Allerlei algemene Saab onderwerpen.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » ma 03 aug, 2009 14:48
vanderzanden schreef:Propero's books, bewerking van Shakespeare's Tempest; starring Saab als Ariël, Jelger als Prospero en Menno als Gonzalo

Iemand die het snapt..
Ik liet de naam van de zaak niet voor niets vallen.
Om dan nog een stukja drama toe te voegen... Theatraal is Georgie totaal niet vreemd, en dit is even een eerbetoon aan 1 van onze gastheren vorig weekend, Niko. Er is een Georg-Nederlands lied in wording...
"Khweldikh!!"
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
http://www.youtube.com/v/T24uT_9s4Ag&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
http://www.youtube.com/v/T24uT_9s4Ag&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
-
LaurensT
- Geregistreerd lid
Bericht
door LaurensT » ma 03 aug, 2009 17:09
Welcome back! En wat een prachtige foto's ook zeg...
-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » ma 03 aug, 2009 21:38
Wow! Dit is een geweldig verhaal
Heb alles net terug gelezen en gekeken en vraag me nu af waarom er wel boeken van de Kameleon zijn en niet van de Saab 99CC....
-
Alexander
- Geregistreerd lid
Bericht
door Alexander » di 04 aug, 2009 15:14
Top actie van zowel de bestuurders als de auto!
Nu als eerbetoon de 99 ongewassen op een podium zetten bij de internationale meeting en daarna een paar weken in het museum!
Alexander
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » di 04 aug, 2009 15:14
I second that , Alexander..
-
nacra 93
- Donateur

Bericht
door nacra 93 » di 04 aug, 2009 16:05
En ik als derde
-
Essebes
- Geregistreerd lid
Bericht
door Essebes » di 04 aug, 2009 18:54
Ook een warm welkom terug!!!!!!
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » di 04 aug, 2009 21:23
Reub schreef:Wow! Dit is een geweldig verhaal
Heb alles net terug gelezen en gekeken en vraag me nu af waarom er wel boeken van de Kameleon zijn en niet van de Saab 99CC....
Hahaha Jelger en Menno als Hielke en Sietse. Wie is dan Gerben?

-
Reub
- Geregistreerd lid
Bericht
door Reub » di 04 aug, 2009 22:11
marq101 schreef:
Hahaha Jelger en Menno als Hielke en Sietse. Wie is dan Gerben?

Die mag jij zijn! Je hebt jezelf mooi verraden

-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » di 04 aug, 2009 22:55
Ja, inkoppertje hahahaa
-
Bas P
- Geregistreerd lid
Bericht
door Bas P » wo 05 aug, 2009 18:05
Net gekeken. Wat een reis! En hele mooie plaatjes ook. Alle pech en het afzien zal wel weer wat wegzakken na verloop van tijd, en dan blijft de ervaring over. Goed hoor! Ook van de Saab! Old soldiers...
-
Menno
- Geregistreerd lid
Bericht
door Menno » wo 05 aug, 2009 21:35
Goeie foto's! Ik had er al een aantal gezien, maar zo bij elkaar levert het een mooi beeld. Cool: "

-
Bas P
- Geregistreerd lid
Bericht
door Bas P » wo 05 aug, 2009 22:06
Ik zie net op het journaal dat de spanningen tussen Rusland en Georgië weer aan het oplopen zijn. Jullie zijn misschien net op tijd weer terug.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » wo 05 aug, 2009 22:18
Als je wat dieper in het nieuws zit is het geen verrassing, en is het niet meer dan logisch. Spanningen lopen al maanden op. (en neer).
Vorige week rond de Zuid-Osseetse bestandslijn Georgische troepenverplaatsingen gezien.