Saab geeft het goede voorbeeld

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
Plaats reactie
LGoosens
Geregistreerd lid
Regio: NL - Provincie Noord-Holland

Saab geeft het goede voorbeeld

Bericht door LGoosens » zo 03 dec, 2017 18:21

Niet op TV, stond wel op een scherm:

"People are excited about the new iPhone, but have yet to discover this amazing little gadget."
Afbeelding

21 Things That Happen Every Single Time You Drive A Car - BuzzFeed onder nr. 18.

(EDIT: Zie eigenlijk nu pas dat Saab wel een doorgetrokken streep over wil... hmmm... :| )

Henk-Jan
Geregistreerd lid
Regio: Outside Europe

Re: Saab geeft het goede voorbeeld

Bericht door Henk-Jan » zo 03 dec, 2017 18:51

Afbeelding

Deze is pijnlijk... Ik was eens met een huurauto in San Francisco en wilde geen 30 USD betalen voor nachtelijk parkeren in een parkeergarage. Nu was het al behoorlijk moeilijk om in de buurt van mijn hostel in Downtown SF een lege parkeerplek te vinden, laat staan op een straat waar de volgende ochtend niet voor 9 uur geveegd zou worden (of waar je auto weggereden moet zijn om een extra rijstrook vrij te maken). Eindelijk een plekje gevonden, na meermaals rondgereden te zijn en in de drukte bovenstaande borden te hebben moeten uitpluizen, heb ik finaal onderstaande bordjes naast de parkeerplek zelf gemist:

Afbeelding

Toen ik de volgende ochtend om 8:55 terugkwam bij de parkeerplek (de borden aan het begin van het blok zeiden dat ik er tot 9 uur kon staan), bleek het dat de borden naast de auto aangaven dat ik er tot 7 uur kon parkeren... Tegen de tijd dat ik lopend aangekomen was op de plek waar alle afgesleepte auto's stonden gestald, was de boete al behoorlijk prijzig geworden. Een ander slachtoffer aan het luik naast mij had de auto klaarblijkelijk drie weken op het compound laten staan, in plaats van mijn drie uur, en was pas écht de sjaak.

Moraal van het verhaal? Ben je in SF, betaal met een glimlach 30 USD voor een fatsoenlijke plek in een parkeergarage.
Geld maakt niet gelukkig, daarom is Saab-rijden ook zo fijn...

's Weekends: 9-3 Cabrio (MY01) + Saabo (MY68) 2017 - ...
Geschorst: Toyota Celica Liftback AT160 (MY87) 2014 - ...
Pap's huidge: 9-3 lpt -> DionHPT (MY02) 2019 - ...
Mam's ex SAAB: 9000 CS 2.3i Automaat (MY92) 2006 - 2013

RoelandV
Geregistreerd lid

Re: Saab geeft het goede voorbeeld

Bericht door RoelandV » zo 03 dec, 2017 18:57

Afbeelding
Zo kan het ook.... http://bit.ly/2nlJLCi

Het meest ideaal is deze P-plaats:

Afbeelding
Keep on smiling!

Plaats reactie