(Voor hen die 't verhaal over de ietwat spannende Stelvio trip hieronder misten: viewtopic.php?f=7&t=176139&start=45)

Zéker! Hij stond afgelopen winter op de brug waardoor ik er niet bij kon, maar dat soort details storen mij ook. Net als 't nummerbord achter, dat nèt niet horizontaal zit...KoninK schreef: ↑wo 23 mar, 2022 11:45En omdat de perfectie bijna compleet is, mag ik deze twee onderdelen nomineren voor een behandeling met zwarte lak?

Dank!Henk-Jan schreef: ↑wo 23 mar, 2022 11:10Prachtige foto's zo op de ochtend! Erg inspirerend
Vraagje: die stang achter/onder de voorbumper is een spin onder het blok?

Het hangt er maar net vanaf hoe de auto staat.

Ja, je verliest echt wel wat bodemvrijheid met zo'n brace.Henk-Jan schreef: ↑wo 23 mar, 2022 14:50Dus deze heeft minder invloed op de bodemvrijheid dan de Six Point Brace? Gaat er effectief bodemvrijheid verloren of lijkt het slechts zo? Hoe verhouden beide Braces zich tot elkaar qua effect?

Een brace op de achteras ken ik niet, maar misschien doel je op een veerpootbrug achter, die zit binnen achter de achterbank leuning en tussen de kolommen waar de achter schokbrekers in zitten.Henk-Jan schreef: ↑wo 23 mar, 2022 21:56Verlies je ook bodemvrijheid met de brace op de achteras? Ik neem aan dat één van je 9-3OG's deze wel heeft?
Dank voor de info. Ik zat zelf te denken om op termijn één of meerdere braces te installeren, maar minder bodemvrijheid lijkt me niet zo fijn...