Saab modelauto's
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Re: Saab modelauto's
Ik heb mijn geld ook terug met dank aan dit forum! 
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Mooi zo Guido, nu wachten op de nieuwe uitlevering van de 900. Welke kleur had/heb jij op het oog? Als ze leverbaar is zal ik je wel even berichten [of andersom] 
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Heb ook net m'n geld terug gekregen, lang leve PayPal.
Arthur zou jij willen doorgeven wanneer en waar de sonett te kopen valt???
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Ik had de 900 Turbo 8V vierdeurs sedan besteld in bruinArthurj schreef: ↑do 09 feb, 2023 22:08Mooi zo Guido, nu wachten op de nieuwe uitlevering van de 900. Welke kleur had/heb jij op het oog? Als ze leverbaar is zal ik je wel even berichten [of andersom]![]()
Ik zal het ook in de gaten houden!
-
Arthurj
- Donateur (4x)

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Hoi Jaap,jaap noord schreef: ↑vr 10 feb, 2023 16:48Heb ook net m'n geld terug gekregen, lang leve PayPal.
Dit is de leverancier/fabrikant achter DNA Collectibles;
https://nl.aliexpress.com/store/1101443176
Hotblood Military Models
Wanneer de Sonett uitgeleverd wordt weet ik niet, maar ook via deze fabrikant.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Arthur , bedankt voor de link.
Ga het in de gaten houden.
Ga het in de gaten houden.
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Laatste bericht wat ik ontvangen had was dat er een vertraging opgetreden was door corona in Hong Kong. Volgens mij begonnen ze eerst met uitlevering van een Volvo, dan die SAAB 900 16 Airflow en later ergens die Sonett. Dus het kan even duren Jaap, geduld is een schone zaak.....
-
Ronnes
- Donateur (2x)

-
Guido900T
- Donateur (3x)

ik had geen zin om ali-express af te wachten en heb daarom deze gekocht (nog goedkoper ook) 
Toen ik toch bezig was heb ik deze er maar gelijk bijgekocht

Toen ik toch bezig was heb ik deze er maar gelijk bijgekocht

-
Arthurj
- Donateur (4x)

Vandaag is de 900 Turbo T16 Airflow beschikbaar op de site, enkel de groene, morgen ook de andere kleuren heb ik vernomen;
https://nl.aliexpress.com/item/10050052 ... 44467%21sh
Morgen nog eens kijken. De groene vandaag is een speciale prijs [??], vanaf morgen ook de andere kleuren tegen de normale prijs. Wat die dan gaat zijn...?
https://nl.aliexpress.com/item/10050052 ... 44467%21sh
Morgen nog eens kijken. De groene vandaag is een speciale prijs [??], vanaf morgen ook de andere kleuren tegen de normale prijs. Wat die dan gaat zijn...?
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Ik zat hier ook even te knipperen met mijn ogen... Morgen eens kijken wat dan de normale prijs moet zijn.....
En dan moet er het vitrinekapje nog bij.....
-
Guido900T
- Donateur (3x)

Ik zie dat de groene nu nog maar €95,- is!Arthurj schreef: ↑vr 17 feb, 2023 13:52Ik zat hier ook even te knipperen met mijn ogen... Morgen eens kijken wat dan de normale prijs moet zijn.....![]()
En dan moet er het vitrinekapje nog bij.....