zometeen op nederland 2 19.20 uur

In heel veel films en TV programma's zijn Saabs te zien.
nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » wo 27 jan, 2010 21:27

Martijn.O schreef:Hoho...hier 1 met 360.000 en een beetje op de teller.
Met een 2.0 LPT!! :evil:
Same here, 362500, eerste motor, eertste turbo, eerste bak, en nog getuned ook. Wat een ge eikel! Houdt het dan nooiit op. Nestbevuilers

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » wo 27 jan, 2010 21:27

Die kalende man heeft zeker nog wat classics staan die hij Moet slijten...
Over roestproblemen met de oudjes heeft ie het niet gehad :wink:
En dan snel ff een kap opentrekken van een 2mnd niet gewassen gezoute 9-5....zooo gezocht :(

M.W

joost35
Geregistreerd lid

Bericht door joost35 » wo 27 jan, 2010 21:34

Ja erg negatief, krijg nu sms-jes binnen hoe mijn opel bevalt, het moet niet gekker worden !!!!!!!

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » wo 27 jan, 2010 21:39

krijg nu sms-jes binnen hoe mijn opel bevalt, het moet niet gekker worden !!!!!!![/quote

:lol: :lol: Zou ik wel om kunnen lachen...

Saap!!
Geregistreerd lid

Bericht door Saap!! » wo 27 jan, 2010 22:47

Het heeft er weinig mee te maken of het een 2.0 lpt is of een 2.3 lpt of fpt, je heb geluk of niet. Ik ken iemand met een 2.3T uit 2001, bijna op 450.000 km, rijd als een zonnetje!

Misschien moet hij z'n klanten auto's beter onderhouden(???)

Asfaltrocker
Geregistreerd lid

Bericht door Asfaltrocker » do 28 jan, 2010 1:20

die kale bij goud zoekers.
robert wiering met zn eerst saab kleur wit.
dat verhaaltje over stalen velgen van opel roesten eerder dan die van saab.
pffffffffffff
en dat zwarte saab voor zn dochter..als je liefhebber bent voor saab dan
leg je geen spullen koud op je saab zoals op de saab (zwarte voor zn dochter)...en zeker niet voor de camera.
en dan de eerste saab 9-5 onderstel van opel vectra
de ene boort hij de saab de gron in en andere moment boort hij opel de grond...
en dat de saab bij 100.000 vastloopt.
nou ik geloof totaal niks van zn verhaal..te tegen strijdig

die andere leo harteveld die zegt over de accu dat kan opel zijn
maar is universeel
gevoel is wel 100%
nou robert wiering als ik je diricteur was kon je morgen de straat aan vegen en vuilnisbakken buiten zetten en koffie rondes houden inplaast van voor de camera je eigen zo te koop zetten.....
zal wel aan mij liggen.zeker saab jes te koop.......
robert denkt nu......opeens weet je het je wordt clown......
mijn gevoel zegt 100% saab en er staat SAAB op.....dus dan is het saab
uhmmmmm pardon saab/spijker
:lol: :lol: maar wat echt alles slaat onze dierbare motorvoertuig op 4 wielen vergelijken met tjolk.........we zijn ineens net zo zeldzaam als tjolk :? :? :lol: :green_many:
ja heb de tik gehad van een trekhaak van een ............

Roger
Geregistreerd lid

Bericht door Roger » do 28 jan, 2010 10:40

Martijn.O schreef:Heb net op uitzendinggemist.nl gekeken, maar wat een ongelovelijk subjectieve reportage.
Dat zijn de meesten, wij zijn natuurlijk ook niet echt objectief(toch?). We zijn inmiddels gewend van die linkse Tv-jongens dat ze hoofdzakelijk verkopen door negativisme en inhakken op anderen. Dat verkoopt lekker doordat het, via het zure druivenmechanisme, inspeelt op de jalourse gevoelens van hun doelgroep.

Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » do 28 jan, 2010 11:54

Pff ik heb me echt groen en geel lopen ergeren aan RW gister.. Wat een ontzettende LULKOEK!

Jammer dat het merk zo door het slijk gehaald wordt door zo'n ongelofelijke flapdrol. :evil:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 28 jan, 2010 11:59

Roger schreef:We zijn inmiddels gewend van die linkse Tv-jongens dat ze hoofdzakelijk verkopen door negativisme en inhakken op anderen. .
Sinds wanneer is de Telegraaf een linkse krant [of een krant die alles wel objectief, zonder azijn rapporteert]? Sorry hoor, niet dat ik me als links wil omschrijven, maar ik erger me groen en geel aan alles in dit land aan "links" toe te schrijven.

