117 kilometer en 6 liter kvs verder van Middelburg via Vlissingen, Middelburg, Vlissingen, Vrouwenpolder, Veere,Middelburg, Nieuw en St. Joosland, Middelburg, Grijpskerke, Middelburg, Vlissingen weer naar Middelburg.
Een leuk spelletje
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Een leuk spelletje
Het staat nu 12-3 in t voordeel van Saab 
117 kilometer en 6 liter kvs verder van Middelburg via Vlissingen, Middelburg, Vlissingen, Vrouwenpolder, Veere,Middelburg, Nieuw en St. Joosland, Middelburg, Grijpskerke, Middelburg, Vlissingen weer naar Middelburg.
-
levensnevel
- Donateur (3x)

30-09 15:15 uur
Best - Breda - Willemstad - Stellendam - Hellevoetsluis
Saab 3 - Jaguar 1
en als primeur voor mij: een als Lancia Thema vermomde Chrysler.
Best - Breda - Willemstad - Stellendam - Hellevoetsluis
Saab 3 - Jaguar 1
en als primeur voor mij: een als Lancia Thema vermomde Chrysler.
-
N207
- Donateur

30-9 Boskoop - Gouda - Rotterdam - Breda - Zundert v.v. (ik reed zelf met iemand mee, niet in een Saab)
8x Saab
2x Jaguar
Saab 9-5 NG (grijs, rond 12:15 bij knooppunt Ridderkerk, ging richting Rotterdam)
2x Saab 9-3 OG (1x met een caravan erachter, bij H.I. Ambacht, ging richting Breda, da andere op de terugweg bij Rotterdam)
Saab 9-3 SS (in Zundert)
Saab 9-3 Cabrio
Saab 9-3 OG
2x Saab 9-5 OG (1x een échte OG, 1x een Dame Etna)
Jaguar XF
Jaguar XK Convertible (in racing green...smullen!)
Morgen hetzelfde ritje nogmaals maken, dan in de 9-5 NG. Ben benieuwd of ik dan nog gespot wordt.
8x Saab
2x Jaguar
Saab 9-5 NG (grijs, rond 12:15 bij knooppunt Ridderkerk, ging richting Rotterdam)
2x Saab 9-3 OG (1x met een caravan erachter, bij H.I. Ambacht, ging richting Breda, da andere op de terugweg bij Rotterdam)
Saab 9-3 SS (in Zundert)
Saab 9-3 Cabrio
Saab 9-3 OG
2x Saab 9-5 OG (1x een échte OG, 1x een Dame Etna)
Jaguar XF
Jaguar XK Convertible (in racing green...smullen!)
Morgen hetzelfde ritje nogmaals maken, dan in de 9-5 NG. Ben benieuwd of ik dan nog gespot wordt.
-
rdehaan
- Donateur (3x)

13x Saab
1x Jaguar
1x 9000
1x 9-3 OG
3x 9-3 SS
4x 9-3 SE
3x 9-5 SE
1x 9-5 SS
Op de route Arnhem - Zwolle - Arnhem.
Meer dan de helft binnen de bebouwde kom van Arnhem...
1x Jaguar
1x 9000
1x 9-3 OG
3x 9-3 SS
4x 9-3 SE
3x 9-5 SE
1x 9-5 SS
Op de route Arnhem - Zwolle - Arnhem.
Meer dan de helft binnen de bebouwde kom van Arnhem...
-
johnb52
- Donateur (7x)

Ik had er ook 2 forummers bij zitten, 52nognietop en nog iemand uit Middelburg maar ik kom niet op zijn naam. Lime groene 9-3 Caab.
-
collega
- Donateur (3x)

vandaag op de terugweg weer een paar hele mooie
Woensdrecht-Utrecht-Velp
Saab 8 Jaguar 3
Een 9-5NG, 4 9-3 Cabrio's!! (waar die vandaan komen?) en 3 9-3OG Waar blijven de 9-5's en de 900 classics?
Jaguar: een prachtige witte XJ-coupé (weet je wel ,die hele mooie lompe grote bak) een gewone XF en een XF-R (kon ik zien omdat ik hem inhaalde, en toch reed ik rustig!)
als ik het zo overzie rijden er nog steeds meer Saabs over de Nederlandse wegen dan Jaguars. Valt me niet tegen!
Woensdrecht-Utrecht-Velp
Saab 8 Jaguar 3
Een 9-5NG, 4 9-3 Cabrio's!! (waar die vandaan komen?) en 3 9-3OG Waar blijven de 9-5's en de 900 classics?
Jaguar: een prachtige witte XJ-coupé (weet je wel ,die hele mooie lompe grote bak) een gewone XF en een XF-R (kon ik zien omdat ik hem inhaalde, en toch reed ik rustig!)
als ik het zo overzie rijden er nog steeds meer Saabs over de Nederlandse wegen dan Jaguars. Valt me niet tegen!
-
johnb52
- Donateur (7x)

Welk merk is morgen de pineut?
Ik zat zelf te denken aan de Mitsubishi PHEV, of bijvoorbeeld politieautos
Ik zat zelf te denken aan de Mitsubishi PHEV, of bijvoorbeeld politieautos
-
turbopilot
- Donateur (7x)

ik ga geen belastingontduikers spotten, die vervolgens ook nog eens op de beste, lees dichtbij parkeerplaatsen staan omdat ze de hele dag aan de lading staan voor 30 km elektrisch rijdenjohnb52 schreef:
Ik zat zelf te denken aan de Mitsubishi PHEV,
jaja , je leest het goed , het zit diep.
morgen 20 km woon-werkverkeer kom ik minimaal 5x Saab tegen waarvan 2x een zwarte nieuwe type 9-3 cabrio
de 9-4 helaas niet meer .
ga ik binnendoor dan minimaal een 9-5 ng
vandaag wel gespot , politie video camera wagen
-
collega
- Donateur (3x)

ik wilde eigenlijk 1 merk per week doen.
degene die de meeste Saabs heeft gezien deze week (rijdend, op ritten > 100 km en winnend van Jaguars) mag het merk bepalen voor de volgende week (of deel van het merk, denk bijv. aan alle Volvo's met 3 cijfers in het typenummer, dus t/m 850 en 960, maar jouw suggesties zijn ook heel aardig!)
degene die de meeste Saabs heeft gezien deze week (rijdend, op ritten > 100 km en winnend van Jaguars) mag het merk bepalen voor de volgende week (of deel van het merk, denk bijv. aan alle Volvo's met 3 cijfers in het typenummer, dus t/m 850 en 960, maar jouw suggesties zijn ook heel aardig!)
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

De ritten mogen dus ook uit meerdere delen bestaan, zoals (bijvoorbeeld 's ochtends en 's avonds) heen en weer?
Als het totaal op de dag maar >100km is?
Als het totaal op de dag maar >100km is?