Volgens mij maakt het niks uit of je een MY06 - MY09 neemt qua uitrusting en opties toch? Zit weinig of geen verschil in behalve wellicht kms/prijs door afschrijving etc.Edwin mtb schreef:Precies een MY08 Aero estate met de juiste opties is niet te versmaden!
1 miljoen Saab mijlen
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: 1 miljoen Saab kilometers
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Ik doelde meer op de auto welke OP op zijn vizier had staan.
-
collega
- Donateur (3x)

close, close...Edwin mtb schreef:Die uit Barcelona?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Ik weet natuurlijk niet welke auto hij op het oog had...
Anyway, ik vind bij die dame edna de automaat pook zo groot... is ook een van de weinige dingen die 'meegenomen' is maar aangezien de rest nogal minimalistisch is geworden had de pook ook wel wat bescheidener gemogen imho (alla 9-3 SS)
Anyway, ik vind bij die dame edna de automaat pook zo groot... is ook een van de weinige dingen die 'meegenomen' is maar aangezien de rest nogal minimalistisch is geworden had de pook ook wel wat bescheidener gemogen imho (alla 9-3 SS)
-
collega
- Donateur (3x)

Ik kan me niet voorstellen dat Dame Edna geen grote pook wil

-
collega
- Donateur (3x)

Dat verhaal komt binnenkort, is te bizar voor woorden
auto gevonden, bij Barcelona, tussenpersoon eropaf gestuurd, verkoper komt niet opdagen en auto staat nu voor € 20.000 ipv € 11.900 te koop. Te bizar allemaal!
we blijven zoeken
auto gevonden, bij Barcelona, tussenpersoon eropaf gestuurd, verkoper komt niet opdagen en auto staat nu voor € 20.000 ipv € 11.900 te koop. Te bizar allemaal!
we blijven zoeken
-
collega
- Donateur (3x)

Het betreft deze auto:
http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
De auto stond echt tot dinsdagochtend te koop voor € 11.900, en dat al enige maanden (ik had hem al langer op het oog)
Ik had contact gehad met de eigenaar, foto's van boekjes, alles.
Afgelopen dinsdag stond mijn tussenpersoon er voor de deur: verkoper niet aanwezig!
dinsdagmiddag was de prijs opeens verhoogd naar € 20.000!
reden: niet duidelijk. Bij nader contact (waarbij ze de print van de eerdere prijs bij zich hadden) werd schouderophalend gereageerd.
Ik weet niet wat voor briljante verkooptactiek dit is, maar het leidt bij mij in ieder geval niet tot resultaat. Wel jammer
, want t is verder een mooie auto.
We zoeken verder!
http://www.autoscout24.com/Details.aspx ... 00&asrc=st" onclick="window.open(this.href);return false;
De auto stond echt tot dinsdagochtend te koop voor € 11.900, en dat al enige maanden (ik had hem al langer op het oog)
Afgelopen dinsdag stond mijn tussenpersoon er voor de deur: verkoper niet aanwezig!
dinsdagmiddag was de prijs opeens verhoogd naar € 20.000!
reden: niet duidelijk. Bij nader contact (waarbij ze de print van de eerdere prijs bij zich hadden) werd schouderophalend gereageerd.
Ik weet niet wat voor briljante verkooptactiek dit is, maar het leidt bij mij in ieder geval niet tot resultaat. Wel jammer
We zoeken verder!
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Balen! Had de foto's van de auto gezien en inderdaad een mooi exemplaar. Tja als de spanjaarden dat soort verkooptechnieken gaan hanteren duurt het niet lang meer of ze zijn echt failliet....
-
evolver86
- Geregistreerd lid
Wat een raar verhaal! Nou ja zeg.collega schreef:Het betreft deze auto:
dinsdagmiddag was de prijs opeens verhoogd naar € 20.000!![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat voor briljante verkooptactiek dit is, maar het leidt bij mij in ieder geval niet tot resultaat. Wel jammer, want t is verder een mooie auto.
We zoeken verder!
Die 9-5 die ik heb gepost hierboven
Edit: hij staat er niet meer bij. Paar dagen terug nog wel.
Het aanbod is niet ruim, maar het is niet ondoenlijk een mooie aero estate te vinden.
-
collega
- Donateur (3x)

