PS als je naar "d'n carwash" (op z'n Bels) gaat...dan hebben deze tip nog van onze vrienden van "Basta"....ik heb wel iets met die Belgische humor (geweldig):
http://www.youtube.com/watch?v=5ClGDwjzgbk" onclick="window.open(this.href);return false;
In konvooi door een wasstraat met al die SaabsPhantom schreef:Mijn auto word sowieso haast 2 keer per week gewassen.
Zondagochtend spuit ik hem nog eens lekker helemaal schoon, in de straat van de verzamelplek te Breda is zo'n wasboxenterrein.
Ik maar denken dat een Saab gewoon is om lekker mee te rijdenPhantom schreef:Mijn auto word sowieso haast 2 keer per week gewassen.
Zondagochtend spuit ik hem nog eens lekker helemaal schoon, in de straat van de verzamelplek te Breda is zo'n wasboxenterrein.
Is die op zondag dan openPhantom schreef:Mijn auto word sowieso haast 2 keer per week gewassen.

Precies t zelfde ...christaero schreef:, woon op een woonerf aan het einde van een doodlopend stuk. Het duurt alleen altijd wel lang voor mijn Aero schoon is... ben gemiddeld anderhalf uur kwijt aan buurten met de buurtjes die even langs komen. Ja, we hebben hier een gezellig straatje...
Vlek vrij afspoelen kan bij ons met onthard water, geen kalk kringenPhantom schreef:De mijne gaat altijd uitgebreid in bad bij de wasboxen, soms met een spons, hangt een beetje van de temperatuur af.
Ik neem wel eens een emmer, spons en een hoop producten mee naar zo'n wasbox.
Eerst alle zooi eraf spuiten, dan emmer vullen met mengelmoesje van wat producten, lekker met de hand wassen om daarna vlekvrij af te spoelen.