Verwarring bij APK koop Saab 900... OPGELOST :-)
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Verwarring bij APK koop Saab 900... Help?
Daarom, best een handige verandering, in een oogopslag kunt je de hoogte of dieptepunten van je auto zien. Dan moet je ze wel goed uitleggen, formule is dan geen nieuws of gemarkeerde vlag is goed nieuws 
-
Injectie
- Moderator
Re: Afgezet met koop Saab 900... Help?
Scan anders is je afmeldformuliertje in. Volgens mij staat de code van het gordelsysteem/ aoirbagsysteem er alleen maar op namelijk indien deze code is ingevoerd op het APK afmeldscherm.igor.vb schreef:
Hey dankje voor het berichtje, het zijn niet eens afkeurpunten... Het schijnt standaard op de nieuwe weergave van het APK formulier te staan. Dus het was loos alarm (shame lol) maar ik laat hem wel eens nakijken, door iemand die er net zo'n hart voor heeft als wijzelf... Ik ben echt helemaal gek op het autootje, en verder doet hij ook helemaal niet vreemd.
Dankje
-
U-Poll
- Donateur (8x)

@Injectie,
Volgens mijn garage/monteur staat het bovennoemde lijstje er altijd compleet zo op, compleet dus van 'ac1' tm 'ac5' én 'ra1'. De vlakjes ervoor kunnen echter wel/niet worden aangevinkt tijdens het invoeren.
Theo
Volgens mijn garage/monteur staat het bovennoemde lijstje er altijd compleet zo op, compleet dus van 'ac1' tm 'ac5' én 'ra1'. De vlakjes ervoor kunnen echter wel/niet worden aangevinkt tijdens het invoeren.
Theo
-
igor.vb
- Geregistreerd lid
Jhaa zeker weten, dat ik opgelucht benMartijn.O schreef:Met een brede grijns op mn gezicht dit topic gelezen...![]()
Wat moet jij opgelucht zijn zeg!!
Veel fun met je auto!!
Dankje
-
igor.vb
- Geregistreerd lid
Re: Afgezet met koop Saab 900... Help?
Ik ben er reeds achter hoorInjectie schreef:Scan anders is je afmeldformuliertje in. Volgens mij staat de code van het gordelsysteem/ aoirbagsysteem er alleen maar op namelijk indien deze code is ingevoerd op het APK afmeldscherm.igor.vb schreef:
Hey dankje voor het berichtje, het zijn niet eens afkeurpunten... Het schijnt standaard op de nieuwe weergave van het APK formulier te staan. Dus het was loos alarm (shame lol) maar ik laat hem wel eens nakijken, door iemand die er net zo'n hart voor heeft als wijzelf... Ik ben echt helemaal gek op het autootje, en verder doet hij ook helemaal niet vreemd.
Dankje
-
Erik
- Lid van verdienste
Re: Verwarring bij APK koop Saab 900... OPGELOST :-)
ivm dubbele post (zie forumregels) deze op slot, zie verder in 9-3 ng900 gedeelte.