Nairua's 9-3 SS 2.0T Aero

2002-2012
Plaats reactie
Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Nairua's SS 2.0T Aero Maptun Stage 6

Bericht door Robbert » do 25 sep, 2014 17:21

Ik zie op de foto trouwens ook de lichten van de bus zelf niet branden (logisch dat die van de oplegger het niet doen).

Overigens: weet je al wat?

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » do 25 sep, 2014 17:25

Noppes... Ik heb nog een half uurtje hoop en morgenmiddag durf ik weer te bellen. :P

Noordermeer
Geregistreerd lid

Bericht door Noordermeer » do 25 sep, 2014 17:31

[]

echt een fijne garage, blijf bij mijn mening dat ik je aanraad een andere garage te zoeken.

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » do 25 sep, 2014 17:37

[]

Zal niet de enige Saab zijn die er staat. ;)

Noordermeer
Geregistreerd lid

Bericht door Noordermeer » do 25 sep, 2014 18:37

[]

dat kan altijd zo zijn, maar je verwacht toch dat als je auto terug kom na ruim een jaar, waarvan een deel bij de betreffende garage heeft gestaan, dat hij helemaal perfect is, nu ben je weer zoveel 100(0)-er(n)d verder.

peeke 1972
Donateur
Donateur

Bericht door peeke 1972 » do 25 sep, 2014 18:41

Het is een fijne garage. Ik denk dat men op andere plaatsen je buiten kijkt als je met zo een geval aankomt. Heb de wagen gezien toen ie pas binnen was daar en het was echt een ramp hoor. Denk toch dat je er eens moet over denken om hem in stukken te verkopen. Ik denk niet dat je die ooit nog goed lopend krijgt. Is gewoon verknoeid door de vorige garage.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » do 25 sep, 2014 19:48

[]

Op LPG heb ik er een hard hoofd in, maar benzine is wel voor elkaar te krijgen.

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » do 25 sep, 2014 19:55

Noordermeer schreef:dat kan altijd zo zijn, maar je verwacht toch dat als je auto terug kom na ruim een jaar, waarvan een deel bij de betreffende garage heeft gestaan, dat hij helemaal perfect is, nu ben je weer zoveel 100(0)-er(n)d verder.

Tuurlijk, maar ik vermoed dat er iets qua lpg mis is want op benzine staat hij relatief goed. Software is allemaal extern dus dat kan ik SS moeilijk aanrekenen. Enige wat me dwars zit is dat opletten qua olie verbruik. Wil de motivatie achter de opmerking wel kennen. Montage spiegel/airbag is wellicht wat slordig, maar goed, kan gebeuren.

Noordermeer
Geregistreerd lid

Bericht door Noordermeer » do 25 sep, 2014 20:00

[]

Als jij betaald voor een service, moet het goed zijn en niet half, of het om 50 euro of 2500 euro gaat, service moet altijd goed zijn, dus montage spiegel en airbag moet goed zijn, olieverbruik moet goed zijn !

maxmink93
Geregistreerd lid

Bericht door maxmink93 » do 25 sep, 2014 22:26

Vind dat je wel heel makkelijk roept Noordermeer.. Is wel heel makkelijk :roll: .
Wij allen hebben geen idee wat er is afgesproken tussen Olaf en garage, gaat ons ook niet aan, is tussen hun. Als Olaf uiteindelijk tevreden is en vertrouwen heeft dat het goed is. Lekker bij je garage blijven.. :O:

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » vr 26 sep, 2014 9:33

Noordermeer schreef:Als jij betaald voor een service, moet het goed zijn en niet half, of het om 50 euro of 2500 euro gaat, service moet altijd goed zijn, dus montage spiegel en airbag moet goed zijn, olieverbruik moet goed zijn !
In theorie heb je gelijk. Maar we werken wel met mensen en niet met robots. Als je achteraf niet de spiegel op en neer beweegt of rechts op de toeter drukt kan mis je zoiets. Kan gebeuren. Kan me niet voorstellen dat je de hele auto op elke mini functie checked.

Dat ik zo auti ben of elke kant van de toeter de checken... Tja.

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » vr 26 sep, 2014 9:42

maxmink93 schreef:Vind dat je wel heel makkelijk roept Noordermeer.. Is wel heel makkelijk :roll: .
Wij allen hebben geen idee wat er is afgesproken tussen Olaf en garage, gaat ons ook niet aan, is tussen hun. Als Olaf uiteindelijk tevreden is en vertrouwen heeft dat het goed is. Lekker bij je garage blijven.. :O:
Afspraak: SS haalt de auto op, SS checked de auto en geeft me een raming van de kosten. Zo spannend is het niet. ;)

Tevreden met het werk ben ik absoluut. En nog betaalbaar ook. Minus de ritjes naar de keuring, dat was wel auw. Weekje langer krijgen om alles bij elkaar te schrapen is ook geen issue.

Afhankelijk van deze offerte beslis ik overigens over de toekomst van de 9-3. (Spannend!)

Rendabel om hem te houden? LPG via Wallinga komt immers ook op 1150 extra Of toch de zaag erin zetten, Kawa erbij gooien en een 123d/330d/9-3 1.9TTid kopen?

Geloof me, er zit al een prachtig excel/numbers sheet achter. :P

ZSR
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: [upd: stuk] '03 SS 2.0T Aero (Maptun S6)

Bericht door ZSR » vr 26 sep, 2014 10:36

Wanneer begint de herfst sale. De dolle dwaze dagen van de Bijenkorf liggen al bij mijn vrouw op het nachtkastje. Als jij nu even die excel lijst post... :-P+

Geintje natuurlijk, hopelijk valt het mee. Ruk die lpg er nu maar gewoon uit.

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » vr 26 sep, 2014 10:42

Bijna.

Turbo is stuk. Vervangen kost 1300 en een paar uur werk voor Marc.

Nu even gaan rekenen.

;-|+

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » vr 26 sep, 2014 10:49

En die turbo was nieuw?

Plaats reactie