Proefrit voor Vaderdag. 'Not just a Pretty Face'.
-
schuimkraag
- Donateur

Re: Proefrit voor Vaderdag... Seizoenstart op Moederdag...
Het weer valt nog steeds tegen om met de caab te rijden en nu schijnt eindelijk de zon hier,zit ik op mn werk,grrrr.........
-
DV 9-3
- Donateur

-
schuimkraag
- Donateur

Ja de lente is ook niet wat t hoort te zijn,volgende week zit ik op Gran Canaria,huur ik daar wel een cabrio,al zal dat helaas geen Saab zijn 
-
Arthurj
- Donateur (4x)

Nog steeds niet DE lente maar toch al een paar keer gereden. Woensdag gaan we een paar dagen naar Ede [GLD] en dan gaat hij gewoon mee! Weer of geen weer [lees, regen of geen regen]. Daarna wel wassen en 5 juni gaat hij een week naar de detailer voor glascoating etc. Komt goed. Morgen zovast wat beter weer hoop ik... We zullen zien!
-
DV 9-3
- Donateur

Zo! Lekker gewassen terug van Sapphire vanavond, met rondom nieuwe OEM Viggen schijven en blokken, verse remolie met staalomwikkelde remleidingen, Saab aux Bluetooth met verse portiersspeakers, tiptop afgehangen portieren, en een kleine beurt... Wat rijdt deze 'SaabSupply Custom' toch vreselijk bijzonder... Tief maar lekker op met al die reisbeperkingen en kom maar op met die vakantie naar Bella Italia over twee weken!
.

-
ghulst
- Geregistreerd lid
Wat is hier dan "Saabsupply custom" aan?
-
teunis
- Geregistreerd lid
Heb deze Viggen gisteren gezien bij Sapphire. Prachtig, als nieuw!DV 9-3 schreef: ↑vr 21 mei, 2021 23:41Zo! Lekker gewassen terug van Sapphire vanavond, met rondom nieuwe OEM Viggen schijven en blokken, verse remolie met staalomwikkelde remleidingen, Saab aux Bluetooth met verse portiersspeakers, tiptop afgehangen portieren, en een kleine beurt... Wat rijdt deze 'SaabSupply Custom' toch vreselijk bijzonder... Tief maar lekker op met al die reisbeperkingen en kom maar op met die vakantie naar Bella Italia over twee weken!.
![]()
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Kan het zijn dat ik deze prachtige auto vandaag ben tegengekomen op de A1 bij Naarden?
(Vorige week ook even kort kunnen bekijken bij S, echt mooi!)
(Vorige week ook even kort kunnen bekijken bij S, echt mooi!)
-
DV 9-3
- Donateur

-
DV 9-3
- Donateur

Beste antwoord is je uit te nodigen dit topic vanaf het begin te lezen. Maar mocht je dat al gedaan hebben, dan leg ik het je graag een keer uit als we elkaar treffen, goed?ghulst schreef: ↑za 22 mei, 2021 0:02Wat is hier dan "Saabsupply custom" aan?

-
ghulst
- Geregistreerd lid
LOL, ik had nog niet het hele forum vanaf het begin gelezen, dus deze ook niet.
Maar ik snap hem nu. Ik was in de veronderstelling dat je gewoon ook nog een Viggen cabrio had. 
-
DV 9-3
- Donateur

ghulst schreef: ↑di 25 mei, 2021 23:01...Ik was in de veronderstelling dat je gewoon ook nog een Viggen cabrio had.![]()
Eerlijk? Dat heb ik ook wel ‘s als ik ‘m zie!

-
ghulst
- Geregistreerd lid
Dan heb ik nog wel eens een Viggen als vergelijkingsmateriaal...
Die moeten we dan maar eens naast elkaar zetten.
-
Flowe Kitttt99
- Geregistreerd lid
Hoe bevalt je viggen eigenlijk?ghulst schreef: ↑wo 26 mei, 2021 14:01Dan heb ik nog wel eens een Viggen als vergelijkingsmateriaal...Die moeten we dan maar eens naast elkaar zetten.
-
ghulst
- Geregistreerd lid
Die bevalt uitstekend. Het eerste rondje dingen oplossen is al geweest en nu ben ik vooral aan het rijden. Dat gaat dan ook uitstekend.