Nairua's 9-3 SS 2.0T Aero
-
Nairua
- Donateur

Re: Nairua's SS 2.0T Aero Maptun Stage 6
Meh, rechterkant van het stuur toetert niet. Stoem.
-
Nairua
- Donateur

Re: Nairua's SS 2.0T Aero - Nieuws: Klaar voor afhaling.
Ja, best leuk. Goed, 60L/100km haalt ie ook wel maar dat vermogen heb ik niet vaak nodig.ZSR schreef:Ja bizar is dat he? Altijd gemiddeld rond de 9. Tijdje 7 nu rond de 8. Denk dat ik 110 in de 5 ook wel op 6 kan komen.
Dacht dat die 7 kwam omdat er nog oude waardes in de ecu stonden waarmee hik rekende.
Na reset nog steeds gemiddeld (stad en snelweg) 7.7-8.1 Ipv van 9 en meer power tot je beschikking
-
meshell57
- Geregistreerd lid
Re: Nairua's SS 2.0T Aero - Nieuws: Klaar voor afhaling.
fotootje van het interieur ?Nairua schreef: PLX krijgt geen stroom(?) (PLX 2 wifi, iets wat ik gebruik icm Dashcommand)
En verder moet ik enkel nog wat kabeltjes wisselen. Heb een oude coyote ipv nieuwe, dus van micro usb naar mini. (Zit achter de navi)
iPod touch is hemelen en wordt vervangen door een Moto G die ik nog heb liggen. Dus de lightning cable wordt vervangen door een micro.
ICM3 (scherm) is er bij mij uit, dus heb ik altijd een alternatieve navi gehad.
-
ZSR
- Donateur (3x)

Zeg Nairua, hoe rijdt dat nu stage 6?
Neem aan dat ie bij de 4000 toeren super snel is maar vertel eens..
Bij gewoon gebruik (1000-3000 toeren) schakelt het soepel, optrekken met of zonder wielspin, wat voor geluid maakt de auto stationair. Lekker afblaas geluidje? Turbo gat tot .... Toeren.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, jammer dat je er de 18e niet bij bent
Edit: en Zoals hierboven ook graag foto's interieur maar ook onder de motorkap voorzover je de mods zichtbaar hebt....(ivm de Belgische APK zal alles wel stemmig zwart zijn?
)
Neem aan dat ie bij de 4000 toeren super snel is maar vertel eens..
Bij gewoon gebruik (1000-3000 toeren) schakelt het soepel, optrekken met of zonder wielspin, wat voor geluid maakt de auto stationair. Lekker afblaas geluidje? Turbo gat tot .... Toeren.
Wat ik eigenlijk wil zeggen, jammer dat je er de 18e niet bij bent
Edit: en Zoals hierboven ook graag foto's interieur maar ook onder de motorkap voorzover je de mods zichtbaar hebt....(ivm de Belgische APK zal alles wel stemmig zwart zijn?
-
Nairua
- Donateur

Goed. Poging twee. Webpagina was opnieuw geladen vanwege een probleem. Stomme beta bende.
Enfin, picas doe ik morgen. Coyote/Navi/Dashcam werkt weer. Enkel voor dat laatste nog een kabeltje wegwerken. Basis OBD info krijg ik binnen, maar de wideband sensor icm mifd is een nono.
Mag Marc oplossen. En de toeter, spiegel.
Moet toch nog langs om m'n knipperlichtje op te halen.
Rijdt prima, geen klachten. Filerijden is wat minder maar vanaf 20-30km/h ist goed. Zat toen ik hem ophaalde onvewust erg vlot op de 160-180. Je merkt het amper.
Turbo doet het goed. Geen rare wheelspin maar ik rij ook vrij rustig op het moment. Het is even wennen na de Fiesta. ZX-9R telt niet, daar kan ik mee lezen en schrijven.
Enfin, picas doe ik morgen. Coyote/Navi/Dashcam werkt weer. Enkel voor dat laatste nog een kabeltje wegwerken. Basis OBD info krijg ik binnen, maar de wideband sensor icm mifd is een nono.
Mag Marc oplossen. En de toeter, spiegel.
Moet toch nog langs om m'n knipperlichtje op te halen.
Rijdt prima, geen klachten. Filerijden is wat minder maar vanaf 20-30km/h ist goed. Zat toen ik hem ophaalde onvewust erg vlot op de 160-180. Je merkt het amper.
Turbo doet het goed. Geen rare wheelspin maar ik rij ook vrij rustig op het moment. Het is even wennen na de Fiesta. ZX-9R telt niet, daar kan ik mee lezen en schrijven.
-
ZSR
- Donateur (3x)

18 oktober, Saab bandje kick en evt toertocht.
-
Nairua
- Donateur

Grmbl. Xenon koplamp via forummer lijkt niet origineel.
-
Nairua
- Donateur

Goed, beloofde picas.

