Saab modelauto's
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Re: Saab modelauto's
Nog een paar foto's voor het afleren.
Het is een model van DNA collectibles. Een Zwitsers bedrijf dat ergens 2017 is begonnen met modellen. Ze hebben schaal 1:18 en ook schaal 1:43. Er staan meerdere typen Saab op hun site.

Het is een model van DNA collectibles. Een Zwitsers bedrijf dat ergens 2017 is begonnen met modellen. Ze hebben schaal 1:18 en ook schaal 1:43. Er staan meerdere typen Saab op hun site.

-
Ronnes
- Donateur (2x)

NEVS 9-3 Prototype Turbo Edition (SAAB) 2014 in de schaal 1/43 van DNA Collectibles, oplage 320 stuks:

-
tanisha
- Geregistreerd lid
Ik wilde het niet zeggen maar dat ligt dus niet aan mij. 
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Als model vind ik hem wel mooi, maar tis ook een prototype. Staat wel mooi bij de collectie denk ik.
-
op
- Donateur (4x)

Wat een mooi exemplaar!
Hoe kom je aan die poppetjes, zitten die erbij?
de kentekenplaat is niet op schaal helaas , die is te groot.
Hoe kom je aan die poppetjes, zitten die erbij?
de kentekenplaat is niet op schaal helaas , die is te groot.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
En toch is het kenteken schaal 1:18. Ze lijken inderdaad iets groter.
De poppetjes komen van: American Diorama, google daar maar eens op, ik heb ze via een Duitse modelbouw site. Supersnel geleverd en heel veel soorten en modellen. Wel even de juiste schaal in de gaten houden. De meesten kosten ongeveer €11 á €12,- per stuk.
Succes.
De poppetjes komen van: American Diorama, google daar maar eens op, ik heb ze via een Duitse modelbouw site. Supersnel geleverd en heel veel soorten en modellen. Wel even de juiste schaal in de gaten houden. De meesten kosten ongeveer €11 á €12,- per stuk.
Succes.
-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Maten komen redelijk overeen, maar aan de voorkant zit een Amerikaanse bumper, dus gemaakt voor een kleiner nummerbord. 

-
Ronnes
- Donateur (2x)

-
gj900
- Donateur (9x)

-
jaap noord
- Geregistreerd lid
Ook weer een nieuwe aanwinst.
Een leuke diorama en een 99 politieauto.

Een leuke diorama en een 99 politieauto.