zonwering
-
zwart
- Geregistreerd lid
zonwering
Ik ben opzoek naar zonwering voor mijn SS (2007)
Heb nu sonniboy en privacy shades gevonden. Deze lijken op elkaar (ook de site en hetzelfde tel.nr. voor contact). Het enige verschil dat ik zie is dat bij Sonniboy de achterruit uit 1 deel bestaat en bij PS uit 2 delen.
Verder heb ik solarplexius gevonden; getinte plexiglas inzet/voorramen.
Folie is voor mij geen optie omdat ik in de winter de zonwering weg wil kunnen halen.
Heeft iemand ervaring met een van deze producten of nog andere (elegante) alternatieven?
Heb nu sonniboy en privacy shades gevonden. Deze lijken op elkaar (ook de site en hetzelfde tel.nr. voor contact). Het enige verschil dat ik zie is dat bij Sonniboy de achterruit uit 1 deel bestaat en bij PS uit 2 delen.
Verder heb ik solarplexius gevonden; getinte plexiglas inzet/voorramen.
Folie is voor mij geen optie omdat ik in de winter de zonwering weg wil kunnen halen.
Heeft iemand ervaring met een van deze producten of nog andere (elegante) alternatieven?
-
pionok
- Geregistreerd lid
Re: zonwering
Ik heb sinds deze zomer de privacy shades en ben er zeer tevreden over.
Het ziet er "deftig" uit en de werking is super.
Ik heb ze aangeschaft als zonwering voor ons kleine mannetje, omdat we naar zuid frankrijk op vakantie gingen.
Ze zijn makkelijk te plaatsen en te verwijderen.
Je betaald even wat, maar dan ziet het er wel echt keurig uit ipv zo'n simpel rolgordijntje wat je halve raam niet bedekt.
Het achterraam is bij mij idd uit twee delen wat jammer is ,maar op zich voor mij geen probleem. Ik kon op de website van sonnyboy geen Saab vinden, jij wel?
gr. rene
Het ziet er "deftig" uit en de werking is super.
Ik heb ze aangeschaft als zonwering voor ons kleine mannetje, omdat we naar zuid frankrijk op vakantie gingen.
Ze zijn makkelijk te plaatsen en te verwijderen.
Je betaald even wat, maar dan ziet het er wel echt keurig uit ipv zo'n simpel rolgordijntje wat je halve raam niet bedekt.
Het achterraam is bij mij idd uit twee delen wat jammer is ,maar op zich voor mij geen probleem. Ik kon op de website van sonnyboy geen Saab vinden, jij wel?
gr. rene
-
zwart
- Geregistreerd lid
Ik zie idd nu dat Sonniboy niet verkrijgbaar is voor de 9-3 SS; jammer.
Ik wil ze vanwege dezelfde reden aanschaffen; kind achterin uit de felle zon.
Ik neem aan dat jouw 'achterruitshades' uit twee delen betaan. Is dat niet irritant zo'n zwarte streep in je achteruitkijk spiegel?
gr. Arnoud
Ik neem aan dat jouw 'achterruitshades' uit twee delen betaan. Is dat niet irritant zo'n zwarte streep in je achteruitkijk spiegel?
gr. Arnoud
-
sweetspeed
- Geregistreerd lid
Die streep is niet zo heel hinderlijk. T is wellicht wel vervelend dat je bijna geen steek in je achteruitkijkspiegel ziet, doorkijk is zeer beperkt. Verder wel heel fijn spul.
-
pionok
- Geregistreerd lid
Ja mijn achterruit shade bestaat uit twee delen.zwart schreef:Ik zie idd nu dat Sonniboy niet verkrijgbaar is voor de 9-3 SS; jammer.
gr. Arnoud
hieronder wat foto's van hoe het er in de auto uitziet.

bij regen en donker weer is je zicht wel een stuk minder. Overweging kan zijn om ze er in de winter uit te halen. je krijgt er een mooie opbergtas bij.
succes met je aanschaf.
gr. rene
-
zwart
- Geregistreerd lid
Dank. De foto's geven een goed beeld.
Blijf het minder mooi vinden dat de achterruit uit tweedelen bestaat; maar wel weer handiger met opbergen.
Ga er nog even over nadenken. Het voorlopig nog geen zomer
Blijf het minder mooi vinden dat de achterruit uit tweedelen bestaat; maar wel weer handiger met opbergen.
Ga er nog even over nadenken. Het voorlopig nog geen zomer
-
V6Aero
- Donateur (4x)

Die naad aan de achterkant zie je voornamelijk van binnenuit, echt niet storend. Zeker in de zomer erg plezierig. In de winter haal ik de schermen aan de zijkant eruit, anders wordt het erg donker in de auto. De achterste laat ik zitten voor hinderlijk schijnsel van te hoog afgestelde lampen van mede-weggebruikers.
-
rutgerreinier
- Donateur

Ik heb ze ook al jaren erin. Ideaal en de zwarte streep zie je niks van na verloop van tijd.
Kids zijn er ook erg blij mee

Kids zijn er ook erg blij mee

-
evolver86
- Geregistreerd lid
Ook de zijramen in de kofferbak?Eddie schreef:Ik ben ook er erg tevreden met de privacy shades.
-
Eddie
- Geregistreerd lid
Jazeker... Ik heb een rallybordje tussen de privacy schade en de ruit geklemd
. Past precies