Niet origineel lijkende xenon module.

Niet passend rubber over bovenstaande.

Motorcompartiment. BSR OptiFlow met AEM droog luchtfilter. Maptun shizzle. Prins VSI met bruine injectoren en valve care module. Hip GenuineSaab.com dekseltje. Nog hippe GenuineSaab.com voorpootbrug met extra roest.

Hirsch stuur, Hirsch dashboard, Mini Coyote V2, Motorola Moto G met Waze op de voorgrond. Stomme niet werkende Kiwi 2 BT kabeltjes.

Weer de kabeltjes van/voor PLX & Kiwi 2 BT met een stukje Hirsch cover voor het schakelgebeuren. Brodit houder voor een 5S die ik niet meer heb. (Intern nog shortshift en nog wat hippe rubbers van GenuineSaab.com)

Ongeveer hetzelfde met Dashcommand op de voorgrond.

(Peter Griffin stemmetje) Rrrrrrroadhawk dashcam. (goed beeld, @#$ software)

PLX Kiwi zooi, Hirsch cover, deel Hirsch leder bende. Sleutels auto/garagepoort/Trackr voor de katjes.

Garagedeur opener van een huis waar ik niet meer woon.

Front.

Side.

Side.

Rear.

Niet origineel lijkende xenon module.

Niet passend rubber over bovenstaande.

Motorcompartiment. BSR OptiFlow met AEM droog luchtfilter. Maptun shizzle. Prins VSI met bruine injectoren en valve care module. Hip GenuineSaab.com dekseltje. Nog hippe GenuineSaab.com voorpootbrug met extra roest.

Hirsch stuur, Hirsch dashboard, Mini Coyote V2, Motorola Moto G met Waze op de voorgrond. Stomme niet werkende Kiwi 2 BT kabeltjes.

Weer de kabeltjes van/voor PLX & Kiwi 2 BT met een stukje Hirsch cover voor het schakelgebeuren. Brodit houder voor een 5S die ik niet meer heb. (Intern nog shortshift en nog wat hippe rubbers van GenuineSaab.com)

Ongeveer hetzelfde met Dashcommand op de voorgrond.

(Peter Griffin stemmetje) Rrrrrrroadhawk dashcam. (goed beeld, @#$ software)

PLX Kiwi zooi, Hirsch cover, deel Hirsch leder bende. Sleutels auto/garagepoort/Trackr voor de katjes.

Garagedeur opener van een huis waar ik niet meer woon.

Front.

Side.

Side.

Rear.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Lees net in ANWB boekje dat dashcam verboden is in België?
Ziet er goed uit, fijn dat je weer kan rijden!
-
Nairua
- Donateur

Kan ik me niet voorstellen. Immers, een verzekeraar hier in Belgenland geeft zelfs een dashcam weg bij een autoverzekering.johnb52 schreef:Lees net in ANWB boekje dat dashcam verboden is in België?
Ook nog even snel gegoogeld: http://uwdashcam.be/nl/content/14-rechtsgeldigheid" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Nairua
- Donateur

Spiegel is ook gemaakt. Was niet goed gemonteerd, 1 dingetje zat gewoonweg niet op z'n plek. Logisch dat het dan niet werkt.

-
DylanJJ
- Donateur

Gaaf hoor ! Waar haal je trouwens die 12v weg voor de dashcam ? Binnenverlichting ?
-
Nairua
- Donateur

Ik heb destijds de Saab 12V plug eruit gesloopt en die zit achter het bakje van onderen met een splitter. Dashcam kwam met een 12V plug dus die zit erin en 1x een 2xUSB plugje waar dan weer de coyote en gps op zit.DylanJJ schreef:Gaaf hoor ! Waar haal je trouwens die 12v weg voor de dashcam ? Binnenverlichting ?
Durf m'n vingers niet te branden aan de standaard circuits. Dashcam kabel gaat via boven naar de A lijst onder het handschoenenvakje door.
Zou trouwens een BlackVue DR550 aanraden. Bumperklevers aan de schandpaal nagelen.
Had gisteren nog een filmpje opgenomen maar de snelheid staat er niet bij. Geen idee van de acceleratie dan.
Toeter rechts toetert weer. Was een kabel niet correct gelegd.
Enkel de PLX bende dus. Zag wel dat de monteur de kabel in het RX gaatje had gestoken itt wat de handleiding zegt: TX.
Hoop dat het dat niet verneukt heeft.