Kan dat koffer niet automatisch open ?

2002-2012
pedro
Geregistreerd lid

Bericht door pedro » do 11 mar, 2010 19:01

Jamie schreef:Zo nu en dan is het niet erg om een poesje op je motorkap te hebben :-p zolang ze maar de nagels niet uitzetten om op een gepoeste auto grip te krijgen haha

Maar dat koffer verhaal op welke manier hebben jullie die veren aangepast en zou dat ook werken met een aero spoilertje er op
Ik heb geen spoile.... en het ging gemakkelijk.
Met meer gewicht... moet je zeker meer strakker spannen... dat zou ook niet verstandig zijn. Anders vliegt de achterklep ook helemaal weg....
Succes verder

9-3ARC
Geregistreerd lid

Re: Kan dat koffer niet automatisch open ?

Bericht door 9-3ARC » ma 05 apr, 2010 11:00

Bedankt voor de tip, door de veren aan te spannen gaat mijn koffer nu ook automatisch open :D

Johan1991
Geregistreerd lid

Bericht door Johan1991 » do 02 sep, 2010 18:38

Bij mij staan de veertjes op het 2de strakste (in de laatste stand krijg ik ze niet getrokken) en hij gaat nog niet vanzelf open ?

9-3ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 9-3ARC » do 02 sep, 2010 20:25

Bij mij is (was) het gelukt met 2 personen en 2 snelklemtangen. Ondertussen heb ik het terug normaal gezet ... mijn koffer heeft al drie keer 's nachts opengestaan ! Één keer zelfs bij felle regen, waarschijnlijk ligt het contactje op mijn sleutel om de koffer te openen te gevoelig... Succes !

fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door fozwart » do 09 sep, 2010 15:52

9-3ARC schreef:waarschijnlijk ligt het contactje op mijn sleutel om de koffer te openen te gevoelig
Eén van de opties in Tech II is de mogelijkheid de opening met je sleutel te veranderen in 2 keer drukken op je sleutel om de klep te openen. Ik heb dat in laten stellen omdat het mij ook overkwam dat de klep plotseling open was.

davy
Geregistreerd lid

Bericht door davy » zo 12 dec, 2010 23:25

Kijk wat ik gevonden heb.

http://www.youtube.com/watch?v=5f_jOghvl3s" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=11394" onclick="window.open(this.href);return false;

zo gaat de koffer heel rustig open.

Hmm.. kga het volgende week ook is proberen op mijn saab. :D

b.Kempen
Geregistreerd lid

Bericht door b.Kempen » ma 13 dec, 2010 8:12

Werkt het ook bij een 93 estate van 2005 ??

vectorreke
Geregistreerd lid

Bericht door vectorreke » ma 13 dec, 2010 14:32

hey hey,

Jullie zijn veel slimmer dan ik en mijn zweeds is niet zo goed moet ik toegeven...
Wil er iemand een woordje uitleg bij deze fotokes geven dan kan ik ook een automatisch achterklep installeren
verschrikkelijk dank

groetjes van een domme

vectorreke

pedro
Geregistreerd lid

Bericht door pedro » ma 13 dec, 2010 14:40

benny1 schreef:Het komt regelmatig voor dat ik met twee volle handen sta en dan moet je weer wat op de grond(in de regen vaak) zetten om het kofferdeksel te openen.

Is het niet mogelijk om zoals bij bv BMW en andere merken ervoor te zorgen dat het kofferdeksel helemaal open klapt i.p.v dat het gewoon ontgrendeld ?
Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden ?
heb zelf de veren maximaal gepsannen... niet helpt...
heb daarna een korter veren gebruikt.... en prima gelukt...
knop drukken... de kofferbak springt langzaam omhoog....
je moet wel iets meer kracht om af te sluiten....
Geen tech II nodig zoals sommige mensen beweerden...
Succes

fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door fozwart » ma 13 dec, 2010 15:06

pedro schreef: Geen tech II nodig zoals sommige mensen beweerden...
Succes
Met TECH II kun je inderdaad niet je veren afstellen, wel hoe je de kofferbak opent. Kijk hier maar eens http://www.saab.zwart-hoekstra.net/inde ... &Itemid=76

davy
Geregistreerd lid

Bericht door davy » ma 20 dec, 2010 23:59

vectorreke schreef:hey hey,

Jullie zijn veel slimmer dan ik en mijn zweeds is niet zo goed moet ik toegeven...
Wil er iemand een woordje uitleg bij deze fotokes geven dan kan ik ook een automatisch achterklep installeren
verschrikkelijk dank

groetjes van een domme

vectorreke
buddy, google is your friend.

http://translate.google.be/translate?hl ... id%3D11394" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie