Nairua schreef:Zoals sommige van jullie weten was er op de meeting in Goes vastgesteld dat ik een bobbel op de rand van mijn band had zitten. Bij inspectie bleek ook dat m'n mooie 19" Hirsch velgen, beiden, van voren een aardige klap te verwerken hebben gekregen. Waarschijnlijk meerdere. Met als gevolg dat die velgen niet meer helemaal rond zijn. Heel fijn, en duur. Er zitten alweer twee nieuwe banden op maar ik vermoed dat de Koni FSD, in ieder geval voor aan de bestuurderszijde is overleden. Wellicht die aan de passagierszijde ook. Koni geeft dan wel levenslange garantie, maar ze zullen vast niet on the spot vervangen kunnen worden.
Na de meeting in Goes direct twee nieuwe voorbanden laten monteren, echter kreeg de linkervoorband nu weer dezelfde issues. Overigens lagen mijn problemen grotendeels aan de Koni FSD's, die niet lief samen spelen met verlaagde Eibach vering. (-30mm). Had er research naar gedaan, iemand anders met dezelfde combi had geen problemen maar ik vermoed dat hij wat positiever was omdat hij met 17" rond rijdt.
Bilstein (B8) laten monteren, ik blij, Saab blij. De gigantische schokken heb ik niet meer. 19" blijft oncomfortabel, dus ik ga terug naar 18". Nu nog iets deftigs zien te vinden.
Ondertussen ben ik zelf met T8 suite bezig (wacht al meer dan een maand op een offerte van Maptun) en de TuneMeUp functie doet in principe leuk zijn werk. Zit wel met een P0606, maar het houdt me van de straat. Kan vergelijken met diverse bin's dus ik zal er wel uitkomen.