ik ben vorige maand naar Braunschweig gereden en heb in die auto gereden. Hij was goed, maar om de een of andere reden niet overtuigend; het voelde niet helemaal goed. Ik heb hem dus laten staan en hij is diezelfde middag nog verkocht naar Berlijn. De advertentie is nog een paar weken blijven hangen.
De eigenaar van de garage vertelde me dat hij tot een jaar geleden heel veel, m.n. cabrio's, naar Nederland verkocht, maar dat die markt voor hem helemaal stilgevallen was.
De eigenaar van de garage vertelde me dat hij tot een jaar geleden heel veel, m.n. cabrio's, naar Nederland verkocht, maar dat die markt voor hem helemaal stilgevallen was.
-
collega
- Donateur (3x)

Het zou zo maar kunnen dat ik mijn nieuwe 9-5 gevonden heb:
Dezelfde dealer in Braunschweig als hierboven (Der Saab noemt ie zichzelf, zoiets als Das Auto), had tot gistermiddag een 9-5 Aero uit 2005 te koop staan (2e generatie, geen Dame Edna, na het BS-tijdperk), met 150.000 op de teller voor € 7.200.
Die heb ik gekocht, althans een optie genomen en € 300 handgeld betaald. Ga hem 23-9 ophalen (eerst nog ff vakantie).
Op geventileerd leer na heeft ie alles wat ie moet hebben: AS3, verwarmde achterbank, tweekleurig leer, Xenon, PDC etc etc. Hij is "steel grey" wat ik niet de allermooiste kleur vind, maar wel acceptabel.
Omdat hij van 2005 is is de BPM maar € 1400, komt nog gas bij en misschien overbouw navi en inbouw telefoon en nog wat kleinigheidjes (220 volt en zo)
Dan is Arie weer het heertje en kan ik voor ongeveer € 2000 afschrijving per jaar weer de komende 4 jaar vooruit. En dan is er natuurlijk tegen die tijd een mooie electrische Saab te koop.
Dat betekent dat de rode
Aero 9000 te koop komt. ik wacht met hem aanbieden tot ik de ander echt heb staan, maar belangstellenden kunnen contact opnemen.
Maar ook is het een optie om hem om te bouwen tot cabrio, maar ik begrijp dat dat -als eerste exemplaar- ongeveer € 20.000 kost (en elke volgende € 10.000).
De tweede optie is: gas eruit, training op Zandvoort en daarna kijken hoe hard ik de Nürburgring rondkom (onder de 9 minuten, zo hoop ik)
Dezelfde dealer in Braunschweig als hierboven (Der Saab noemt ie zichzelf, zoiets als Das Auto), had tot gistermiddag een 9-5 Aero uit 2005 te koop staan (2e generatie, geen Dame Edna, na het BS-tijdperk), met 150.000 op de teller voor € 7.200.
Die heb ik gekocht, althans een optie genomen en € 300 handgeld betaald. Ga hem 23-9 ophalen (eerst nog ff vakantie).
Op geventileerd leer na heeft ie alles wat ie moet hebben: AS3, verwarmde achterbank, tweekleurig leer, Xenon, PDC etc etc. Hij is "steel grey" wat ik niet de allermooiste kleur vind, maar wel acceptabel.
Omdat hij van 2005 is is de BPM maar € 1400, komt nog gas bij en misschien overbouw navi en inbouw telefoon en nog wat kleinigheidjes (220 volt en zo)
Dan is Arie weer het heertje en kan ik voor ongeveer € 2000 afschrijving per jaar weer de komende 4 jaar vooruit. En dan is er natuurlijk tegen die tijd een mooie electrische Saab te koop.
Dat betekent dat de rode
Maar ook is het een optie om hem om te bouwen tot cabrio, maar ik begrijp dat dat -als eerste exemplaar- ongeveer € 20.000 kost (en elke volgende € 10.000).
De tweede optie is: gas eruit, training op Zandvoort en daarna kijken hoe hard ik de Nürburgring rondkom (onder de 9 minuten, zo hoop ik)
-
Edwin mtb
- Geregistreerd lid
Gefeliciteerd met de aankoop van de 9-5 Aero (haaiebek voorfront toch?).
-
collega
- Donateur (3x)

Heet dat een haaiebek?
tweede generatie in ieder geval!
tweede generatie in ieder geval!