Mille Miglia 2013
-
nacra 93
- Donateur

Re: Mille Miglia 2013
Mooi Avontuur.
Onvermijdelijk sleutelen.
Belachelijk weer.
Onvermijdelijk sleutelen.
Belachelijk weer.
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Net de mooiste ervaring van de 1000e meegemaakt: de rit dwars door het centrum van SIENA! Ongelofelijk mooi!
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Zojuist Firenze of Florence binnen gegaan. De auto liep niet mooi maar met een nieuwe accu loopt hij wel weer redelijk. Rik en Reint Jan willen het toch gaan doorzetten. We hebben nog een reserve accu dus het zou moeten kunnen.....
-
turbopilot
- Donateur (7x)

wel uitrijden, ik moet toch minsten op mijn werk kunnen vertellen dat het oude saabje het gehaald heeft.
-
dirk7942
- Geregistreerd lid
Ok Rob, your orders are my comments.....turbopilot schreef:wel uitrijden, ik moet toch minsten op mijn werk kunnen vertellen dat het oude saabje het gehaald heeft.
-
Blindstra
- Geregistreerd lid
SAAB rules en de TT al helemaal. Tuurlijk gaan ze hem uitrijden. Wat is dat nou? Van opgeven toch nooit gehoord.
-
Aerosmit
- Geregistreerd lid
je verwacht het niet...rijdt de 93a weer, breekt bij de 9-5 de trekhaak af.

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Poe je gelooft het idd niet zeg... moet wel een constructiefout zijn haast? Zon trekhaak mag niet zomaar afbreken en doet dat doorgaans ook niet.. Sterkte met de schade want de lak zal ook wel wat schade oplopen zo. Maar ik snap dat het team doorgaat tot de finish, go for it !!!!
-
Ewout
- Donateur (5x)

Meen je! Lekker dan... Je wordt er wel inventief van, zo te zien.
-
Areyonga
- Donateur (3x)

De koffer wordt opgepikt door volgwagen2 later vandaag. De 93 en 9-5 rijden nu richting Brescia. Besloten is om de regularities links te laten liggen en te gaan voor de finish ipv een klassering. De volgende volle accu gaat nog geplaatst worden en daarmee is het hopelijk ook klaar. Vandaag genoeg sores gehad.
Verwachtte aankomsttijd tussen 2300 en 2400 hrs.
Verwachtte aankomsttijd tussen 2300 en 2400 hrs.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

en toch blijft het gaaf,
hoe meer van deze problemen, hoe sterker de verhalen straks
hoe meer van deze problemen, hoe sterker de verhalen straks
-
Ewout
- Donateur (5x)

Dit schreeuwt inderdaad om een afterparty meeting met een warm onthaal! O wacht, we zijn er nog niet. :p
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Vanaf het thuishonk: Rik, Reint-Jan, Dirk, Folmer en de rest van de crew: VAN HARTE!
Wat een geweldige prestatie
Wat een geweldige prestatie
-
5446gbv4
- Donateur

Geweldig! Gefeliciteeerd! Ben nu al benieuwd naar alle reportages in de bladen!
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk