
En als je hier dan ook nog op reageert ook,.............johnb52 schreef:Als je typt wat hier boven staat ben je ook net zo stomedwardk schreef:Wanneer je zo'n advertentie plaatst dan ben je zeker zo stom als je saab.
-
johnb52
- Donateur (7x)

edwardk schreef:En als je hier dan ook nog op reageert ook,.............johnb52 schreef:Als je typt wat hier boven staat ben je ook net zo stomedwardk schreef:Wanneer je zo'n advertentie plaatst dan ben je zeker zo stom als je saab.
Dat was ook precies de bedoeling, dat jij hier weer op zou reageren
-
Fredrossi
- Donateur (6x)

Sorry mensen,
Maar als we zo gaan doen?
Ik zag het bericht voorbij komen op mijn Facebook en kreeg gelijk kromme tenen. Hij is zekers niet blij met zijn saab, ik wel. Tunen is mooi als je er verstandig mee omgaat. Zoals ook hier op dit topic. Ik ben wat dat betreft een enorme leek op saab gebied, maar ik heb ooit gezegd dat het zo'n aangenaam forum was. Ga mekaar nou niet afbakkesen. Daar is dit forum veel te leuk voor.
Omdat iemand zich groen en geel ergert aan zn saab, wil niet zeggen dat we elkaar zwart moeten maken.
Moest het effe kwijt.
Gegroet een saab fan!
Maar als we zo gaan doen?
Ik zag het bericht voorbij komen op mijn Facebook en kreeg gelijk kromme tenen. Hij is zekers niet blij met zijn saab, ik wel. Tunen is mooi als je er verstandig mee omgaat. Zoals ook hier op dit topic. Ik ben wat dat betreft een enorme leek op saab gebied, maar ik heb ooit gezegd dat het zo'n aangenaam forum was. Ga mekaar nou niet afbakkesen. Daar is dit forum veel te leuk voor.
Omdat iemand zich groen en geel ergert aan zn saab, wil niet zeggen dat we elkaar zwart moeten maken.
Moest het effe kwijt.
Gegroet een saab fan!
-
johnb52
- Donateur (7x)

Ook eens,
Die opmerking van Edward slaat ook helemaal nergens op, al plaatst ie wel vaker van deze nietszeggende en mogelijk kwetsende opmerkingen.
Daar kan ik dan soms niet goed tegen, van daar die reactie...
Die opmerking van Edward slaat ook helemaal nergens op, al plaatst ie wel vaker van deze nietszeggende en mogelijk kwetsende opmerkingen.
Daar kan ik dan soms niet goed tegen, van daar die reactie...
-
Mrwhoopie
- Donateur (5x)

En deze wagen is van NIUARA en hij heeft een haat liefde verhouding met deze Saab,en hij heeft hem eigenlijk te koop gezet om zijn vrouw te plezieren en deze uitleg moet kopers afschrikken zodat hij zijn vrouw tevreden houd door de add. maar toch zijn Saab kan houden...dus eigenlijk...is dat zo dom nog niet!