Verwarring bij APK koop Saab 900... OPGELOST :-)
-
Jeroen Breuer
- Geregistreerd lid
Re: Afgezet met koop Saab 900... Help?
Graag een reactie van de Topicstarter
!
-
9900
- Donateur

Misschien dat hij onder een andere naam verder gaatJeroen Breuer schreef:Graag een reactie van de Topicstarter!
-
Kozzer
- Geregistreerd lid
Je bent niet de enige die dat niet gezien heeft, ik dacht ook dat ik een berg werk in het verschiet had en wilde deze zaken al gaan controleren. (koos de snellezer, hij haalt opgelucht adem)U-Poll schreef:Beste Igor,
Ik moet je echt - vol schaamte- mijn recente APK ervaring delen. Na de soepele keuring (de garage kent mijn auto goed en ik ben erg blij met de monteur), keek ik thuis eens goed naar het APK papiertje. Ik schrok enorm en zag hetzelfde lijstje aan verontrustende items staan. Daarop direct gebeld, maar de monteur benadrukte dat deze 6 regels standaard op het (nieuwe) APK papiertje staan, maar dat deze niet zijn 'aangevinkt' !!! Je kan dat zien doordat het vakje voor iedere regel wit of grijs is (wit is NIET en grijs is WEL aangevinkt). Op het oude papier heb je dit niet.
Scan van mijn APK:
Ik schaam(de) me echt enorm - vooral ook omdat de opmerkingen zéér ernstig klinken... en dat soort dingen zou hij zéker hebben gezegd.
Is dit misschien bij jou ook aan de hand?
Theo
-
igor.vb
- Geregistreerd lid
Heey Iedereen,
U-poll kwam al met het antwoord (by the way, ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het hele forum werkt, dus kan af en toe wat laat reageren :S) het staat standaard op het nieuwe APK formulier, maar is NIET aangevinkt haha. Ik voel me ontzettend dom, moet ik de topic nu verwijderen?? Lijkt me wel toch? Ik wil wel even gezegd hebben dat het hartverwarmend is, dat zovelen van jullie er zijn voor de anderen!
Grts, Een opgeluchte Saabrijder!
U-poll kwam al met het antwoord (by the way, ik moet nog een beetje uitvogelen hoe het hele forum werkt, dus kan af en toe wat laat reageren :S) het staat standaard op het nieuwe APK formulier, maar is NIET aangevinkt haha. Ik voel me ontzettend dom, moet ik de topic nu verwijderen?? Lijkt me wel toch? Ik wil wel even gezegd hebben dat het hartverwarmend is, dat zovelen van jullie er zijn voor de anderen!
Grts, Een opgeluchte Saabrijder!
-
igor.vb
- Geregistreerd lid
Hey neen was niet aangevinkt, sry voor late reactie (moet nog een beetje uitpuzzelen hoe het forum werkt) dankje alvastTCSE schreef:mis alleen code ac1, misschien was die wel aangevinkt. geniaal topic![]()
-
igor.vb
- Geregistreerd lid
9900 schreef:Misschien dat hij onder een andere naam verder gaatJeroen Breuer schreef:Graag een reactie van de Topicstarter!
Hahaha neen hoor
-
igor.vb
- Geregistreerd lid
Hey dankje voor het berichtje, het zijn niet eens afkeurpunten... Het schijnt standaard op de nieuwe weergave van het APK formulier te staan. Dus het was loos alarm (shame lol) maar ik laat hem wel eens nakijken, door iemand die er net zo'n hart voor heeft als wijzelf... Ik ben echt helemaal gek op het autootje, en verder doet hij ook helemaal niet vreemd.jeroentje 9-3 schreef:hoi, er zijn bij jou in de buurt vast wel forumleden die advies of tips kunnen geven, probeer, als je wilt vervangen eens p zenden of tanischa, die komen om in de onderdelen,en volgens mij niet al te duur, en als het aandachtspunten zijn en geen afkeurpunten, rustigaan vervangen, zodat het bij de volgende apk weer helemaal top is.
maar afgezet zou ik het niet noemen, uiteraard heeft de saab al wat kilometers gelopen, en alles wat gebruikt wordt, slijt (helaas)
succes en wel feli met de mooooie uitvoering
Dankje
-
gfgf
- Donateur (2x)

