Problemen met nieuwe 9.3 SS 1.9TID
-
Koen Torfs
- Geregistreerd lid
-
wingman
- Geregistreerd lid
-
wingman
- Geregistreerd lid
-
OscarTango
- Geregistreerd lid
Goeienavond,
zijn er bij uw dealer eigenlijk nog andere gevallen bekend, of is de wagen die u hebt gekregen een "foute" wagen ? Want in Belgie worden er toch veel meer van die diesels verkocht dan in NL, bijv...
Ik wil op de motor en autoshow in Brussel volgend jaar een Cabrio diesel bestellen, maar als er zoveel motorproblemen zijn, weet ik niet of ik dat wel durf.
zijn er bij uw dealer eigenlijk nog andere gevallen bekend, of is de wagen die u hebt gekregen een "foute" wagen ? Want in Belgie worden er toch veel meer van die diesels verkocht dan in NL, bijv...
Ik wil op de motor en autoshow in Brussel volgend jaar een Cabrio diesel bestellen, maar als er zoveel motorproblemen zijn, weet ik niet of ik dat wel durf.
-
wingman
- Geregistreerd lid
-
wingman
- Geregistreerd lid
-
OscarTango
- Geregistreerd lid
-
wingman
- Geregistreerd lid
Het zal eerder slecht nieuws zijn als het zolang duurt denk ik, ofwel zijn ze uitvoerig aan het testen en willen ze niets meer aan het toeval overlaten.
We hebben een vervangwagen, een 95 break 2.2 TiD automatic. Rijdt goed maar een gans ander motorkarakter maar het belangrijkste.........hij blijft rijden
We wachten dus af........................
We hebben een vervangwagen, een 95 break 2.2 TiD automatic. Rijdt goed maar een gans ander motorkarakter maar het belangrijkste.........hij blijft rijden
We wachten dus af........................
-
wingman
- Geregistreerd lid
Eindelijk gemaakt ????
Vandaag eindelijk de wagen terug na 16 dagen afwezigheid.
Mods volgens importeur :
*Volledig nieuwe uitlaatlijn, PARTIKELFILTER IS ERUIT en catalysator in de plaats om toch aan de euro 4 norm te kunnen voldoen.
*Verschillende computers vervangen en dus andere software.
En nu............................afwachten.
Mods volgens importeur :
*Volledig nieuwe uitlaatlijn, PARTIKELFILTER IS ERUIT en catalysator in de plaats om toch aan de euro 4 norm te kunnen voldoen.
*Verschillende computers vervangen en dus andere software.
En nu............................afwachten.
-
OscarTango
- Geregistreerd lid
-
wingman
- Geregistreerd lid
Inderdaad, laten we er het beste van hopen
Ze hebben er blijkbaar maar een 300-tal geregistreerde km's mee gereden, niet echt getest zou men dan denken
Daar het voertuig van maart is en dus nog dik in de garantietermijn en omdat het een constructeursfout is, zou het onbetamelijk zijn om hiervoor iets aan te rekenen. Eigenlijk kunnen we zelfs schadevergoeding gaan vragen want het verbruik was ook niet van de poes + de uren verlies door over en weer naar de garage en wachten. We zullen al blij zijn als ie doet wat ie moet doen, rijden zonder problemen.
Ze hebben er blijkbaar maar een 300-tal geregistreerde km's mee gereden, niet echt getest zou men dan denken
Daar het voertuig van maart is en dus nog dik in de garantietermijn en omdat het een constructeursfout is, zou het onbetamelijk zijn om hiervoor iets aan te rekenen. Eigenlijk kunnen we zelfs schadevergoeding gaan vragen want het verbruik was ook niet van de poes + de uren verlies door over en weer naar de garage en wachten. We zullen al blij zijn als ie doet wat ie moet doen, rijden zonder problemen.
-
OscarTango
- Geregistreerd lid
-
wingman
- Geregistreerd lid
Laat ik het zo stellen. Als deze wagen rijdt zoals ie hoort te rijden (als ie rijdt is het fantastisch, deze ervaring hebben we gelukkig ook), dan komt er ook een cabrio met deze diesel op onze hof te staan. Ik weet dat deze krachtbron uitstekend is, een goede vriend werkt bij Alfa...............
Valt ie terug in panne (geen onnozele dingskes wel te verstaan), komt hier GEEN Saab-GM meer op de hof
Valt ie terug in panne (geen onnozele dingskes wel te verstaan), komt hier GEEN Saab-GM meer op de hof