Rutte Saab rijder SLOTJE GRAAG

Allerlei algemene Saab onderwerpen.
Gesloten
72sonett3
Geregistreerd lid

Re: Rutte Saab rijder

Bericht door 72sonett3 » ma 27 aug, 2012 13:28

Beech schreef:Mijn stem kreeg ie al....
Voor 7500 euro kon je ook een keer met hem meerijden...

Mijn stem krijgt hij nooit, al gaf hij mij al zijn Saabs...

edwardk
Geregistreerd lid

Bericht door edwardk » ma 27 aug, 2012 13:32

Nee dank je , laat maar ff zitten.

s96

Bericht door s96 » ma 27 aug, 2012 13:35

och me vrouw vind het wel een lekker ding

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » ma 27 aug, 2012 15:51

Staan nog genoeg anderen op lijst VVD hoor :lol: :lol: :lol: :lol:

jor
Geregistreerd lid

Bericht door jor » ma 27 aug, 2012 15:55

Rijden we allemaal al niet met em mee? :shock:

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » di 28 aug, 2012 23:49

Ja, een gevaarlijke joyride die gauw moet stoppen 8) van die enge passagier is hij al af......
Maar dat mogen we hiet niet zeggen natuurlijk.

Jammer dat er weinig politici zijn die oldtimers rijden, zag vandaag een foto van Mei Li Vos in een Volvo Amazone.... toch leuk om te zien !

Descendent
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Descendent » di 28 aug, 2012 23:53

Ach; da's dan toch wel leuk van onze Marrrk van de Veu Veu Deu. :wink:

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » wo 29 aug, 2012 5:22

de persvoorlichter van het ministerie van Justitie was ook jarenlang:
Wim Kok.
blijkbaar populaire naam in het haagse.
Oh ja: genoeg Rutte gezien voor de komende 20 jaar,
slotje graag.
nog beter: verwijder topic. zie forumregels.

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » wo 29 aug, 2012 12:39

Maken we er een nieuw topic van. BN ers in hun Saab :idea: :lol:
@reinroel: mag jij speuren naar linksche menschen in hun Saab. Die zijn er vast ook wel. :D :wink:

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 29 aug, 2012 12:56

Jort Kelder?

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 29 aug, 2012 13:09

Anders maken we dat topic niet, want dat is er al: viewtopic.php?f=16&t=2098" onclick="window.open(this.href);return false;

Descendent
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Descendent » wo 29 aug, 2012 19:25

luuk schreef:
Blindstra schreef:Maken we er een nieuw topic van. BN ers in hun Saab :idea: :lol:
@reinroel: mag jij speuren naar linksche menschen in hun Saab. Die zijn er vast ook wel. :D :wink:
Die gaan toch met de fiets/trein?
Die rijden op Bio ethanol natuurlijk! :D

ReinO
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ReinO » vr 31 aug, 2012 7:40

ik stem uiteraard links en rij 3 auto's. fiets ook nog eens 8000 mtb km's per jaar en vlieg niet. dus volgens mij prima te doen.
en straks eindelijk weer een links kabinet waardoor onze moeders en vaders niet meer met 2 of 3 op hun kamer hoeven te liggen in verzorgingstehuizen.
voor gedetineerden was het al bijna geregeld trouwens nu de ouderen en zwakkeren in onze samenleving nog.
het is werkelijk schrijnend hoe deze regeerders het contact met de samenleving kwijt zijn:
- beschermde woonvormen moeten sluiten
- awbz wordt uitgekleed
- mensen met een psychatrisch toestandsbeeld kunnen straks alleen nog onderdak op het station
Ik verwacht dat de nieuwe bestuurders dat ongedaan gaan maken. Prima te financieren door de JSF te cancelen (de berekeningen worden al gemaakt nu)

Blindstra
Geregistreerd lid

Bericht door Blindstra » vr 31 aug, 2012 19:36

ach dromen nemen ze je niet af :lol:

die worden hooguit wreed verstoord :mrgreen:

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » vr 31 aug, 2012 20:17

ReinRoel schreef: .............................
het is werkelijk schrijnend hoe deze regeerders het contact met de samenleving kwijt zijn:
- beschermde woonvormen moeten sluiten
- awbz wordt uitgekleed
- mensen met een psychatrisch toestandsbeeld kunnen straks alleen nog onderdak op het station
Ik verwacht dat de nieuwe bestuurders dat ongedaan gaan maken. Prima te financieren door de JSF te cancelen (de berekeningen worden al gemaakt nu)
.

Gunar:
De huidige bestuurders hebben het navolgende besluit genomen: (bron: Uit toelichting bij mantelzorgcompliment) ""Meer mensen hebben recht op het mantelzorgcompliment. Daarom heeft het kabinet besloten om het bedrag in 2012 te verlagen naar € 200.""

Budgetbeheersing primeert hier boven erkentelijkheid tonen voor de belangeloze inzet als mantelzorger voor een naaste met een handicap of chronische ziekte. Weggegooid geld dat compliment ? Verdwijnt bij ons in de bodemloze put. :shock: Ter betaling van de eigen bijdrage zorgverzekering waar chronische patiënten niet aan kunnen ontkomen.

Wel een goede maatregel is de inperking van de PGB. Wat een wereldreisjes en onbewezen therapieën daar niet van bekostigd werden. Dolfijnen aaien in Florida + ook Micky Mouse handje geven in Disneyland/California ? PGB. Warmte en liefde laten ervaren ? Paardrijden ! PGB.
Een wildgroeisector waarbij ongelimiteerd ! facturen opgestuurd werden ter betaling naar de overheid. Wie de zorg uiteindelijk ging betalen - de belastingbetaler - daar werd niet bij stilgestaan. We hebben toch recht op PGB ! Met als gevolg dat die regeling ongezien rigide/even assertief werd ingeperkt. Nog maar 10% heeft recht gehouden op PGB. De andere 90% niet meer.

Minder zorgkosten bereik je grotendeels met minder ontevredenheid. Maar dan kom je direct aan de mensen zelf. "Waarom ken dat niet" "Waarom betaalt de gemeente geen aangepast golfkarretje voor mij" Waarom = Daarom ;-|+ Daarbij. Hoe kun je van mensen verlangen dat ze tevreden zijn in een consumptiemaatschappij ? Kip-ei kwestie. :x

Gesloten