En ik kan me ook niet voorstellen dat RW een typisch linkse gast is, en hij doet uiteindelijk de uitlatingen... of wil je nu zeggen dat de "linkse tv" aan censuur moet doen?

aZuL2001
Geregistreerd lid

Bericht door aZuL2001 » do 28 jan, 2010 12:01

Is vanuit een ultra rechts standpunt / zienswijze toch heel logisch Jelger :twisted:

;)

Voor de duidelijkheid : Geintje natuurlijk

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » do 28 jan, 2010 12:03

absoluut logisch. Daarmee niet minder aperte onzin. :lol:

Roger
Geregistreerd lid

Bericht door Roger » do 28 jan, 2010 14:38

jelger schreef:Sinds wanneer is de Telegraaf een linkse krant [of een krant die alles wel objectief, zonder azijn rapporteert]? Sorry hoor, niet dat ik me als links wil omschrijven, maar ik erger me groen en geel aan alles in dit land aan "links" toe te schrijven.

En ik kan me ook niet voorstellen dat RW een typisch linkse gast is, en hij doet uiteindelijk de uitlatingen... of wil je nu zeggen dat de "linkse tv" aan censuur moet doen?
We zijn het er wel over eens dat Saab geen product is voor de massa. Nieuw zeker niet (ook niet voor mij) en ook gebruikt hoofdzakelijk voor verliefde Nerds zoals velen van ons hier. Ik zelf ben na een verstandsaankoop van mijn 900NG toch aardig tot die laatste groep gaan horen, om wat voor vage redenen dan ook.
TV gaat voor kijkcijfers en dus de massa (net als de telegrof) en daar gaat dit soort berichtgeving er lekker in. Ze spelen gewoon in op onderbuikgevoel: zie je nu wel dat die dure bakken, van die arrogante kwallen slecht zijn, blij dat ik er geen rijdt. Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Je hoeft geen censuur toe te passen om objectief te zijn, maar je moet wel alle kanten laten zien. Zij passen in principe zelf censuur toe door een verhaal eenzijdig te laten horen. Zo zie je bij Flauw en Sjitteman ook altijd dat degene waar zij het mee eens zijn het meeste en het laatste aan het woord zijn, een enkele sterke persoon daargelaten.
De doelstelling is niet eerlijk verslag doen, maar de massa te geven wat ze wil. Het is pure verkoop/mediatechniek en heeft met objectieve berichtgeving niets van doen.
Wat RW betreft: je hoeft niet perse links te zijn om lekker populair met de stroom mee te zwemmen, ook hij zit een product (zichzelf) te verkopen.

sjoerdk
Geregistreerd lid

Bericht door sjoerdk » do 28 jan, 2010 17:31

Net even op uitzendinggemist het programma bekeken. Vond de beelden van de meeting erg aardig om te zien, evenals mijn directeur in een voor mij zeer bekende omgeving.

Jammer dat men - alweer - Dhr. Wiering voor een dergelijk programma geinterviewd heeft. Blijkbaar is deze meneer zo vastgeroest in de, let op de aanhalingstekens!, 'oude meuk', dat alles wat na 1994 gebouwd werd, als rommel gekwalificeerd wordt. Ik vind dit erg kortzichtig en vooral niet waar! De 9-5 staat helemaal niet op een Vectraonderstel, en gezien het afgeragde exemplaar wat op de brug stond, neem ik zijn uitspraken dat ze allemaal kapot gaan ook niet al te serieus. Blijkbaar is Wiering op het gebied van de moderne Saab's niet gehinderd door enige kennis van zaken, anders had hij wellicht kunnen vertellen hoe fantastisch een 9-5 Aero bijv. is en dat een Turbo X qua techniek wellicht wel de best rijdende van allemaal is.

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » do 28 jan, 2010 18:54

Hartstikke leuk al die media aandacht, ik denk dat er heel weinig andere merken (niet alleen auto's) zo veel exposure in zo'n korte tijd krijgen. Ik vind het allemaal fantastisch, vooral ook leuk om te zien hoe verschillend alle mensen zijn en dus leuk om te zien hoe divers de Saab-bezitters zijn. Ook goed dat iedereen gewoon voor zijn/haar eigen mening uit komt.

Wat ik wil zeggen RW mag gewoon zijn mening geven, helemaal niets mis mee, of je het er mee eens bent of niet: laat mensen lekker in hun waarde. Hou de toon liever positief... dames en heren het is FEEST!

Saab is gered en nog wel door een exotische Nederlandse autobouwer.. mooier hadden wij het toch niet kunnen verzinnen? En nogmaals ontzettend leuk en goed dat er zo ontzettend veel media aandacht voor ons merk is!

Frisk
Donateur
Donateur

Bericht door Frisk » do 28 jan, 2010 19:04

Aan de houding van die klassieker jongens heb mij ook altijd gestoord. Als ik bij een meeting met een 9000 kwam aanrijden werd er meewarig gekeken en als er een 900 classic voorbij kwam was dat top of the world. Gelukkig is er bij de diverse Saabclub meetings tegenwoordig sprake van een grote range SAAB modellen. Robert Wiering is een van het oude stempel en verheerlijkt de oude modellen. Laat hem maar lekker in die oude wagens rijden, mijn volgende aankoop wordt een 9-5. :wink:

Plaats reactie