Dus doe me alsjeblieft een plezier en maak meteen een grapje als je aankomt op de Hoeksteen, zo'n Edna zal best charmant staan bij me denk ik zo.
Konvooi BREDA: Autobedrijf Peter Mink
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Re: we are many, we are SAAB, vanuit Breda
En wat die grappen betreft; horen we er eentje, dan neem ik meteen je auto in beslag. 
Dus doe me alsjeblieft een plezier en maak meteen een grapje als je aankomt op de Hoeksteen, zo'n Edna zal best charmant staan bij me denk ik zo.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Wie wil er nou z'n lelijke station
.
No i'm kidding ofcoursssee.
Zijn jullie ook zenuwachtig ?
No i'm kidding ofcoursssee.
Zijn jullie ook zenuwachtig ?
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Zenuwachtig niet, zo'n spannende beleving is het voor mij nou ook weer niet. 
Heb er wel zin in, dat wel.
Hopen dat de twee zwarte baasjes ook klaar zijn tegen die tijd.
Heb er wel zin in, dat wel.
Hopen dat de twee zwarte baasjes ook klaar zijn tegen die tijd.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
umm dan zal het wel aan mij liggen denk ik...
Hopenlijk krijgen we ze klaar...
Die van mij staat er maar sceer bij zo! Gelukkig word hij nu strakgetrokken en heel het feest zodattie zondag kan glimmen! Er is denk ik geen tijd meer voor om hem te laten polijsten enzo
. Maar dat komt dan nog wel
.
Hopenlijk krijgen we ze klaar...
Die van mij staat er maar sceer bij zo! Gelukkig word hij nu strakgetrokken en heel het feest zodattie zondag kan glimmen! Er is denk ik geen tijd meer voor om hem te laten polijsten enzo
-
nics
- Geregistreerd lid
Verdomd, als het niet waar is, ik wist niet dat het wonderschone Breda (waar ik nu een jaartje gebivakkeerd heb) zoveel Saab liefhebbers kende..
En laat nou het hele gedoe dat we ons op de nek hebben gehaald met We are many, we are Saab, hier in de flat op de bank ontstaan zijn. Kijk maar eens rond of je een donkerblauwe 91'er Classic 900i 2.1 ergens ziet staan, nog niet met de sticker, heb nog geen tijd gehad
Herkenbaar aan een saabclub.nl nummerplaathouder. Of een C*****n C8 met WEL de we are many kreet al achterop, maar niet op Nederlandse platen 
Veel plezier op de weg naar en van Hangaar 2, en terug, enne, als er worstenbroodjes over zijn, hoor ik het wel
Nic.
En laat nou het hele gedoe dat we ons op de nek hebben gehaald met We are many, we are Saab, hier in de flat op de bank ontstaan zijn. Kijk maar eens rond of je een donkerblauwe 91'er Classic 900i 2.1 ergens ziet staan, nog niet met de sticker, heb nog geen tijd gehad
Veel plezier op de weg naar en van Hangaar 2, en terug, enne, als er worstenbroodjes over zijn, hoor ik het wel
Nic.
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Als het gelukt is met die frontlip hang ik hem eronder en ga ik niet meer rijden tot aan Zondag.
(grapje)
We hebben in ieder geval nog genoeg te doen en dan ben ik afhankelijk van het weer, jij kan nog lekker binnen staan.
We hebben in ieder geval nog genoeg te doen en dan ben ik afhankelijk van het weer, jij kan nog lekker binnen staan.
-
Djordy86
- Geregistreerd lid
Ik rij ook graag mee vanuit Breda.
