Vloermatten: Elferink of Matten-online.nl

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 29 nov, 2007 12:05

HdL schreef:Deze week in de aanbieding bij Action :D
Juistem, zie dat ik dat vergeten was te vermelden. Liep er net langs en zag het staan. ff kijken, en ze hebben ze gewoon voor de 900. OtjO wordt eerst ff proefpersoon, is het nou prima, dan gebruik ik die voor de wintermaanden in Saabientje.

HdL
Geregistreerd lid

Bericht door HdL » do 29 nov, 2007 12:12

Dus geen universele set maar per merk?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 29 nov, 2007 12:23

HdL schreef:Dus geen universele set maar per merk?
Semi-pasvorm.
Maar komt verdomd goed overeen (voor dat geld). Ze hebben drie soorten, A-B-C. C is voor de Saab. Ik verwacht niet dat ze zo lang meegaan als die van de eerder genoemde bedrijven, maar zeker het proberen waard.

HdL
Geregistreerd lid

Bericht door HdL » do 29 nov, 2007 13:13

Okay, vanavond even een setje halen.

Wel is het vaak zo dat dit soort matten van niet al te zware kwaliteit
snel opkrullen en verschuiven en daardoor onder de pedalen terecht
kunnen komen met alle gevolgen van dien.
Wees dus allert.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 01 feb, 2008 17:59

OK, even een schopje. Ik wil een mattensetje bestellen voor mijn 99. Er zit beige vloerbedekking in, dus 't liefste een bijpassende kleur mat.

Hoe is mattenonline inmiddels bevallen? Heeft Elferink eigenlijk wel mattensetten voor een 99?

Mattenonline heeft ze niet voor een 99, maar ik neem aan dat die van een 900 classic wel redelijk zal passen, toch?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » vr 01 feb, 2008 18:31

In een ander topic vond ik nog een fotootje van Tool die een mattensetje van Elferink heeft gescoord. Moet zeggen dat dat wel erg mooi is.

Afbeelding

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » vr 01 feb, 2008 19:45

brinky schreef:OK, even een schopje. Ik wil een mattensetje bestellen voor mijn 99. Er zit beige vloerbedekking in, dus 't liefste een bijpassende kleur mat.

Hoe is mattenonline inmiddels bevallen? Heeft Elferink eigenlijk wel mattensetten voor een 99?

Mattenonline heeft ze niet voor een 99, maar ik neem aan dat die van een 900 classic wel redelijk zal passen, toch?
Ik ging er ook steeds van uit dat dat zou passen, maar onlangs las ik hier ergens dat dat niet zomaar gaat.

Ik zoek precies dezelfde matten als jij, maar tot nu toe heb ik geen gevonden die de originele benaderen.

900 SE C
Geregistreerd lid

Bericht door 900 SE C » vr 01 feb, 2008 19:55

ook voor transparante matten, kokosmatten (TopPop yeah)
http://www.stateofnine.com/

JT
Geregistreerd lid

Bericht door JT » vr 01 feb, 2008 19:59

Mattenonline is prima!
Ik heb een jaar geleden 5 standaard-sets besteld voor bedrijfsauto's, die mannen die erin moeten rijden geven nergens om maar de matten liggen nog zoals ik ze erin heb gelegd.
Ook heb ik een malllenset voor mijn P..... 504cabrio erheen gestuurd en een voortreffelijke set terug gekregen, niet alleen matten, maar ook alle tapijten... en niet te duur.
Aan te bevelen!

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » vr 01 feb, 2008 20:36

brinky schreef:In een ander topic vond ik nog een fotootje van Tool die een mattensetje van Elferink heeft gescoord. Moet zeggen dat dat wel erg mooi is.
Ik heb ook zo'n setje.. die eerst even passen? :)

SyntaxError
Geregistreerd lid

Bericht door SyntaxError » di 29 jul, 2008 21:13

brinky schreef:In een ander topic vond ik nog een fotootje van Tool die een mattensetje van Elferink heeft gescoord. Moet zeggen dat dat wel erg mooi is.

Afbeelding
deze zoek ik... maar dan voor een 9-3 uit april 2003. Stateofnine vin'k een beetje duur. (190usd??) Verder zie ik nergens eigenlijk goede voorbeelden online staan. Anyone?

Thorgal
Geregistreerd lid

Bericht door Thorgal » wo 10 sep, 2008 17:57

Waar kan ik online vloermatten bestellen met op 1 of andere manier "Saab" ingestikt of het Saab-logo of griffoen of zoiets.

Tool
Geregistreerd lid

Bericht door Tool » wo 10 sep, 2008 18:18

Ik weet niet voor welk model het is, maar jou zou Elferink kunnen proberen.. En anders gewoon een bedrijf zoeken die het erin kan stikken, dan heb je zelf nog de keuze wat je erin wilt hebben.

Thorgal
Geregistreerd lid

Bericht door Thorgal » wo 10 sep, 2008 18:24

Tool schreef:Ik weet niet voor welk model het is, maar jou zou Elferink kunnen proberen.
9.3 Sport Estate '06

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » wo 10 sep, 2008 20:33

edit

Plaats reactie