Konvooi OOST: Start Ikea Hengelo 0900uur
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Re: Konvooi OOST: Start Ikea Hengelo 0900uur
Dank voor de foto's mannen van OOST.
's kiek'n of ik ze d'r op kriege.
Morgen kijken dus!
's kiek'n of ik ze d'r op kriege.
Morgen kijken dus!
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Dat herkennen van de buren, dat is nou precies wat RTV Oost wil. Leuk dat je wat ingestuurd hebt.1985CC schreef:En geleverd, de buurt zal me zeker herkennen als dagelijkse klusser aan de classics voor de deur
Toch ook leuk? Helemaal goed.Randolph schreef:Ik kwam niet verder dan een foto al poetsend aan de auto.........
Inderdaad, ik heb nog een paar foto's van mijn en Randolph's 900 naast elkaar bij de verzamellocatie in Hengelo.Ae®o schreef:geweldig ! en die stickers; enorm succes! TOP!!!!
En daar heb ik al weer zin in!!!joachiem schreef:As zaterdag tukker meeting bij Saab-Twente in Hengelo! iedereen is welkom en worden vast weer foto,s gemaakt
Was het maar vast weer zaterdag, ik ben heel hard toe aan een Saab Meeting...
@Harry: Leuk dat je nog wat foto's gekregen hebt.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid

Organisatie Konvooi Oost klaar voor vertrek.

Grote sticker op achterruit is ook mooi vanuit de bestuurdersstoel.

Goodies die uitgedeeld werden bij Hangaar 2 komen al goed van pas.
-
Randolph
- Geregistreerd lid
Potverdikkie, ik heb wat gemist.................die Saab raambeschermers komen deze dagen wel goed uit...........
Ik heb niet meegekregen dat er wat uitgedeeld werd.............
Iedereen die bij de twentemeeting aanwezig is................tot zaterdag dan maar weer!!!!
Ik heb niet meegekregen dat er wat uitgedeeld werd.............
Iedereen die bij de twentemeeting aanwezig is................tot zaterdag dan maar weer!!!!
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Wat leuk Joa! Mooi aandenken aan een erg leuke dag. Dank je...
-
Randolph
- Geregistreerd lid
1985CC schreef:En geleverd, de buurt zal me zeker herkennen als dagelijkse klusser aan de classics voor de deurBrandslang schreef:Hier dus een oproep aan iedereen die met Konvooi Oost is meegereden:
Heb je een leuke foto van jezelftijdens bijvoorbeeld het sleutelen aan je Saab stuur die dan aan
ahbijker@ziggo.nl
De foto is bestemd voor RTV Oost waar Harry morgen naar toe gaat. Het is de bedoeling dat het een leuke, lokale plaat is van een Saab enthousiasteling. Gaat dus niet zo zeer om de Saab maar meer om de Saab-rijder.
Gelieve ZSM te mailen, Harry moet ze vanavond nog aanleveren.
Hey Bob, je stond er mooi op bij 'En dan nog even dit' ..........Heb nog geen beeldmateriaal gevonden..
En Harry had een mooi verhaal waarom Saab en eigenlijk niks anders!!!!!
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Net gekeken via de site; je stond er prachtig op Bob, fijne foto ook. Leuk dat Harry de naam van de auto ook noemde.
Inderdaad een prachtig verhaal, wat leuk dat je hierbij bent geweest! En nog even lachen om de Suzuki van de advocaat...
Inderdaad een prachtig verhaal, wat leuk dat je hierbij bent geweest! En nog even lachen om de Suzuki van de advocaat...
-
ahbijker
- Donateur (4x)

ahbijker schreef:Nog één keertje dan....
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Ik moet het nu toch echt even kwijt. Het heeft me de laatste dagen toch steeds bezig gehouden als leader NOORD....
Het is echt een naar bericht.
viewtopic.php?f=4&t=110654&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Zo Harry, alweer in de krant. Jij bent echt wel media g..l hea?! 
-
Injectie
- Moderator
Alle foto's die mijn vader heeft gemaakt.
Wazigen zitten er ook nog tussen. geen tijd gehad om uit te filteren....
http://www.mijnalbum.nl/Album=QCMX3YFQ" onclick="window.open(this.href);return false;
kleine voorselectie

We beginnen met convooi oost. Later enkele leden van convooi noord die tussen voegde. en vervolgens het terrein zelf.
Wazigen zitten er ook nog tussen. geen tijd gehad om uit te filteren....
http://www.mijnalbum.nl/Album=QCMX3YFQ" onclick="window.open(this.href);return false;
kleine voorselectie

We beginnen met convooi oost. Later enkele leden van convooi noord die tussen voegde. en vervolgens het terrein zelf.
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
@vader van injectie: Bedankt! Leuke plaatjes en hele fijne actie foto's van de rit naar Katwijk. 
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Dames en heren,
Morgenmiddag gezellig napraten over WAM WAS, Konvooi Oost en al het moois wat Saab heet?
Kom naar de Twente Nieuwjaarsmeeting bij Saab Twente in Hengelo!!
Onderwerp: Saab-Twente nieuwjaars meeting - 21 jan 2012
Morgenmiddag gezellig napraten over WAM WAS, Konvooi Oost en al het moois wat Saab heet?
Kom naar de Twente Nieuwjaarsmeeting bij Saab Twente in Hengelo!!
Onderwerp: Saab-Twente nieuwjaars meeting - 21 jan 2012
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Veul plezier mor'n jongens. had er graag bij willen zijn!
-
Brandslang
- Geregistreerd lid
Dank Harry, gaat zeker lukken morgen. Geen bericht meer gehad van RTV Oost (zouden ze al Saab moe zijn?).
Morgen mijn vlaggetje niet mee, maar de achterruit is nog steeds fraai gesierd...
Morgen mijn vlaggetje niet mee, maar de achterruit is nog steeds fraai gesierd...
Injectie schreef: