Outside Saab-Hangaar2 Vliegkamp Valkenburg 15-1 Update
-
svarta pilen
- Geregistreerd lid
Re: Outside Saab - Vliegkamp Valkenburg 15 januari - INFO
Indrukwekkend (vrijetijds!)werk! Succes met de verdere voorbereidingen.
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
Misschien handig om duidelijk te vermelden dat Vliegkamp Valkenburg in de gemeente KATWIJK (Zuid-Holland) ligt en NIET IN VALKENBURG (Limburg) ?
je weet maar nooit
je weet maar nooit
-
AlexJ
- Donateur

Net niet mijn achtertuin, maar scheelt niet veel!
Mooie locatie! Goed geregeld organisatie!
Mooie locatie! Goed geregeld organisatie!
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Outside Saab - Vliegkamp Valkenburg 15 januari - INFO
Nabij Katwijk (aan Zee), Leiden, Wassenaar... Die Valkenburg inderdaad.

-
ahbijker
- Donateur (4x)

Re: Worldwide Meetings 14 & 15 januari - INFO
Ik wist 't, ik wist 't. Toplokatie.ahbijker schreef:door ahbijker » za 24 dec, 2011 8:37
Gaaf hoor, zo'n baan. Heb het ooit mogen ervaren met de 9-5 Aero bij de musical 'Soldaat van Oranje'. Op de parkeerplaats mocht ik echter alleen stapvoets rijden...
-
evo
- Donateur (2x)

zal nu wel niet veel anders worden... maar chapeau! Top locatie! Nu maar hopen op een meter sneeuw 
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Alleen stapvoets inderdaad

-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Uit het vooronderzoek bleek:

-
aZuL2001
- Geregistreerd lid
Ik zal nog wat rood wit afzet lint meenemenmennoherstel schreef:Uit het vooronderzoek bleek:
![]()
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

thnx Menno.
We gaan op de achtergrond druk verder met het organiseren van een middagprogramma, en diversen. Net als 2 jaar geleden zullen we een 'showcase' organiseren met alle soorten Saabs. We zullen eigenaren van diverse Saabs apart benaderen. Nadeel, je zult je dan met Saab in de ochtend voor aanvang, zonder convoy begeleiding, moeten melden bij de organisatie. Overige deelnemers zijn 's middags welkom, exact tijdstip volgt.
Deze meeting is niet mogelijk zonder de hulp van vrijwilligers. Mocht je (bij voorkeur) in de buurt wonen, en de gehele dag willen bijdragen aan een ordelijk verloop van de meeting, meld je dan aan via outsidesaab@gmail.com
Genoeg voor nu,
Roger
We gaan op de achtergrond druk verder met het organiseren van een middagprogramma, en diversen. Net als 2 jaar geleden zullen we een 'showcase' organiseren met alle soorten Saabs. We zullen eigenaren van diverse Saabs apart benaderen. Nadeel, je zult je dan met Saab in de ochtend voor aanvang, zonder convoy begeleiding, moeten melden bij de organisatie. Overige deelnemers zijn 's middags welkom, exact tijdstip volgt.
Deze meeting is niet mogelijk zonder de hulp van vrijwilligers. Mocht je (bij voorkeur) in de buurt wonen, en de gehele dag willen bijdragen aan een ordelijk verloop van de meeting, meld je dan aan via outsidesaab@gmail.com
Genoeg voor nu,
Roger
-
Raggare
- Geregistreerd lid
Komen de verschillende Saabtypes bij elkaar te staan?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Ja, op een overdekte locatie. 
-
jaap 93
- Geregistreerd lid
zie hier viewtopic.php?f=112&t=110125&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;Joop13 schreef:Geweldige locatie!
Wie reglt de luchtfoto de 15e? Zo een rij SAABs is uniek.
Google maps even waarschuwen?
Is er al een verzamelpunt voor vertrek vauit Kennemerland en/of Noord Holland? Parkeerterrein Brugrestaurant op de A44 Haarlemmermeer en dan in colone?
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Ik zeg quarter milemennoherstel schreef:Uit het vooronderzoek bleek:
![]()
Of is daar geen mogelijkheid voor
-
Funky Dude
- In memoriam †
Re: Worldwide Meetings 14 & 15 januari - INFO
SAABs in Veenhuizen (voorjaarsrit 2011 v.d. 96-vereniging):1001760 schreef:Veenhuizen of Amsterdam-Bijlmer zal wel niet. Hoewel een bajes wel een mooi lugubere omgeving is naturlijk.