Djordy 86 (Saab 9-5 Aero Hirsch Performance)
Tot de 15e
Djordy 86 (Saab 9-5 Aero Hirsch Performance)
Tot de 15e
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Mooi!
lijkt me tof je Troll R te zien
!
lijkt me tof je Troll R te zien
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Gezien de leegte naast mijn naam in de openingspost: ik kom met mijn 'nieuwe' MY09 Saab 9-5 Sport Estate 2.3T Aero Griffin
Lekker mee
'en
Lekker mee
-
Dubbelbrand
- Donateur

En zoals al bij het andere topic gemeld rijden wij ook mee vanuit Breda
met onze 98er 9-3 SE
5 man er in moet kunnen waar van 3 jongelingen
Zet ons er maar bij
10 uur zal ik er niet stipt zijn maar dik op tijd om met de stoet mee te gaan
zover is GTown - Breda nu ook weer niet
met onze 98er 9-3 SE
5 man er in moet kunnen waar van 3 jongelingen
Zet ons er maar bij
10 uur zal ik er niet stipt zijn maar dik op tijd om met de stoet mee te gaan
zover is GTown - Breda nu ook weer niet
-
Phantom
- Geregistreerd lid
Mits de kids op tijd uit de veren willen is het goed te doen. 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Eventjes voor je bijgewerkt
.
Ik vind het leuk om tezien dat er veel snelle Saabje's tussen zitten.
En ook toch wel een paar bijzondere wagen's zoals de troll R van Djordy86 en de RED arrow van Sam185.
De groep word trouwens al aardig groot
.
@ Dubbelbrand ik zat al te wachten op je post! Als jullie er maar voor 11 uur zijn is het goed
.
En Phantom als je een beetje saab gek zijn( en dan niet zo erg als jij en ik dat we heel de dag op dit forum lopen te spammen
) dan gaat dat wel lukken !
Ik vind het leuk om tezien dat er veel snelle Saabje's tussen zitten.
En ook toch wel een paar bijzondere wagen's zoals de troll R van Djordy86 en de RED arrow van Sam185.
De groep word trouwens al aardig groot
@ Dubbelbrand ik zat al te wachten op je post! Als jullie er maar voor 11 uur zijn is het goed
En Phantom als je een beetje saab gek zijn( en dan niet zo erg als jij en ik dat we heel de dag op dit forum lopen te spammen
-
Dubbelbrand
- Donateur

De kids zal mss niet het grote probleem zijn, er zijn ook nog 2 honden die uitgelaten
moeten worden en mijn lijf moet uit de knoop gehaald worden voor die tijd
Vandaar dat ik het een beetje ruim neem maar weet wel zeker dat ik er op tijd zal
zijn, zal eerder half 11 zijn dan 11 uur
Maar ook hier dan nog even de vraag ivm de stickers die ik via Saabsunited besteld
heb, factuur te betalen via PayPal, heb GEEN paypal en geen creditkaart. Hoe betaal
ik ze dan? Iemand een idee en worden ze wel opgestuurd zonder betaling vooraf?
Met dank en zeker tot de 15e
WE ARE MANY WE ARE SAAB
moeten worden en mijn lijf moet uit de knoop gehaald worden voor die tijd
Vandaar dat ik het een beetje ruim neem maar weet wel zeker dat ik er op tijd zal
zijn, zal eerder half 11 zijn dan 11 uur
Maar ook hier dan nog even de vraag ivm de stickers die ik via Saabsunited besteld
heb, factuur te betalen via PayPal, heb GEEN paypal en geen creditkaart. Hoe betaal
ik ze dan? Iemand een idee en worden ze wel opgestuurd zonder betaling vooraf?
Met dank en zeker tot de 15e
WE ARE MANY WE ARE SAAB
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ik zag je die vraag in een ander topic ook al stellen. En moet ik toegeven dat ik daar eigenlijk niks vanaf weet. Misschien kan je eventjes contact opnemen met een van de organisatoren. Misschien dat je het naar een van hen persoonlijk over kunt maken en dat ze je er dan alsnog eentje toe sturen?
Of eventjes de printer aanzwengelen en met plakbandje op de ruit plakken
.
Of eventjes de printer aanzwengelen en met plakbandje op de ruit plakken
-
Te-Jo
- Geregistreerd lid
Heb al een PB-tje gestuurd voor een pay-pal, de manier is vrij simpel en je heb geen cc nodig
Max als ik weet waar hij woont rij ik er wel langs om te tutteren
Max als ik weet waar hij woont rij ik er wel langs om te tutteren