In godsnaam niet verwijderen, maar bijzetten in de hall of fame, naast o.a. het obrut-topic! Al was het maar als tegenprestatie voor het hartverwarmend zijnigor.vb schreef:Ik voel me ontzettend dom, moet ik de topic nu verwijderen?? Lijkt me wel toch? Ik wil wel even gezegd hebben dat het hartverwarmend is, dat zovelen van jullie er zijn voor de anderen!
-
igor.vb
- Geregistreerd lid
Hey Jeroentje,jeroentje 9-3 schreef:hoi, er zijn bij jou in de buurt vast wel forumleden die advies of tips kunnen geven, probeer, als je wilt vervangen eens p zenden of tanischa, die komen om in de onderdelen,en volgens mij niet al te duur, en als het aandachtspunten zijn en geen afkeurpunten, rustigaan vervangen, zodat het bij de volgende apk weer helemaal top is.
maar afgezet zou ik het niet noemen, uiteraard heeft de saab al wat kilometers gelopen, en alles wat gebruikt wordt, slijt (helaas)
succes en wel feli met de mooooie uitvoering
Dankje voor je reactie. Ik weet ondertussen al wat het is (het is: een foutje van mij dus) aangezien het APK formulier vernieuwd schijnt te zijn, en ik me erop miskeek... haha, voel me er wat dommer door, maar men leert snel
Ik ben ook al niet meer in de veronderstelling afgezet te zijn, ben ontzettend blij met de Saab
En hij heeft uiteindelijk een steekproef gehad, dus het zal wel goed zitten!
Dankje alvast! Grts, een opgeluchte Saabrijder
-
hel1
- Geregistreerd lid
lijkt mij ook, dit is niet iets om je voor te schamen, maar wel iets om over te grinniken.
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Ik heb mijn APK-keurder er op aangesproken waarom hij die regels niet had aangevinkt.
Ik weet, ik rij Saab en Volvo maar ook daar zit zulke slijtage ook ooit eens aan te komen ...
Rare jongens van de RDW om zo te googelen met de Nederlandse taal ....

Ik weet, ik rij Saab en Volvo maar ook daar zit zulke slijtage ook ooit eens aan te komen ...
Rare jongens van de RDW om zo te googelen met de Nederlandse taal ....
-
millerman
- Donateur (3x)

Leerzaam topic, niet verwijderen. Igor, je kunt je eigen berichten bewerken met de knop rechtsboven in je bericht. Dat is een stuk makkelijker en overzichtelijker dan 5 berichten onder elkaar waarin je los naar iedereen reageert.
Verder veel plezier op het forum, iedereen hier kan beamen dat het prettig toeven is hier
Verder veel plezier op het forum, iedereen hier kan beamen dat het prettig toeven is hier
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Re: Verwarring bij APK koop Saab 900... Help?
Hopen mag altijd ...
Zo'n papiertje zal wel weer 10 mile gekost hebben ......
Zo'n papiertje zal wel weer 10 mile gekost hebben ......
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Het betere plak en knipwerk, dat doen ambtenaren ook
Elk nieuw formulier vraagt wat gewenning, maar in principe is het eigenlijk klantvriendelijk met wat uitleg erbij.Dat is weer de taak van het APK-keuring station.
Wie van ambtelijke formulieren houdt moet eens een Belgisch aangifteformulieren voor de inkomstenbelasting bekijken, dat zijn pas echte drama's
Elk nieuw formulier vraagt wat gewenning, maar in principe is het eigenlijk klantvriendelijk met wat uitleg erbij.Dat is weer de taak van het APK-keuring station.
Wie van ambtelijke formulieren houdt moet eens een Belgisch aangifteformulieren voor de inkomstenbelasting bekijken, dat zijn pas echte drama's
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Ehhh, dat stond er toch altijd al?
Je hoefde alleen maar het papiertje om te draaien ....
Je hoefde alleen maar het papiertje om te draaien ....